AgnetheV

Agnethe og Thomas' bryllupsberetning - Vores FANTASTISKE Onsdagsbryllup d. 20 Maj 2009

192 posts in this topic

Så er jeg igennem din beretning og det var en dejlig beretning :kiss:

Håber, at I nyder livet som nygifte, det er jo herligt at kunne skrive det på CV'et :)

Tak tak Merete - glad for at du synes det i hvert fald og du kan tro vi nyder stadig at være nygifte.... Men ja det er vildt underligt at der nu står "gift" under civilstatus på mit CV... Det vænner jeg mig nok til på et tidspunkt.

Glæder mig til at læse din beretning, når du får gang i den :thumbsupsmileyanim: og tillykke med din titel som Frue også... :)

0

Annonce ♥

Hej din fantastiske kvinde :kiss:

Går det godt med dig?

Hvor er den flot den Miss-Lena har lavet... :)

Klem

Hejsa smukke

Jamen her går det skam fint - der sker ikke så meget for tiden, så jeg er næsten blevet hjemmegående husmor...

Ja den er super fin den Lena har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Jeg følger jo stadig med i diverse planlægninger og beretninger herinde, selvom jeg ikke skriver så meget men hold op hvor er du bare SMUK i din kjole - er sikker på at gemalen nok skal knibe en tåre når du træder ind i kirken :)

Dejligt lige at høre fra dig...

Kram

Hey smukke..

Hehe, det er også hyggeligt at gå derhjemme, det kunne jeg godt lige bruge nu.... Har 5 fridage inden bryllup!! - og mangler stadig en masse.... Puhaaa..

Ejj 1000 tak søde... Er også bare SÅ glad for kjolen, men er bare træt af mine maveskind forneden, man kan godt se det... æv bæv... Men kan intet gøre...

Nu er der heller ikke længe til... det er lidt uvirkelig synes jeg.. :)

Klem

0

Hej din fantastiske kvinde :)

Går det godt med dig?

Hvor er den flot den Miss-Lena har lavet... :biggrin:

Klem

Hejsa smukke

Jamen her går det skam fint - der sker ikke så meget for tiden, så jeg er næsten blevet hjemmegående husmor...

Ja den er super fin den Lena har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Jeg følger jo stadig med i diverse planlægninger og beretninger herinde, selvom jeg ikke skriver så meget men hold op hvor er du bare SMUK i din kjole - er sikker på at gemalen nok skal knibe en tåre når du træder ind i kirken :)

Dejligt lige at høre fra dig...

Kram

Hey smukke..

Hehe, det er også hyggeligt at gå derhjemme, det kunne jeg godt lige bruge nu.... Har 5 fridage inden bryllup!! - og mangler stadig en masse.... Puhaaa..

Ejj 1000 tak søde... Er også bare SÅ glad for kjolen, men er bare træt af mine maveskind forneden, man kan godt se det... æv bæv... Men kan intet gøre...

Nu er der heller ikke længe til... det er lidt uvirkelig synes jeg.. :griner:-

Klem

Halløjsa :)

Tjo det er da til tider hyggeligt at gå hjemme, når man kan bruge det til noget, men synes godt nok det er ved at være en smule trivielt for mig nu... Åhh ja, jeg synes også jeg var presset op til brylluppet med kandidat og arbejde oveni, men du skal nu nok nå det smukke - det er jeg helt sikker på...

Kan godt forstå du er glad for kjolen - den er altså også bare VILDT smuk - det er surt du har det så dårligt med maven, men måske et par stramme-ind-bukser kan gøre tricket for dig - kan dog godt se at det kan gå hen og blive noget værre bøvl på bryllupsdagen... Synes altså du er smuk i kjolen og din udstråling siger alt, men jeg ved godt at man altid er lidt ekstra hård i vurderingen af sig selv, når det kommer til sådan noget...

Nej nu er der ikke længe :):kiss::) Ville sådan ønske jeg havde muligheden for at komme til globryllup, men svigerbedste fylder år den samme dag og økonomien siger "IKKE TALE OM" til alt i denne måned desværre :unsure: Så glæder jeg mig bare til beretningen og billederne i stedet :)

Krammer

0

Ihh det er da et stykke tid siden jeg har været herinde og kigge... nå - ville også bare lige droppe et link til min nye kagehjemmeside herinde...

Besøg min hjememside og se mit kagegalleri på Decorating Delights

post-35647-1269193639.jpg

0

Annonce ♥

Ihh det er da et stykke tid siden jeg har været herinde og kigge... nå - ville også bare lige droppe et link til min nye kagehjemmeside herinde...

flot kage

0

Sikke en fin side, du har lavet! Held og lykke i forretningslivet :-) Det er jo en fair kuvertpris, du har på bryllupskager. Er du kommet på Louise Eriksens oversigt over bryllupskager? Ellers kunne det være en god ide.

0

flot kage

Tak tak :thumbsupsmileyanim:

Sikke en fin side, du har lavet! Held og lykke i forretningslivet :-) Det er jo en fair kuvertpris, du har på bryllupskager. Er du kommet på Louise Eriksens oversigt over bryllupskager? Ellers kunne det være en god ide.

Tusind tak skal du have :cheerleader3: Synes også det er en ok pris, når jeg nu er glad amatør og bare nyder udfordringerne i at lave kager. Nej, jeg tror ikke jeg er kommet på oversigten, men det kunne da være fint at komme det :thumbsupsmileyanim:

0

Super cool med den hjemmeside... Jeg kan godt komme med lidt input til den opbygning hvis du ønsker det :unsure:

AX2mobile Kagen lagde jeg straks mærke til. Kendet nemlig en af dem lidt (Søren)

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Super cool med den hjemmeside... Jeg kan godt komme med lidt input til den opbygning hvis du ønsker det :)

AX2mobile Kagen lagde jeg straks mærke til. Kendet nemlig en af dem lidt (Søren)

Tusind tak Lena - jeg vil altid gerne have input - jeg har dog arbejdet i en skabelon, så det har været en udfordring at få det til at passe sammen... Du skriver bare en PM :unsure:

Jamen AX2mobile kagen er også lidt svær at overse jo... åhh der gad jeg godt at være ansat - de er bare så søde de gutter og jeg var SÅ glad for min praktik derude GP Jamen hvis du ser Søren, så må du da hilse og sige, at jeg savner dem rigtig meget...

0

Super cool med den hjemmeside... Jeg kan godt komme med lidt input til den opbygning hvis du ønsker det :)

Tusind tak Lena - jeg vil altid gerne have input - jeg har dog arbejdet i en skabelon, så det har været en udfordring at få det til at passe sammen... Du skriver bare en PM :unsure:

Jamen AX2mobile kagen er også lidt svær at overse jo... åhh der gad jeg godt at være ansat - de er bare så søde de gutter og jeg var SÅ glad for min praktik derude GP Jamen hvis du ser Søren, så må du da hilse og sige, at jeg savner dem rigtig meget...

Dan ser dem jo tit. Han kan faktisk huske dig :o - han arbejder ved 2operate derude på Novi

0

Super cool med den hjemmeside... Jeg kan godt komme med lidt input til den opbygning hvis du ønsker det :o

Jamen AX2mobile kagen er også lidt svær at overse jo... åhh der gad jeg godt at være ansat - de er bare så søde de gutter og jeg var SÅ glad for min praktik derude :) Jamen hvis du ser Søren, så må du da hilse og sige, at jeg savner dem rigtig meget...

Dan ser dem jo tit. Han kan faktisk huske dig :bestwishes: - han arbejder ved 2operate derude på Novi

Ihh jamen jeg var jo også med til julefrokosten, så der har vi jo siddet ved bord sammen - jeg sad i hvert fald ved siden af Lars og fik mig en god snak... Hvis de mangler en Erhvervsjurist i en måned, må de endelig sige til GP Hvor sjovt altså!

0

Savner vores snakke :unsure:

Håber det går super med dig...

0

Annonce ♥

Savner vores snakke :unsure:

Håber det går super med dig...

Hejsa søde... Jaa det gør jeg skam også! Det er lidt et underligt tomrum, der er kommet efter man er blevet gift, for høre man så stadig til herinde? Jeg sender dig lige en PM og anbefaler dig at komme ind på MBK, hvor jeg husere lidt mere, så kan vi fortsætte vores snakke der om ik andet :-D

Knuz

0

Så har vi været gift i 1 år og 3 dage og vi er stadig lige lykkeligt gift :( Vi fejrede vores bryllupsdag på stille og rolig vis med lækker mad (indbagt laks med rejedressing) og kage til dessert og så kom min mand hjem med denne skønne buket til mig fra vores lokale blomsterpusher:

post-35647-1274612241.jpg

Jeg gav ham et spil, som han havde gået og sukket efter et stykke tid og ellers hyggede vi bare. Det var jo en hverdag, så vi var begge trætte efter arbejde og så gør man jo ikke så vildt meget ud af det igen... Vi tager revanche, når det i en weekend :cheerleader3:

0

Så har vi været gift i 1 år og 3 dage og vi er stadig lige lykkeligt gift :( Vi fejrede vores bryllupsdag på stille og rolig vis med lækker mad (indbagt laks med rejedressing) og kage til dessert og så kom min mand hjem med denne skønne buket til mig fra vores lokale blomsterpusher:

Jeg gav ham et spil, som han havde gået og sukket efter et stykke tid og ellers hyggede vi bare. Det var jo en hverdag, så vi var begge trætte efter arbejde og så gør man jo ikke så vildt meget ud af det igen... Vi tager revanche, når det i en weekend :cheerleader3:

stort tillykke med bryllupsdagen. Og sikke en smuk buket blomster

0

stort tillykke med bryllupsdagen. Og sikke en smuk buket blomster

Tusind tak Gitte :cheerleader3:

0

Annonce ♥

F O R S I N K E T

T I L L Y K K E

M E D

B R Y L L U P S D A G E N

S Ø D E

Har ikk haft tid at komme på fø idag... men tænkte faktisk på dig den dag :thumbsupsmileyanim:

0

Jamen også et stoooort tillykke herfra :thumbsupsmileyanim:

0

F O R S I N K E T

T I L L Y K K E

M E D

B R Y L L U P S D A G E N

S Ø D E

Har ikk haft tid at komme på fø idag... men tænkte faktisk på dig den dag :7himmel:

Tusind tak søde Gitte :cheerleader3: Dejligt at høre lidt fra dig igen :thumbsupsmileyanim:

Jamen også et stoooort tillykke herfra :rolleyes:

Tak dejlige Lena :biggrin:

0

Os mig, os mig :biggrin: Tillykke med bryllupsdagen og sikke en sød mand du har, sikke en flot buket han har valgt til dig :thumbsupsmileyanim:

Kramer fra mig til dig

Lone

Tusind tak Lone :rolleyes:

0

Annonce ♥

Puhh det er godt nok længe siden jeg har pippet lidt herinde, men efter at have sat min skønne kjole til salg herinde, kan jeg jo ikke lade være med at snuse rundt i de andre tråde... Jeg har også lidt af en glædelig nyhed at dele med jer... Min mand og jeg venter en lille spire til marts næste år :shopping: og vi er lige flyttet i ny lejlighed i Aalborg igen. Det er vores første barn, så det er alt sammen nyt og spændende og vi glæder os rigtig meget :)

Jeg er desværre stoppet nede hos Lilly igen (lavsæson = fyring) så pt. er jeg arbejdsledig, men går på jobsøgningsworkshop indtil der dukker noget relevant praktik eller lignende op... Jeg tager det nu stille og roligt. Det er jo alligevel begrænset, hvad jeg kan nå at komme ud i, når jeg har ferie i december (3 uger!) og går på barsel til februar... Så har jeg mere tid til at nusse rundt herinde og stikke næsen i alle de fantastiske nye planlægnings og beretningstråde :huh::) :)

0

Puhh det er godt nok længe siden jeg har pippet lidt herinde, men efter at have sat min skønne kjole til salg herinde, kan jeg jo ikke lade være med at snuse rundt i de andre tråde... Jeg har også lidt af en glædelig nyhed at dele med jer... Min mand og jeg venter en lille spire til marts næste år :shopping: og vi er lige flyttet i ny lejlighed i Aalborg igen. Det er vores første barn, så det er alt sammen nyt og spændende og vi glæder os rigtig meget :tunge:

Jeg er desværre stoppet nede hos Lilly igen (lavsæson = fyring) så pt. er jeg arbejdsledig, men går på jobsøgningsworkshop indtil der dukker noget relevant praktik eller lignende op... Jeg tager det nu stille og roligt. Det er jo alligevel begrænset, hvad jeg kan nå at komme ud i, når jeg har ferie i december (3 uger!) og går på barsel til februar... Så har jeg mere tid til at nusse rundt herinde og stikke næsen i alle de fantastiske nye planlægnings og beretningstråde :) :) :)

:):blush:

Jeg er også begyndt at snuse lidt herinde igen, da jeg har en veninde der er kommet herind som skal giftes om 1½ år :huh:

0

stort tillykke :-)

0

Puhh det er godt nok længe siden jeg har pippet lidt herinde, men efter at have sat min skønne kjole til salg herinde, kan jeg jo ikke lade være med at snuse rundt i de andre tråde... Jeg har også lidt af en glædelig nyhed at dele med jer... Min mand og jeg venter en lille spire til marts næste år :shopping: og vi er lige flyttet i ny lejlighed i Aalborg igen. Det er vores første barn, så det er alt sammen nyt og spændende og vi glæder os rigtig meget :hug:

Jeg er desværre stoppet nede hos Lilly igen (lavsæson = fyring) så pt. er jeg arbejdsledig, men går på jobsøgningsworkshop indtil der dukker noget relevant praktik eller lignende op... Jeg tager det nu stille og roligt. Det er jo alligevel begrænset, hvad jeg kan nå at komme ud i, når jeg har ferie i december (3 uger!) og går på barsel til februar... Så har jeg mere tid til at nusse rundt herinde og stikke næsen i alle de fantastiske nye planlægnings og beretningstråde :) :) :)

:blush::tunge:

Jeg er også begyndt at snuse lidt herinde igen, da jeg har en veninde der er kommet herind som skal giftes om 1½ år :huh:

Det er lidt sjovt, som man vender tilbage efter et stykke tid... jeg kunne nu også godt tage en omgang bryllup igen da... no problemo! :)

stort tillykke :-)

Tusind tak Gitte :super:

0

Puhh det er godt nok længe siden jeg har pippet lidt herinde, men efter at have sat min skønne kjole til salg herinde, kan jeg jo ikke lade være med at snuse rundt i de andre tråde... Jeg har også lidt af en glædelig nyhed at dele med jer... Min mand og jeg venter en lille spire til marts næste år :shopping: og vi er lige flyttet i ny lejlighed i Aalborg igen. Det er vores første barn, så det er alt sammen nyt og spændende og vi glæder os rigtig meget :)

Jeg er desværre stoppet nede hos Lilly igen (lavsæson = fyring) så pt. er jeg arbejdsledig, men går på jobsøgningsworkshop indtil der dukker noget relevant praktik eller lignende op... Jeg tager det nu stille og roligt. Det er jo alligevel begrænset, hvad jeg kan nå at komme ud i, når jeg har ferie i december (3 uger!) og går på barsel til februar... Så har jeg mere tid til at nusse rundt herinde og stikke næsen i alle de fantastiske nye planlægnings og beretningstråde :huh::) :)

Lækkert at høre lyd fra dig også ;) Jeg snuser lidt rundt herinde også, men det er nu mest fordi jeg skal vie et par herindefra :D TILLYKKE med spiren, du er ikke den eneste fra 'vores' årgang der er i den 'forstand'. Det er dejligt! Her arbejdes der stadig på projektet, det er nu dejligt arbejde ;)

Håber du nyder!

Kh

S

0