camillaogmartin

Hurtig hjælp søges...

8 posts in this topic

Annonce ♥

Hej

Jeg har for ikke særlig længe siden set sådan nogle i en Triumph butik Tror det er noget de altid har. Om ikke andet så i ¨rigtige¨undertøj butikker. Så som Emma lingeri på gl. kongevej i kbh. kig på deres hjemmesiden og se hvad de har før du køre der til.

Ellers er der Aller shop på nettet, de har ihvertfald også, men om du kan nå det.

Håber du finder hvad du søger :thumbsupsmileyanim:

0

Prøv at kigge på QXL.dk, der har jeg ihvertfald set dem - også til en rimelig pris. Sælgerne derinde plejer at være ret hurtigt til at sende, ca en 3 dages tid.

Håber du når det og får en fantastisk dag.

Kærlig hilsen Jane

0

Annonce ♥

De har dem hos Triumph - både med og uden ben og vist også nogle, der går op til brystet. Og det både i sort og "hudfarve", det er sikkert sidstnævnte farve, du søger. Sidst jeg var derinde (noget tid efter jeg havde fået mine drenge) fik jeg en super vejledning til køb af BH. Har også købt sømløse trusser, så man ikke får fire balder - og som holder maven inde :thumbsupsmileyanim:

Du må ud og prøve!

0

Prøv at kigge på QXL.dk, der har jeg ihvertfald set dem - også til en rimelig pris. Sælgerne derinde plejer at være ret hurtigt til at sende, ca en 3 dages tid.

Håber du når det og får en fantastisk dag.

Kærlig hilsen Jane

hvad kaldes de? :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Camilla,

I Q Magasinets shop kan du også finde dem.

http://www.qmag.dk/Sjov%20med%20Q/Q%20shop...shop_intro.aspx

Ellers søg på nettet under slimming tube - det er hvad andre er blevet anbefalet i andre tråde.

God jagt.

KH

Connie

0

Annonce ♥