Posted June 22, 2009 · Report post Det er vist ved at være et stykke tid siden at jeg har været forbi dig og hold da op hvor er der sket noget!!! Det må simpelthen være skønt at være et sted hvor alt er SÅ billigt....det ville jeg godt nok også benytte mig af i stor stil, hvis jeg havde chancen! ;) Super fedt jakkesæt din kære kommende mand har fået sig der, glæder mig til at se det i færdig-bryllupsstylet udgave!!! ( i bliver da bare et super lækkert brudepar!!!) Glæder mig iøvrigt også til at se dine 2 nye festkjoler....hvornår flasher du dem herinde?!! ;) Til sidst, men ikke mindst, så er det da bare nogle super dejlige og rørende tegninger du har fået der.... Kh Majken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Det er vist ved at være et stykke tid siden at jeg har været forbi dig og hold da op hvor er der sket noget!!! Det må simpelthen være skønt at være et sted hvor alt er SÅ billigt....det ville jeg godt nok også benytte mig af i stor stil, hvis jeg havde chancen! ;) Super fedt jakkesæt din kære kommende mand har fået sig der, glæder mig til at se det i færdig-bryllupsstylet udgave!!! ( i bliver da bare et super lækkert brudepar!!!) Glæder mig iøvrigt også til at se dine 2 nye festkjoler....hvornår flasher du dem herinde?!! ;) Til sidst, men ikke mindst, så er det da bare nogle super dejlige og rørende tegninger du har fået der.... Kh Majken UUh, så nåede jeg op på besvarelse 100 og side seks! Hurra! Tak for dine søde ord Majken, og du har helt ret i at det er skønt at være et sted hvor alt koster ingen penge, men hvis man vil have det som man vil have det skal man helst kende nogen personligt og forklare i detaljer ;) Det kan være lidt besværligt, men når man så kender nogen og får det man vil have så er det jo det hele værd! Jaa, jeg tror også jakkesættet ender med at blive SUPER! Glæder mig til at se ham i det på dagen. Vi skal nok ud og kigge blomster når jeg kommer til DK, det bliver spændende. Jeg kan da lige flashe den ene festkjole, se venligst bort fra åndet udtryk ;) Den anden er færdig i morgen, så jeg venter lige med billederne Jeg er bare så glad for mine børnetegninger, har fået en hel stak samt en smuk rulle med kalligrafi - så det var bare sørgeligt at sige farvel til dem, især da de begyndte at græde De har bare været nogle fantastiske elever. Jubii, arbejdsfri tirsdag - og ting skal pakkes i kasser i yderste hast, for vi tager afsted på fredag! WEEEHA 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Hej Gitte Jøsses der sker noget omme i Kina,, hva. Jeg er dorsk til at få skrevet i din tråd - til trods for at du er så flink i min men vil lige oppe mig. Meget fin festkjole du har gang i, og vidunderlig dress til gemalen. Jamen nej du har styr på så meget, det bliver så fedt det hele...... og jeg glæder mig helt vild til at se dig når du kommer til DK. Kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Hej GitteJøsses der sker noget omme i Kina,, hva. Jeg er dorsk til at få skrevet i din tråd - til trods for at du er så flink i min men vil lige oppe mig. Meget fin festkjole du har gang i, og vidunderlig dress til gemalen. Jamen nej du har styr på så meget, det bliver så fedt det hele...... og jeg glæder mig helt vild til at se dig når du kommer til DK. Kram Hej Jane! Ja nu er det ikke for at være snerpet eller noget, men jeg hedder vist Eva ;) Men der er ret mange Gitte'r herinde, så kan godt forstå hvor ideen kommer fra Ja de får noget fra hånden herovre, det er dejligt Og jeg kommer nok til at ligge lidt low den næste måneds tid, så jeg blev nødt til lige at rykke fra land ;) Jeg glæder mig også rigtig meget til at se dig!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Hej GitteJøsses der sker noget omme i Kina,, hva. Jeg er dorsk til at få skrevet i din tråd - til trods for at du er så flink i min men vil lige oppe mig. Meget fin festkjole du har gang i, og vidunderlig dress til gemalen. Jamen nej du har styr på så meget, det bliver så fedt det hele...... og jeg glæder mig helt vild til at se dig når du kommer til DK. Kram Hej Jane! Ja nu er det ikke for at være snerpet eller noget, men jeg hedder vist Eva ;) Men der er ret mange Gitte'r herinde, så kan godt forstå hvor ideen kommer fra Ja de får noget fra hånden herovre, det er dejligt Og jeg kommer nok til at ligge lidt low den næste måneds tid, så jeg blev nødt til lige at rykke fra land ;) Jeg glæder mig også rigtig meget til at se dig!! Hæ-hæ Så må jeg huske at kalde dig Eva *Dooh hvor dum er jeg? Note til mig selv: Husk de rigtige navne. Kan du nu have en rigtig god omgang nedpakning. Kram 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2009 · Report post Uuuh - me like! Den er smuk, den kjole - og sidder bare rigtig flot hen over brystet; man kan ikke løbe fra, når noget er ordentligt skræddersyet!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2009 · Report post Hej Eva Først og fremmest tillykke med tråden. Ja ja, kan godt se at den har været her lidt tid, men er ikke altid lige så god til at få skrevet. Det lyder rigtig spændende med Jeres internationale bryllup. Jeg synes at Josh' ide om lidt tid til selvforkælelse på bryllupsdagen er en mega god ide. Sidder nu og vrider hjernen for at se om vi evt. selv kunne skabe os lidt tid til det. er sikker på at det er en super måde, lige at komme lidt ned i gear igen, så man er klar til at nyde festen og alle gæsterne. Karin 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2009 · Report post Tak for hilsen Karin! Altid rart at høre lidt feedback Ja jeg er også glad for Josh's ide, det bliver skønt! Er lige nu i Sydkina, i Hangzhou. Efter en 17 timers togtur kom vi frem til byen her, der er rigtig smuk. Har været ude og cykle i dag og set nogle te-marker. I morgen skal vi så til Malaysien! Længe ventet! Vi glææder os Men kommer nok ikke rigtig på nettet, nu må vi se. Der sker nok i hvert fald ikke meget planlægning! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 28, 2009 · Report post Ha' nu en skøn tur, ikke!! ;) *kram* fra gamlingen *s* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Så er jeg tilbage i Kina! Der er sket RIGTIG meget med bryllupsplanlægningen mens jeg har været i DK, for eksempel fandt vi ud af at det ikke skal være Hoed Kro, men derimod Øer maritime Ferieby's restaurant (www.restaurant-oer.dk) Der var super fedt og ejeren kender til Australien og New Zealand og har rejst der meget, så det er bare dejligt! Så fedt at se lokalerne og snakke med dem om det hele. Ellers er jeg lidt på standby, skal til at starte nyt job på lørdag og er lige flyttet i ny lejlighed, så har travlt med at ordne og stille på plads. Her er 38 grader varmt hver dag, så det er airconditioning eller sved! Skal nok opdatere min forside en af dagene - er ked af at jeg ikke har haft tid til at følge med i hvad I andre laver, men andre ting må jo prioriteres indimellem. Jeg glæder mig i hvert fald til at jeg skal giftes! JUBII! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Weeeee!!!! :) Så er du tilbage igen... Har også gået og undret mig over, hvornår du mon kom tilbage igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Uha, jeg syntes det er en rigtig spændende tråd du har her. Det er skønt med internationale bryllupper ;) Den er bare smuk den kjole du har købt, den brudekjole der er lidt tæt med perler etc. foran var også rigtig smuk til dig. Får i lidt hjælp herhjemme fra til at arrangere osv inden den store dag? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post øj det er lang tid siden vi har set noget til dig herinde. Glæder mig over at i har fundet lokaler som bare gør dig glad, hvor fedt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Hej Eva! Sikke dejligt det er at "se" dig igen! Knus Line 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Jamen huhej og mange tak for velkommen-tilbage beskederne! Det er faarligt at være tilbage, nu sidder jeg jo og er helt opslugt i at opdatere mig i hvad I har lavet i al den tid jeg har været væk (og var ellers midt i en udfordrende bog på kinesisk (gaaab)) Her kommer lige nogle billeder af feststedet! Dette billede er set udefra - det skal siges at havet er lige i baggrunden, og vi kan leje nogle små huse som vi kan fortsætte festen i. Vi starter nemlig spisningen allerede kl 13, så når vi slutter på restauranten (og de gamle nok vil hjem) så kan alle der vil tage med hen i en hytte og feste natten lang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Mine billeder er vist lidt for store, I må finde jer i at få dem i forskellige tråde Jeg gider ikke åbne paint igen (her er 38 graders varme, så jeg er i dovent humør) Her er et mere af restauranten set udefra, på terrassen kan vi få serveret vores velkomstdrinks, og så er hele andensalen vores! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 (edited) · Report post Imens jeg spammer kan jeg fortælle at vi skal vies på dækket af Fregatten Jylland - med mindre det regner, så bliver det på andet dæk - men der er super flot og et langt dejligt dæk at gå op ad Lyder lidt sjovt at gå op ad dækket og ikke kirkegulvet, men lidt alternativ har man vel lov at være Min veninde, der spiller tværfløjte, har lovet at spille mens jeg går op, vi tænker Bach's air, det tror jeg kunne være smukt. Ved ikke helt om hun skal gå foran mig og annoncere min ankomst, eller bagved mig, eller stå oppe ved de andre - nogle ideer? Det er rigtigt at en enkelt tværfløjte ikke kan spille alle op, men det er lidt svært at slæbe et orgel med, så tværfløjte it is Her er et billede af maden vi spiste mens vi var på restaurant Øer (dette er lam, men vi har tænkt os noget lignende, bare med bøf i stedet til brylluppet). Forret bliver fisk, men det er en meget sæson-orienteret kok, så vi venter til næste år med at sige det helt præcis. Jeg synes maden vi fik var helt fantastisk, så jeg stoler på kokken! Skønt at have det sådan. Det andet billede er en mulig bordopsætning, jeg synes egentlig det ser fint ud! (der er kun dækket op til en person, og se venligst bort fra lyset i midten) Edited September 1, 2009 by Giftes10072010 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Og her har vi et eksempel på min onkel's kæreste Inge's fantastiske blomster. Denne buket er bare bundet af lidt fra haven som forlovelses-gave, men jeg kan rigtig godt lide hendes stil, og kan også godt lide det lidt vildt, så det er perfekt. Havde en lang snak om design på buket, men detaljerne tager vi over e-mail. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Ih altså, her har jeg ikke været forbi før... SIkke en skøn tråd... Hvor bliver det bare spændende med alle de nationaliter... Jeg vild med at I skal være på Fregatten, jeg har kommet der meget, og gør det stadig, så ofte det nu kan lade sig gøre.... Vi er ofte sejlende til Ebeltoft... Øer, er også et skønt sted, der har vi også ofte være i båden... Glæder mig til at følge mere med her... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Ih altså, her har jeg ikke været forbi før... SIkke en skøn tråd... Hvor bliver det bare spændende med alle de nationaliter...Jeg vild med at I skal være på Fregatten, jeg har kommet der meget, og gør det stadig, så ofte det nu kan lade sig gøre.... Vi er ofte sejlende til Ebeltoft... Øer, er også et skønt sted, der har vi også ofte være i båden... Glæder mig til at følge mere med her... Mange tak! Ja det giver lidt barndoms-nostalgi for mig at det hele foregår i Ebeltoft-området, er også glad for at kunne vise Josh's familie den side af Danmark - det er lidt mere hyggeligt (for mig) end de større byer. Og det er også bare så hyggeligt og "komme-hjem"-agtigt efter 3 år i kinesiske storbyer (til den tid) Jeg skal da vist også lige forbi din tråd! Og Soon2Be - glemte lige at svare dig også, mine forældre hjælper til med det praktiske derhjemme, men ellers kan det meste også ordnes via e-mail! Men det bliver da lidt vildt at komme hjem kun 10 dage før brylluppet! Puha 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2009 · Report post Hold da op!!! Der er godt nok sket meget herinde:) Det lyder rigtig godt med tværfløjten. Meget alternativt og intimt... Og lækkert med maden. Namme namme... Mht. dine spørgsmål, har jeg lige svarer jeg dig lige i min egen tråd Dejligt at have dig tilbage igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post Hullu bu luuuuuu... Eva hvor er du henne???? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2009 · Report post Hvor er det dejligt at være savnet Jeg har fået arbejde som rejseleder og har derfor været meget rundt omkring og ikke hjemme overhovedet (kommer først hjem til kæresten på onsdag efter 3 uger væk!!!) Så meget er der ikke sket bryllupsmæssigt, men jeg glæder mig da stadig helt vildt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2009 · Report post Hvor er det dejligt at være savnet Jeg har fået arbejde som rejseleder og har derfor været meget rundt omkring og ikke hjemme overhovedet (kommer først hjem til kæresten på onsdag efter 3 uger væk!!!) Så meget er der ikke sket bryllupsmæssigt, men jeg glæder mig da stadig helt vildt Godt der stadig er liv i dig Puha... Jeg tror ikke jeg kunne være væk fra min kæreste så lang tid. Hvor er du rejseleder henne? Og fik du svar fra min veninde? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 21, 2009 · Report post Hej, Jeg er gift med en englænder. Vi blev gift den 22. August i Danmark og det gik rigtig godt. Vi havde ca. 50 gæster fra Danmark og 40 gæster fra England. Jeg havde lavet 6 ud af ti borde med halvt danskere og halvt englændere, et børnebord og 2 rene dansker borde (p.g.a. det ulige antal). Alle bordene fungerede fint og jeg var faktisk overrasket over hvor godt folk snakkede med hinanden. Alle vores gæste har efterfælgende rost os for hvor godt bordene var sat sammen. Jeg brugte også lang tid på at få sat folk sammen i samme aldersgruppe og hvis der var nogen jeg vidste på forhånd ville have sammen interasser. Jeg havde også arrangeret oversættelse af taler og sange, så min far b.la. kunne holde sin tale på dansk. Min kusine, som også har boet in England, stod for at oversætte alle taler og sange og havde lavet powerpoint show til det hele, så alle kunne følge med i hvad der blev sagt. Det fungerede utrolig godt! Håber du kan bruge min erfaring til noget. Mvh Bjørg Hunter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites