Guest Miss dixie

Kreative ideer søges...

9 indlæg i dette emne

Jeg har valgt ikke at have små æsker på bordet med div. ting i, men jeg vil selvfølgelig gerne have nogle tandstikker, da flere af gæsterne går i panik hvis de ikke er der.

Men er der ikke nogen af jer der har en god ide til , hvordan jeg kan lave noget med dem, så de er flotte at have ståene og ikke bare et glas med dem i :thumbsupsmileyanim:

Udover det, så har jeg overvejet om man kan få udstandset sit monogram i et eller andet, så man kan bruge det som en slags konfetti på bordene. Håber i forstår hvad jeg mener. Det kunne da være super flot og meget personligt.

Nogen der ved om man kan det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hmm Har en ide, men ikke noget billede af det - prøver at forklare.

En lille pose i hvidt stof med lidt ris i bunden (for at give den tyngde - kan også være noget andet, da man ikke kan se det), der er bundet sammen med et bånd og en lille sløjfe. Tandstikkerne stikker så op fra denne lille pose.

Var det forståeligt?

Den er selvfølgelig ikke så let at sende rundt på bordet, men jeg har en forestilling om at det vil se sødt ud. Måske kan monogrammet endda trykkes eller tegnes (males) på stoffet.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Udover det, så har jeg overvejet om man kan få udstandset sit monogram i et eller andet, så man kan bruge det som en slags konfetti på bordene. Håber i forstår hvad jeg mener. Det kunne da være super flot og meget personligt.

Nogen der ved om man kan det?

UHA menneskehænder kan lave ALT for penge.. Prøv et grafisk værksted, eller andre steder hvor de stanser i metal. EVT schur, det er dem der lave de der dropstops. han engang set det stykke metalpapir som de havde stanset ud af. Det lignede en lang bort med huller i. Det var vildt flot pynt til en nytårsfest.

Men summasummare, du må have fat i nogen der gør det til hverdag..

Held og lykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer