Sign in to follow this  
Followers 0
Fru Vestergaard

Min brugte kjole

25 posts in this topic

Kære Zilla'er,

Jeg er blevet sådan "lidt" i tvivl mht min kjole....... :( Jeg har jo købt den brugt og egentlig EEEEELLLSKER jeg den. Den er enkelt og klassisk, i 100% silke, skræddersyet og virkelig kvalitet. :)

Men nu har jeg jo læst og læst og læst og set og set og set...... hundredevis af kjoler flagrer forbi mine øjne og så er det tvivlen kommer..... Trenden siger jo noget helt andet end det jeg har valgt. Den siger tyl og stort og langt....... Normalt har jeg intet problem med at følge min mavefornemmelse og den siger heldigvis stadig at kjolen ER den rigtige til mig.

Her til formiddag fik jeg min datter på 7 (derfor den skæve billedkvalitet) til at tage nogle billeder af mig i kjolen. Det skulle gå stærkt for ikke at blive taget med skørterne nede. Jeg vedhæfter et par af billederne og vil meget gerne høre jeres kommentarer. Jeg har ikke nogle sko på på billederne og derfor slæber kjolen lidt mere end den gør med sko på.

Hvad synes I?

Hilsner

Connie

post-36674-1242483912.jpgpost-36674-1242483978.jpg post-36674-1242484068.jpg

0

Annonce ♥

Det er en meget smuk kjole du har valgt og det ligner at den sidder super flot på dig.

Syntes bestemt ikke at den er "umoderne".

Og det vigtigste er også at du elsker den og den klæder dig og ikke hvad trenden siger. :)

Er den en lille tråd der løber hen over brystet eller?

0

Hej Malou,

Tak for dine søde ord. Lige hvad jeg trængte til at høre.

Der er syet en mørk lilla og en lavendel farvet tråd ind både foran og bagpå samt perler i samme farve - ligeledes foran og bagå. Disse perler går igen på det MEGET lange slør som hører til kjolen......

Der sad også to "blomster" i lys lilla stof syet på både foran og bagpå. Dem har jeg valgt at fjerne, da de var blevet noget flade og kedelige at se på og heller ikke rigtig passer til min "stil"

I øvrigt bliver farverne til invitationer, menukort mv. lavendel / mørk lilla og sølv - spædet op med elfenbensfarvet der hvor det er nødvendigt for at kunne skrive ordentligt.

Hilsner

Connie

0

Annonce ♥

Trendy?! Det er da underordnet når det gælder brudekjole :cheerleader3: Bare den er smuk til dig og du er vild med den! Jeg syntes at kjolen er rigitig flot til dig og så er den super romantisk! Din tilkommende kan ikke andet end blive rørt når han ser dig :)

Iben :(

0

ej hvor er den dog smuk din kjole. Den skal du da helt bestemt have på på selve dagen, hvis du spørger mig. Den sidder bare så flot på dig, for mig ville der ingen tvivl være, det er da bare KJOLEN

0

Ved helt hvordan du har det sad i dag herinde og faldt over en kjole og var så tæt på at købe den og sælge min....

men så kom min veninde og hjalp mig i min kjole med tilbehør og nu er jeg helt rolig igen den jeg har valgt først er den bedste kjole til mig...

og vile da lige sige at din kjole er rigtig flot og sidder flot på dig...og hvad angår mode er det jo ikke så vigtig hvis man føler sig godt tilpas i den kjole man har...

men hvad siger din mave fornemmelse dig ??

0

Annonce ♥

Hej igen,

mange tak for jeres positive tilbagemeldinger.

Min mavefornemmelse siger mig HELDIGVIS, at det ER den rigtige kjole til mig. :)

Den sidder som støbt om min krop og jeg føler en velvære ved at mærke silkestoffet i mine hænder - så sæføli er det den jeg skal giftes i.

Men den er jo ikke så fancy som dem vi ser afbilledet fra Kina - og jeg var bare bange for at den blev for kedelig...... Men jeg kan jo egentlig godt selv se det - det er MIN kjole :-)

KH

Connie

0

Det er en super smuk kjole og den sidder virkelig godt på dig.....så jeg synes du skal glemme alt om mode og trends, for i min verden hænger det ikke sammen med brudekjoler og personligt synes jeg at tætsiddende kjoler er ligeså smukke som de store tylskrud, det er jo personen og detaljerne på kjolen, der gør den særlig!!!

Så hold fast i din mavefornemmelse!!! :)

0

Annonce ♥

Enig i det, de andre fortæller dig og jeg synes da slet ikke den er kedelig! Så smukt med de "hængende" ærmer og da helt specielt med den fine tråd i en anden farve.

Men jeg forstår godt, hvordan man kan blive i tvivl med alt det, man bliver bombarderet med - også selvom man har fundet KJOLEN.

Du bliver en smuk brud!

0

Jeg syntes din kjole er LÆKKER - og har en flot vintage feel!

Jeg syntes dog den der "tråd der løber" ser ud som et plet eller - ja det ser ikke godt ud efter min mening.. Undskyld men nu spurgte du jo :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg synes også det er en rigtig flot kjole - og den sidder jo bare super godt på dig :thumbsupsmileyanim:

Tror man vil blive en lille smule forvirret no matter what, når man får alle de her fine og forskellige kjoler vist frem herinde.

Og så bliver det jo ofte lidt svært at huske fornemmelsen fra da man havde den på, jo længere der går siden...

Du bliver i hvert fald super flot i den!

Må dog indrømme at jeg er enig med AnnaPerenna :cheerleader3:

De der tråde som er indsyet synes jeg også bryder det hele på en lidt mystisk måde.

Tænker at de måske har givet et andet indtryk den gang der var blomster i matchende farver på den...

Eller måske er det bare billedet der gør det, og den slet ikke er sådan i virkeligheden. Det ved du nok bedst selv :blush:

0

Jeg syntes din kjole er LÆKKER - og har en flot vintage feel!

Jeg syntes dog den der "tråd der løber" ser ud som et plet eller - ja det ser ikke godt ud efter min mening.. Undskyld men nu spurgte du jo :thumbsupsmileyanim:

Jeg synes som Anna også at det ser lidt finurligt ud med den tråd, men måske er det slet ikke sådan når man ser det i virkeligheden og kan se hvad det rigtig er... hvis du forstår hvad jeg mener?

Det er en flot flot kjole - synes faktisk at den er meget relevant for denne tids mode - men jeg synes den ser lidt stor ud til dig på maven? Ved ikke om det bare er fordi det hele har skulle gå så hurtigt, men ellers ville jeg nok overveje at få den lagt ind i siderne...

Men det er en super smuk kjole!

0

Hej igen alle sammen,

er rigtig glad for jeres tilbagemeldinger - 1000nde tak for dem!!!

Mht "trådene" på brystet, så kan det meget vel være at I har ret og at de også bliver fjernet. Meeeen jeg vil så lige sige, at de ikke ser helt så kikset ud i virkeligheden som på billedet. De passer faktisk sammen og udgør sammen med perlerne en helhed.

Mht pasformen, så kan jeg godt se at den rynker på maven - men det er kun på billedet skal jeg love for - den sidder tæt omkring min overkrop og der er bestemt ikke plads til at fjerne en centimeter stof - dog uden at den bliver for klæbende. Tror godt I ved hvad jeg mener.

Husk nu - jeg havde heller ikke sko på og det skulle gå lidt hurtigt med billederne - derfor sker det hele lidt "hængende" ud.

KH

Connie

0

Hej igen alle sammen,

er rigtig glad for jeres tilbagemeldinger - 1000nde tak for dem!!!

Mht "trådene" på brystet, så kan det meget vel være at I har ret og at de også bliver fjernet. Meeeen jeg vil så lige sige, at de ikke ser helt så kikset ud i virkeligheden som på billedet. De passer faktisk sammen og udgør sammen med perlerne en helhed.

Mht pasformen, så kan jeg godt se at den rynker på maven - men det er kun på billedet skal jeg love for - den sidder tæt omkring min overkrop og der er bestemt ikke plads til at fjerne en centimeter stof - dog uden at den bliver for klæbende. Tror godt I ved hvad jeg mener.

Husk nu - jeg havde heller ikke sko på og det skulle gå lidt hurtigt med billederne - derfor sker det hele lidt "hængende" ud.

KH

Connie

Hej Connie

Super! - hvis du føler det er rigtig, så skal du bare beholde det !

0

Annonce ♥

Super kjole. Den sidder bare så smukt på dig:-) Det er helt sikkert den det skal være...

Men lige som de andre, undrer jeg mig også over tråden... Det lyder bare til, at passe så godt sammen, når du fortæller om det. Men måske du kan tage et billede af det tætpå, så vi bedre kan se det:-)

Kram

0

Hejsa

Det er da en SUPER LÆKKER kjole - det kan ses på lang afstand, at det ikke er en "stangvare". At den skulle være kedelig eller umoderne, har jeg meget svært ved at se :thumbsupsmileyanim:

Synes faktisk det ´ser ud som om, du har gjort lidt af et kup - den stof-kvalitet finder man altså ikke bare sådan lige i en "kina-kjole" - sagde silke-nørden ;)

0

Endnu en gang tusinde tak for alle jeres rosende ord - jeg sidder her med rødmende kinder og suger det hele til mig. :thumbsupsmileyanim: Tak tak tak!

Det er godt nok ikke mange gange i livet at man møder så 100% igennem positive hjælpende støttende mennesker som i dette forum.

Der hersker en superpæn tone, der er plads og tid og lyst til at hjælp og inspirere - det er da så fedt.

Nu kan jeg - med ro i sindet - fortælle omverdenen om mit køb og glæde mig til at blive prinsesse for en dag.

Godnat herfra.

Hilsner

Connie

0