Guest ChristinaWandahl

Så er det imorgen!!

17 posts in this topic

Hej Tøser.

Ville blot af med lidt af min begejstring.. for nu er der kun 1 dag tilbage!!! Tænk imorgen sker det! Jeg føler slet ikke jeg kan fatte det.. hihi

JUBI JUBI JBUII JUBII :thumbsupsmileyanim: :carrot:

Men GUD!! hvor jeg glæder mig.. specielt det øjeblik i kirken hvor dørene skal gå op.. det griber i maven blot ved tanken :cheerleader3:

Og vejret ser ud til at blier kanon godt iforhold til de andre dage i denne uge, så kan ikke blive bedre!!

Jeg tror jeg skal have et glas rødvin eller 2 i aften.. hihi

Tak fordi du lige lagde øre til mit følelses udbrud:)

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hej Tøser.

Ville blot af med lidt af min begejstring.. for nu er der kun 1 dag tilbage!!! Tænk imorgen sker det! Jeg føler slet ikke jeg kan fatte det.. hihi

JUBI JUBI JBUII JUBII :thumbsupsmileyanim: :carrot:

Men GUD!! hvor jeg glæder mig.. specielt det øjeblik i kirken hvor dørene skal gå op.. det griber i maven blot ved tanken :cheerleader3:

Og vejret ser ud til at blier kanon godt iforhold til de andre dage i denne uge, så kan ikke blive bedre!!

Jeg tror jeg skal have et glas rødvin eller 2 i aften.. hihi

Tak fordi du lige lagde øre til mit følelses udbrud:)

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

Iiiihhhh jeg kan bare lige forestille mig hvordan du må have det! Det må være skønt og lidt skræmmende på samme tid :-) Jeg håber I får en super duper dag. Tillykke herfra

/Freja

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan godt forstå din spænding og forventningsglæde, det må være som når små børn glæder sig til jul :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med den store dag i morgen, med ønsket om en helt fantastisk dag :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jubiiii :thumbsupsmileyanim: Jeg får også helt kriller i maven på dine vegne. Kan godt forstår at du glæder dig og er super spændt. Hav en super dejlig bryllupsdag imorgen. De bedste ønsker herfra :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim: Kamilla.

0

Annonce ♥