annikajohansen

Hvad koster jeres kjoler?

89 indlæg i dette emne

Jeg var simpelthen så heldig at min drømmekjole var sat ned fra 9000,- til 3200,-. :boohoo: Selvom (eller netop derfor) vi har et stort bryllupsbudget på ca 75.000 kr, så var der bare ikke plads til en kjole til 10.000. Men det er jo et prioriteringsspørgsmål. Vi har prioriteret et lækkert sted hvor vi ikke selv skal røre en finger, fri bar hele natten og at der var råd til lækkert tilbehør til tøjet (SKO ;)).

Jeg synes det er fint at nogle bruger 20.000 kr på en kjole hvis de har pengene, og det er det man gerne vil. Vi måtte bare prioritere og så vil jeg hellere på en top-lækker bryllupsrejse :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt skøn Benjamin Roberts-drømmekjole til den nette sum af 14.500 kr + slør til ca. 1400 kr. Puha det er alligevel mange penge, syntes jeg, men følelsen i den kjole er bare helt unik og eventyragtig - så jeg måtte bare ha' DEN!

Det var den aller første kjole, som Henrik fra ALT TIL BRUDEN i Dybvad (nord for Aalborg) fandt til mig (og den aller første brudekjole jeg overhovedet prøvede) - og den var perfekt. Jeg krydsede da fingre for at den var billigere....meeeen hva' fanden - det er forhåbentlig kun den ene gang og mindet er alle pengene værd, syntes jeg. :-)

Venlig hilsen

Theresia

ps. Billedkvaliteten er ret dårlig - beklager - men det er de eneste billeder jeg har lige ved hånden. :-)

Det er fuldstændig som jeg oplevede min kjoleprøvning, 1. kjole hun fandt blev jeg helt paf jeg måtte bare eje den, kostede 13.800,00 kr. jeg mangler stadig et slør men har fundet et til 900,- kr.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Kjole kostede 4900 kr da der var 50% jeg skal give 500 i tilretning og jeg lejer et skørt til 200 kr. Jeg ville have give hvad det en kjole nu engang koster som gør mig glad den dag.. ja jeg kunne måske have brugt 15.000 kr og tænkt at jeg kunne have købt meget andet for dem, men men men jeg mener man skal give det man har råd og lyst til for det bør jo kun være denne ene gang man skal giftes og minderne og glæden over at ligne en million den dag er det vigtigste.

Jeg må indrømme jeg er lidt træt af den kommentar altid at andre ikke ville være så dum at bruge et hvis antal penge på en kjole for de kunne være brugt til noget andet.. Ja man kan også komme i cowboybukser så sparer man da en masse.. Sorry mit sure indlæg til sidst.

Her kommer et billed af min smukke kjole.

ja den er godt nok smuk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

min kjole kostede 4500 med skørt og slør

et er da fuldstændig lige meget hvor meget man bruger på sin drømme kjole bare man får den lækre følelse af at være super smuk og

ligne en prinsesse og man har fundet KJOLEN.

jeg var super glad for min og den var super behagelig at have på......

den er forresten til salg :):boohoo:

pm mig hvis interreseret i kjolen for flere oplysninger

post-32089-1243717979.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole er en Justin Alexander. Jeg elskede den fra første øjekast og prøvede den uden at spørge om prisen :balloons: Efterfølgende stod både jeg selv, min søster og ekspedienten med tåre i øjnene :) Jeg måtte bare eje den og skulle ikke prøve de 100 andre ekspedienten havde fundet frem. Den var heldigvis på udsalg med minus 50 %. Før prisen var kr. 17.000 :) Så selv de kr. 8.500 overskred mit budget!!! Fik forhandlet den ned på kr. 6.000 incl. skørt hvilket stadig er mange penge (stadig over budget). Har aldrig været den store romantiker og forestillede mig selv, i en lejet kjole til kr. 2.000 :)

Er så vild med den kjole - er meget speciel - så tror ikke mange er blevet gift i en mage til. Skal til skrædder den 16/6 plus en gang mere, så det skal tillægges prisen (ca. kr. 2.000 oven i) så alt ca. kr. 8.000 for min kjole. Skal ikke have slør eller buket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kjole kostede 12000 kr, men fik den forhandlet ned på 8500 kr :balloons: .....men så mangler jeg stadig slør og evt skørt!!!

post-36810-1242831988.jpgpost-36810-1242832011.jpg

Hvordan klarede du dog den?

Kan jeg ikke låne dig :)

Min kjole, som vi ikke har råd til, koster 12500 :)

Jeg kendte den ene af ekspedienterne derinde og derfor havde jeg en lille forhandlingsfordel! ;)

Men har læst at flere herinde har forhandlet sig til en bedre pris på KJOLEN, så det er da bare om at give det et forsøg :) ....de er jo også interesseret i at få solgt 2009 modellerne inden de nye kollektioner kommer til efteråret! :)

Håber du får din drømmekjole.... :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er en Justin Alexander. Jeg elskede den fra første øjekast og prøvede den uden at spørge om prisen :balloons: Efterfølgende stod både jeg selv, min søster og ekspedienten med tåre i øjnene :) Jeg måtte bare eje den og skulle ikke prøve de 100 andre ekspedienten havde fundet frem. Den var heldigvis på udsalg med minus 50 %. Før prisen var kr. 17.000 :) Så selv de kr. 8.500 overskred mit budget!!! Fik forhandlet den ned på kr. 6.000 incl. skørt hvilket stadig er mange penge (stadig over budget). Har aldrig været den store romantiker og forestillede mig selv, i en lejet kjole til kr. 2.000 :)

Er så vild med den kjole - er meget speciel - så tror ikke mange er blevet gift i en mage til. Skal til skrædder den 16/6 plus en gang mere, så det skal tillægges prisen (ca. kr. 2.000 oven i) så alt ca. kr. 8.000 for min kjole. Skal ikke have slør eller buket.

Må vi ikke se et billed?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min fantastiske Benjamin Roberts kjole kostede 15.000kr i HoB - det var den første kjole jeg prøvede og det var bare KJOLEN!! Men 15.000kr ville og kunne jeg ikke give (selvom jeg havde nok gjort det, hvis jeg ikke havde fundet en løsning, hehe)...

Jeg er jo lidt af en krejler, så efter lidt søgen på google i UK fandt jeg nøjagtig samme Benjamin Roberts kjole i en butik i England! Det var ikke en webshop, så kunne ikke bare købe den, men sendte ejeren af butikken en mail og spurgte om hun ville sælge den til mig, sende den til DK og i så fald, hvad det ville koste alt inkl.

7.500kr inkl. fragt for nøjagtig samme kjole, som den jeg prøvede i HoB :):)

Og den er helt fantastisk... Skal faktisk til skrædder med den idag, som skal lægge den op! Skrædderen (Esther på Østerbro), skal også sy slør til mig :balloons: Kommer nok af med ca. 1000kr for oplægning og slør ;)

Her er KJOLEN :

1ekkna.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min fantastiske Benjamin Roberts kjole kostede 15.000kr i HoB - det var den første kjole jeg prøvede og det var bare KJOLEN!! Men 15.000kr ville og kunne jeg ikke give (selvom jeg havde nok gjort det, hvis jeg ikke havde fundet en løsning, hehe)...

Jeg er jo lidt af en krejler, så efter lidt søgen på google i UK fandt jeg nøjagtig samme Benjamin Roberts kjole i en butik i England! Det var ikke en webshop, så kunne ikke bare købe den, men sendte ejeren af butikken en mail og spurgte om hun ville sælge den til mig, sende den til DK og i så fald, hvad det ville koste alt inkl.

7.500kr inkl. fragt for nøjagtig samme kjole, som den jeg prøvede i HoB :sm::c166:

Og den er helt fantastisk... Skal faktisk til skrædder med den idag, som skal lægge den op! Skrædderen (Esther på Østerbro), skal også sy slør til mig :balloons: Kommer nok af med ca. 1000kr for oplægning og slør ;)

Her er KJOLEN :

1ekkna.jpg

Ej ok det er en fed historie tillykke med det ... hold da k.. hvor er det fedt og så koster den jo ikke ret meget.

Ihh altså :):):):):td::td:GP:loveflag::loveflag::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke noget billede af kjolen endnu. Skal til tilpasning d. 22 juni, så skal jeg nok sætte et billede ind. Jeg har så valgt en kjole, som jeg i første omgang helt havde fravalgt. Billedet i bladet af den model der havde den på, var bare så lidt mig. Men ekspedienten insisterede på at jeg skulle prøve den. Hun var sikker på, at den ville være lige i øjet - især efter et par små rettelser. og det fik hun helt ret i. Med slør og 2 underskørter løb den op i omkring 9500 kr. Det var egentlig mere end jeg havde regnet med at bruge på en kjole, men sådan var det jo. Jeg fik så ikke lov at betale den selv alligevel (og jo, det var planen at det skulle være mig selv der skulle betale), men jeg havde min mor med mig og hun og min stedfar var blevet enige om, at de ville give mig kjolen, så det var jo bare en ekstra dejlig ting. Nu skal jeg så bare have fundet undertøjet og skoene, så skulle det være på plads. Men hvor er jeres andres kjoler bare super flotte!!! :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gav 11.400 kr for min Faragekjole købt hos Askepot og Valentino i Tønder - og jeg fik i forvejen 10% på den. Dertil kom alt tilbehøret, men jeg fik da sko til 100 kr. og ellers var resten af tilbehøret ret billigt.

Den er blevet ændret i farverne i roserne bagpå, så skørtet passede til corsagen :)

Jeg var vild med den med det samme, og så måtte den koste det, den gjorde.

Kirkefotosred7.jpg

Her et billede af "bagenden" med slæbet, som kunne knappes af:

7.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min skønne kjole kostede 16.000 med slør og skørt :cheerleader3: Men det var kærlighed ved første blik og så må der spares på noget andet :) Det er en Pronovias kjole fra Bride Fashion i Virum. Fantastisk butik :)

Endnu en mulighed for at flashe sin kjole, det skal man da benytte sig af :)

post-25803-1244296034.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i House of Brides i onsdags.. Det var bare en super fantastisk oplevelse... Prøvede 6 kjoler, og den sidste faldt jeg pladask for.. :) Kjolen koster 7500 og 1900 kr. for slør.. Ved ikke lige hvad skrædder løber op i, men den søde ekspedient sagde det nok ville løbe op i 1500 kr..

Men i kan lige se min kjole.. Glæder mig allerede til at få den på igen.. :thumbsupsmileyanim:

post-35304-1244828662.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kjole bliver syet af min mor og min storesøster, så jeg har ingen billeder ;)

Budgettet er sat til 2500 kr - men det er inkl. lingerie og har allerede købt en korsage til 995 kr :)

Jeg har købt stof for omkring 1200 kr så jeg tror budgettet kommer til at holde.

Jeg kiggede på rigtig mange flotte kjoler og jeg må indrømme at jeg nok ikke kunne finde på at bruge over 6000-7000 for en brudekjole selvom jeg forelskede mig i flere til langt over de penge. Så jeg forstår udemærket godt de der bruger mange penge på kjolen; man vil jo gerne føle sig speciel den dag og så skal kjolen jo også være perfekt :thumbsupsmileyanim:

Min drømmekjole var modellen "Valdermar" fra Panayotis - men den koster også 18.500:

Valdemar.jpg

Så min skræddersyede kjolen er inspireret af den og så denne:

CAIA_ML.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min fantastiske Benjamin Roberts kjole kostede 15.000kr i HoB - det var den første kjole jeg prøvede og det var bare KJOLEN!! Men 15.000kr ville og kunne jeg ikke give (selvom jeg havde nok gjort det, hvis jeg ikke havde fundet en løsning, hehe)...

Jeg er jo lidt af en krejler, så efter lidt søgen på google i UK fandt jeg nøjagtig samme Benjamin Roberts kjole i en butik i England! Det var ikke en webshop, så kunne ikke bare købe den, men sendte ejeren af butikken en mail og spurgte om hun ville sælge den til mig, sende den til DK og i så fald, hvad det ville koste alt inkl.

7.500kr inkl. fragt for nøjagtig samme kjole, som den jeg prøvede i HoB :):)

Og den er helt fantastisk... Skal faktisk til skrædder med den idag, som skal lægge den op! Skrædderen (Esther på Østerbro), skal også sy slør til mig :) Kommer nok af med ca. 1000kr for oplægning og slør ;)

Her er KJOLEN :

1ekkna.jpg

Hvad er det for en butik i England, du fandt den i? Jeg vil nemlig også gerne selv finde kjolerne billigere end i de danske butikker...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var såå heldig at finde den perfekte kjole på udsalg, fordi den brud, der skulle have båret kjolen blev gravid. Det er der nemlig overhovedet ikke plads til. Jeg gav "kun" 7000 kr for kjole og slør. Jeg var dog i en kjole til 14000 som også sad perfekt. Jeg ville have været villig til at betale prisen, hvis ikke jeg havde prøvet den anden først

post-39271-1255682009.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer