annikajohansen

Hvad koster jeres kjoler?

89 posts in this topic

Jeg gav 1000kr for kjolen incl diadem slør det er designer Alfred Angelo. mit budget til kjolen var nok også deromkring vi havde max beløb til bryllup som ikke kunne overskrides så skulle jeg have en dyre kjole måtte jeg droppe andet og det har været svært at spare mere på mad og drikkelse. men er glad for min kjole dog ikke min drømme kjole men den tager jeg om 12½år ca, kunne ikke bruge drømme kjolen da jeg skulle amme og min drømme kjole er bestemt ikke amme venlig skulle have halvdelen af kjolen af hver gang og det går bestemt ikke :-) men synes det iorden nogen bruger mange penge på kjolen for de ikke min pung :-) :)

post-36074-1242507713.jpg

Edited by Karina/Peter
0

Annonce ♥

Tja, selv om vi har et budget på over 100.000 kr til bryllup, så har jeg måttet sparre på kjolen. Vi prioriterede overnatning til alle gæsterne højere end dyr kjole. Men jeg har tilgengæld også været så fantastisk heldig at finde en kjole på Lillys Her og Nu tilbudsliste der lige levede op til alle mine "sære" ideer. Noget med blondeærmer ingen skørt og lille eller intet slæb. Har købt den for kun 1000 kr og har fået den hjem. Det er en model fra sidste år som dengang kostede 5200 kr. Den er så fin og lige mig... Hvor heldig har man lov at være??? Jeg skal jo også snart giftes med drømmemanden :)

Der er da ikke nogen der er dumme fordi de giver mange penge for en kjole... det er jo alt sammen et spørgsmål om prioritering... og der kan jo ikke værre råd til at alt står øverst på prioriteringslisten...

0

jeg ved ikke hvad den kommer til at koste.. den første kjole jeg forelskede mig i er nu udelukket dels pga prisen men også af andre omstændigheder.

men jeg håber da at kunne få en ca pris når jeg har været ved skrædderen d. 14 juli...

den jeg forelskede mig i ved kjoleprøvningen hos skott kostede 9200 og sløret der til 3500kr og så skulle der lægges ca 2 - 3 cm ud i hver side.. så den er også opgivet desværre..

Edited by bobo...
0

Annonce ♥

min kjole fandt jeg på et ophørs udsalg til 1500 har så brugt 900 kr. på at få sat snørre i ryggen min jakke kostede 300 kr. og mine sko ca 300 også undertøj til 600 kr strømpebånd hjemmelavet til 20 kr.

slør gratis fra min mors første bryllup

2 skørter også gratis fra min mors anden bryllup

diadem 180 kr

øreringe 55 kr

halskæde lånt af min mor...

post-35372-1243320748.jpg post-35372-1243321035.jpg

Edited by puqik
0

Så får i min kjole at se. Godt nok kun model billeder, men bedre end ingenting :thumbsupsmileyanim:

Kjoen har kostede 7999,- hos Bride fashion i Virum

Jeg glæder mig så meget til at komme i den igen. Så man vi se hvad skrædderen vil have for tilretning.

post-36796-1242638020.jpg

post-36796-1242638032.jpg

post-36796-1242638072.jpg

Edited by Lund/Randrup
0

Annonce ♥

Så får i min kjole at se. Godt nok kun model billeder, men bedre end ingenting :cheerleader3:

Kjoen har kostede 7999,- hos Bride fashion i Virum

Jeg glæder mig så meget til at komme i den igen. Så man vi se hvad skrædderen vil have for tilretning.

Smuk smuk smuk kjole.......me like!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg var super heldig at finde drømmekjolen brugt her inde.

Og min mor har lovet at sy : slør, skørt og bolero

Så alt i alt bliver det nok omk. 2500 kr.

For mig er kjolen en fornemmelse: noget i retning af at være prinsesse, supermodel og superheldig fordi jeg får manden jeg elsker.

Det er det jeg mærker når jeg har den på.

Og så er det jo egenlig ligemeget om den har kostet 100.000 - eller 1000 kr.

( har ingen ordenlige billeder )

:thumbsupsmileyanim:

0

Det her er lige et emne jeg har brug for :cheerleader3: Jeg var ude at finde drømmekjolen i fredags :thumbsupsmileyanim: , og havde også et budget inde i mit hoved inden jeg tog afsted (ca. 6000). Jeg havde en fantastisk dag med mor, svigermor og to veninder. Vi var to steder, og det første sted prøvede jeg så mange kjoler, men manglede de der blinkende lamper der skulle lyse over mig når jeg stod i den helt rigtige kjole. Det næste sted, prøvede jeg én kjole, og der var den. Jeg var selv ved at fælde en lille tåre, da jeg så mig i den. Min mor gjorde det. Da så prisen blev afsløret, 10.500 vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. Min mor sprang til og sagde at hun og min far ville betale halvdelen, og kjolen blev købt :blush:

Jeg har brugt flere dage på at forsvare over for mig selv at jeg har købt så dyr en kjole. Men igen skal så bare tænke på den følelse jeg havde, da jeg så mig selv i spejlet og hvor smuk jeg synes jeg så ud. Jeg har nu (næsten) vænnet mig til tanken, og kan ikke vente til den 19-09-09, hvor jeg skal slå benene væk under min dejlige kommende mand.

0

Annonce ♥

Det her er lige et emne jeg har brug for :cheerleader3: Jeg var ude at finde drømmekjolen i fredags :thumbsupsmileyanim: , og havde også et budget inde i mit hoved inden jeg tog afsted (ca. 6000). Jeg havde en fantastisk dag med mor, svigermor og to veninder. Vi var to steder, og det første sted prøvede jeg så mange kjoler, men manglede de der blinkende lamper der skulle lyse over mig når jeg stod i den helt rigtige kjole. Det næste sted, prøvede jeg én kjole, og der var den. Jeg var selv ved at fælde en lille tåre, da jeg så mig i den. Min mor gjorde det. Da så prisen blev afsløret, 10.500 vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre. Min mor sprang til og sagde at hun og min far ville betale halvdelen, og kjolen blev købt :iloveyou:

Jeg har brugt flere dage på at forsvare over for mig selv at jeg har købt så dyr en kjole. Men igen skal så bare tænke på den følelse jeg havde, da jeg så mig selv i spejlet og hvor smuk jeg synes jeg så ud. Jeg har nu (næsten) vænnet mig til tanken, og kan ikke vente til den 19-09-09, hvor jeg skal slå benene væk under min dejlige kommende mand.

Synes du skal fokusere på at det er drømmekjolen, så synes jeg personligt at prisen kan være ligegyldigt (nu fik I jo også lidt økonomiske støtte af din mor, så hun må jo også mene at det var den perfekte kjole). Tillykke med kjolen

:blush:

0

jeg har givet 2000.- ca for min kjole, syet i Kina :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes bare ikke vores pengepung er til en kjole til 8-10.000.- Men var Kinakjolen gået i vasken, havde vi allerede talt om at så måtte jeg finde en anden, uanset prisen. Min søde kæreste ville bare gerne have at jeg var glad. Og indtil videre er jeg rigtig glad :cheerleader3:

her er original og kopi ved siden af hinanden

post-32248-1242768110.jpg

0

Annonce ♥

Jeg fandt min drømmekjole ved Askepotmodeller i Horsens, og prisen på den var 7500 kr. Jeg købte kjolen under deres fødselsdagstilbud, og dette betyder at jeg får gratis oplægning og tilpasning, så det er jo penge sparet der :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan låne skørt for 200 kr hos dem.

Slør har jeg ikke rigtig bestemt mig for endnu, jeg har lidt svært ved at finde ud af hvilken type jeg gerne vil have :cheerleader3:

post-37881-1243160022.jpg

Edited by Malene O snart T
0

Min Manuel Mota kjole kostede 8000,- på tilbud (40% fødselsdagsrabat) og tilpasning kostede 700,-.

Har fået fantastisk service hos Panayotis i Vejle! De har bl.a. opbevaret min kjole gratis i næsten 1 år fordi jeg betalte den med det samme. Fik også masser af ekstra perler og blondestumper med til at lave hårpynt.

Edited by AnjaR
0

Jeg har købt skøn Benjamin Roberts-drømmekjole til den nette sum af 14.500 kr + slør til ca. 1400 kr. Puha det er alligevel mange penge, syntes jeg, men følelsen i den kjole er bare helt unik og eventyragtig - så jeg måtte bare ha' DEN!

Det var den aller første kjole, som Henrik fra ALT TIL BRUDEN i Dybvad (nord for Aalborg) fandt til mig (og den aller første brudekjole jeg overhovedet prøvede) - og den var perfekt. Jeg krydsede da fingre for at den var billigere....meeeen hva' fanden - det er forhåbentlig kun den ene gang og mindet er alle pengene værd, syntes jeg. :-)

Venlig hilsen

Theresia

ps. Billedkvaliteten er ret dårlig - beklager - men det er de eneste billeder jeg har lige ved hånden. :-)

post-38073-1243317260.jpg

post-38073-1243317268.jpg

Edited by toftdahl
0

Annonce ♥

Jeg må indrømme jeg er lidt træt af den kommentar altid at andre ikke ville være så dum at bruge et hvis antal penge på en kjole for de kunne være brugt til noget andet.. Ja man kan også komme i cowboybukser så sparer man da en masse.. Sorry mit sure indlæg til sidst.

Hmmm... er der da tit sådanne bemærkninger???

Personligt er jeg glad for, at jeg fandt en billig kjole, men jeg kunne nemt også have købt mig en dyr - jeg er sådan lidt typen, der gerne vil spare og spare for at få noget jeg virkelig gerne vil have. Så havde jeg haft én drømmekjole til 20.000,- havde jeg lige nu kun haft en mission... og det ville være at spare penge sammen (havde gladeligt taget en avisrute ;) )

Jeg hader i øvrigt også når folk kommentere meget negativt på hvad jeg betaler meget for (fx designer lamper)

Ja jeg har set den bemærkning mange gange og er meget træt af den.. Jeg syntes det er fint du har købt en kjole du er glad for og jeg overvejede også meget at købe den i kina men så fandt jeg den jeg kunne lide, og det er der jeg gerne vil hen for bare folk er glade for kjolen så er det lige meget om den har kostet 7 kr eller 15.000 kr. Jeg syntes bemærkningen er så negativ.

Jeg skulle vist bare af med min sure mening :cheerleader3:

Jeg er stadig ikke helt med om der er en bestemt bemærkning du hentyder til???

Bare lige så det ikke udvikler sig grimt behøver vi ikke refere til specielle kommentarer eller tråde hvor det er blevet sagt etc. :boohoo:

0

Jeg har også købt min kjole i Kina, samt alt andet på Ebay så det kommer fra både Australien og Thailand

Kjole: 1167,-

told: 755,-

Skørt: 60,-

slør: 100,-

Diadem 20 kr´

Jeg elsker min kjole, fra det øjeblik jeg fik den på var mavefornemmelsen der bare :cheerleader3:

34fk194.jpg

51edlh.jpg

34eda9u.jpg

0

Min kostede ca. 890 kroner omregnet. Den behøver ikke tilretning (med mindre jeg altså taber mig eller tager på inden brylluppet, alt kan jo ske), men forbliver jeg som jeg har været de sidste 3 år så sidder den perfekt. Købt i Kina, selvfølgelig :cheerleader3: I en fotobutik der slet ikke sælger kjoler (men min veninde kender ejeren). Da jeg bor i Kina har jeg af gode grunde ikke ret mange penge at gøre godt med set med danske øjne, men boede jeg i Danmark tror jeg da ikke jeg ville have noget imod at bruge flere penge på det, forudsat kjolen er den rigtige. Den kan vel koste 100 kroner eller 10.000 kroner, hvis det er den rigtige så må man jo have den! :boohoo:

post-38004-1243316163.jpg

0

Min kostede ca. 890 kroner omregnet. Den behøver ikke tilretning (med mindre jeg altså taber mig eller tager på inden brylluppet, alt kan jo ske), men forbliver jeg som jeg har været de sidste 3 år så sidder den perfekt. Købt i Kina, selvfølgelig :cheerleader3: I en fotobutik der slet ikke sælger kjoler (men min veninde kender ejeren). Da jeg bor i Kina har jeg af gode grunde ikke ret mange penge at gøre godt med set med danske øjne, men boede jeg i Danmark tror jeg da ikke jeg ville have noget imod at bruge flere penge på det, forudsat kjolen er den rigtige. Den kan vel koste 100 kroner eller 10.000 kroner, hvis det er den rigtige så må man jo have den! :boohoo:

Nej hvor er din kjole FIN!

0