Posted May 22, 2009 · Report post Hej Tøser. Ville blot af med lidt af min begejstring.. for nu er der kun 1 dag tilbage!!! Tænk imorgen sker det! Jeg føler slet ikke jeg kan fatte det.. hihi JUBI JUBI JBUII JUBII :carrot: Men GUD!! hvor jeg glæder mig.. specielt det øjeblik i kirken hvor dørene skal gå op.. det griber i maven blot ved tanken Og vejret ser ud til at blier kanon godt iforhold til de andre dage i denne uge, så kan ikke blive bedre!! Jeg tror jeg skal have et glas rødvin eller 2 i aften.. hihi Tak fordi du lige lagde øre til mit følelses udbrud:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Hej Tøser.Ville blot af med lidt af min begejstring.. for nu er der kun 1 dag tilbage!!! Tænk imorgen sker det! Jeg føler slet ikke jeg kan fatte det.. hihi JUBI JUBI JBUII JUBII :carrot: Men GUD!! hvor jeg glæder mig.. specielt det øjeblik i kirken hvor dørene skal gå op.. det griber i maven blot ved tanken Og vejret ser ud til at blier kanon godt iforhold til de andre dage i denne uge, så kan ikke blive bedre!! Jeg tror jeg skal have et glas rødvin eller 2 i aften.. hihi Tak fordi du lige lagde øre til mit følelses udbrud:) Iiiihhhh jeg kan bare lige forestille mig hvordan du må have det! Det må være skønt og lidt skræmmende på samme tid :-) Jeg håber I får en super duper dag. Tillykke herfra /Freja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Mange ønsker om en rigtig god dag imorgen. Kan godt forstå det gibber i dig ved tanken om at dørene til kirken går op - jeg sidder her med gådehud ved bare tanken ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post TUSIND TAK!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Mange ønsker om en rigtig god dag imorgen. Kan godt forstå det gibber i dig ved tanken om at dørene til kirken går op - jeg sidder her med gådehud ved bare tanken ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Kan sørme godt forstå du er spændt! Håber I får en fantastisk fest og dag ) Bedste hilsner her fra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Håber i får en helt fantastisk dag Kan godt forstå du er en smule nervøs hehe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post I ønskes et stort tillykke med bryllupet i morgen. Håber i får en rigtig dejlig dag, som I vil mindes i mange år. Husk at nyd dagen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Et kæmpe stort tillykke med den fantastiske dag i morgen Jeg kan bestemt godt forstå, at du glæder dig og næsten ikke kan få armene ned 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Kan godt forstå din spænding og forventningsglæde, det må være som når små børn glæder sig til jul Tillykke med den store dag i morgen, med ønsket om en helt fantastisk dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Weeeeee juhuuuu Tillykke med den store dag, håber den bliver helt fantastisk!!! (kommer ik herind imorgen, så skriver lige på forhånd her!) ;) Kh Majken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Alle de bedste ønsker med jeres store dag i morgen. Håber dagen bliver alt det i har drømt om. Kæmpe tillykke her fra Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2009 · Report post Jubiiii Jeg får også helt kriller i maven på dine vegne. Kan godt forstår at du glæder dig og er super spændt. Hav en super dejlig bryllupsdag imorgen. De bedste ønsker herfra Kamilla. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post IIIIHHH s å er dagen kommet Håber det bliver den aller bedste dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post Håber at I får en kanon god dag og at vejeret er bedre hos jer end det er hos os. Glæder mig til at høre om den store dag, når I er "kommet til jer selv igen" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post Tillykke med brylluppet må I få en fantastisk dag. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2009 · Report post TILLYKKE SÅ ER DAGEN KOMMET! HÅBER DEN BLIVER FANTASTISK 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites