Sign in to follow this  
Followers 0
waltine

vel overstået bryllup

10 posts in this topic

Så er dagen endelig overstået, alt gik over alles forventninger så vi klager ikke der var selvf. et par smuttere men ikke noget alvorligt, heldigvis.

vi fik kun 2 sange og 5 taler hvilket gjorde at vi ikke var limet fast til stolen men kunne gå rundt mellem maden og indslagene folk skulle jo også ud og ryge så det var helt fantastisk lige i vores ånd.

musikken var simpelthen fantastisk 8000 for 18.00 til 0100 en musikker under maden og 2 under dansen (www.2moonlight.dk) de kan varmt anbefales og de kunne bare det der og hun synger fantastisk og han er god til og vurdere sit publikum og handle derefter

da vi skulle danse var der hele tiden nogen på gulvet og næsten altid mig.

desværre begyndte mit hår og falde fra hinanden allerede lige efter kirken.... så en af gæsterne måtte tage hårnåle ud af hendes frisure for og redde min jeg klaget til frisøren (som var varmt anbefalet og makeupartist oveni, så jeg tvivlede slet ikke på hendes evner) hun brugte for få hårnåle.... 20 alm. og 5 special og jeg har langt hår) ejeren blev meget ked af det (jeg betalte 1500 for hår og makeup) så nu skal jeg ned og have lavet en klipning og permanentning på tirsdag efter jeg sagde at jeg ville skifte frisør.

vi havde bestilt bryllupskage fra en meget anerkendt bager i Horsens medaljon som lavede en odensemarcipan bryllupskage med hindbærmoos og nugat mouse tror jeg nok samt 3 lag kagebund en med chokoladeovertræk, en gjort svampet af likør tror jeg og se en uden noget derudover var der marcipanovertræk og hvid chokolade blomster en var helt fantastisk vi fik resten med hjem og det blev den ikke dårligere af :-)

Kjolen er også til salg, se under til salg brudekjoler 44+ eller send en pm :-)

tak fordi du læste så langt, det kan være jeg opdatere med flere billeder og mere tekst senere

Hilen G. A.

post-34167-1242905821.jpg

post-34167-1242905835.jpg

0

Annonce ♥

Kære Gitte,

Tillykke med det veloverståede bryllup - super flot kjole du har på på billedet.

Dejligt at I havde en dejlig dag - dog superærgerligt med din frisure. Det er faktisk mit største mareridt, at håret falder sammen eller fra hinaden.

Nyd nu fridagene og hinanden.

KH

Connie ( som glæder sig til det bliver hendes tur om lidt mere end 5 måneder)

0

Tillykke mange gange!

Det lyder da bare super dejligt!!!

0

Kære Gitte,

Tillykke med det veloverståede bryllup - super flot kjole du har på på billedet.

Dejligt at I havde en dejlig dag - dog superærgerligt med din frisure. Det er faktisk mit største mareridt, at håret falder sammen eller fra hinaden.

Nyd nu fridagene og hinanden.

KH

Connie ( som glæder sig til det bliver hendes tur om lidt mere end 5 måneder)

det var heller ikke sjovt ved fotografen men det gik og vi havde det sjovt og hyggeligt alligevel.

godt råd tag en håndfuld hårnåle med i tasken, føles frisuren løs når du går fra frisøren så sig at den SKAL sidde stramt før du går

0

Annonce ♥

TILLYKKE med den veloverståede dag. :thumbsupsmileyanim:

Lyder som om i havde en god dag.

SUper flot kjole :thumbsupsmileyanim:

0

Nu nævner du, at kagen er købt i Horsens - så er dit hår også sat i Horsens? I så fald kunne jeg da rigtig godt tænke mig at høre, hvor du fik det sat, eftersom jeg skal giftes - i Horsens ;) - i september.

0

det er Laila ved centerfrisøren

jeg har klaget til ejeren og hun er oprigtig ked af det og som kompentation får jeg en gratis klipning og farvning (men vil permenentes i stedet for farvning)

det løser ikke at det så forfærdeligt ud på dagen, men den oprigtige undskyldning jeg fik af ejeren var jeg glad for.

0

Årh TILLYKKE med veloverstået bryllup!!

Hvem har taget billeder af Jer? Jeg er også fra Horsens, OG gift -er bare nysgerrig :cheerleader3:

Flot kjole forøvrigt :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

det er Laila ved centerfrisøren

jeg har klaget til ejeren og hun er oprigtig ked af det og som kompentation får jeg en gratis klipning og farvning (men vil permenentes i stedet for farvning)

det løser ikke at det så forfærdeligt ud på dagen, men den oprigtige undskyldning jeg fik af ejeren var jeg glad for.

Jeg er jo også fra Horsens, men kender ikke lige den frisør der.

men altid noget at du får en gratis klipning, men som du siger, så løser det jo ikk problemet der var på dagen

0

Stort tillykke med dagen.................. ()()

Du ser rigtig smuk ud i din fine kjole..... :cheerleader3::boohoo:

Jeg skal giftes om 12 dage....glæder mig VILDT.... har du haft "nedtur" over det hele er "slut" - det frygter jeg lidt :smoking:

:bearhug:

0