Sign in to follow this  
Followers 0
rehhansen

Hvad laver jeres Mænd på PA

13 posts in this topic

REdigeret

Nu vil jeg så gerne hører alle de gode ideer i har fra jeres mænd. Håber virkelig på hjælp for vi er virkelig på r...ven

Mvh Rikke

Edited by rehhansen
0

Annonce ♥

Min kommende var på polterabend igår, for bare lige at svare kort vil jeg ridse op hvad de lavede

:smolf: de tog ham på sengen med morgenbrød

:smolf: han var ude og flyve i svævefly, meget smukt siger han

:smolf: i genbrugen og købe fint tøj til udklædning

:smolf: hjem til nogen og spise smørrebrød og hygge et par timer

:smolf: ud og spille bord fodbold med dem selv som dukker

:smolf: bagefter blev han klædt ud i sumo tøj og alle skulle så prøve at udkæmpe ham

:smolf: hjem til nogen og grille og hygge, drikke en masse og så i byen

Ved ikke om du kan bruge det til så meget, synes det er flot af jer at i "tager" jer af ham..

Andre polter jeg har hørt om er der blevet: surfet, vandski, bananbåd, helikoptertur, paintball, ride på hest, synge i studie... Jaa øhm, jeg er ikke så kendt i det, så håber der er andre der kan hjælpe dig også..

:thumbsupsmileyanim:

0

Bowling, scubadykning (kræver dog at man er ædru på dykket, så skal planlægges tidligt på dagen) go-cart, i køkkenet på McD, Hav/havnekajaker og kajakpolo. Hmm kan ikke lige komme på flere. Men hvor havde I tænkt jer det skulle foregå? Mulighederne er jo lidt forskellige i Næstved og København...

0

Har hørt om et sted i midtjylland hvor der er sådan et "fort boyard"(staves det sådan?) -agtigt sted..

Har også hørt om en svømmehal hvor der bliver lavet en slags bane hvor drengerne kan hygge sig og udleve deres indre abe..

Det var bare et par forslag, håber de kan bruges. Min mand var ude at skyde lerduer og indspille en CD, sluttede af med fest i vores hus

0

Annonce ♥

Ej nogle fgode forslag :cheerleader3::boohoo:()():bearhug::boohoo:

. det bliver holdt i KBH da det er der de bor.

Bare kom med fler af dem...

Jeg har forbindelserne til et dykkercenter i Brønshøj (Kæresten + venner er instruktører dernede)

Men som jeg skrev, så skal brudgommen være ædru på tidspunktet... Men det er en kanon oplevelse for dem der ikke har prøvet det!

Der er i hvert fald også en masse muligheder for anden vandsport i KBH's havn...

Skal det være en anden actionssport, så prøv at tage kontakt til en Amerikansk fodboldklub, så kan drengene i hvert fald blive rusket igennem. Det giver vist lige så mange blå mærker som paintball.

Flakfortet har også sådan noget "Fangerne på Fortet"-noget, men det lyder jo ikke som om I bliver mange der skal dele udgiften, og jeg forestiller mig det bliver lidt dyrt at skulle derud.

Bowlingcenteret i Valby har også både sumodragter og andre af de der "oppustelige" forlystelser... Der fik vi en kanon oplevelse da jeg var med til at holde polterarbend for en veninde.

0

Min kæreste var på PA i lørdags. Han blev hentet kl. 5.15 om morgenen ( taget totalt på sengen :cheerleader3: ) så kørte de til Helsingør og tog ud med en lystfisker kutter og fiskede nogle timer havde konkurrence om første og største fisk ( det skal lige siges at min kærste og hans venner ikke er de store fiskere så det havde været sjovt, med en del filtrede liner og sådan, men rigtig hyggeligt. Bagefter fik de frokost og så til en brandskole hvor de skulle prøve røgdykker tunnel eller hvad sådan noget nu hedder. Om aftenen middag privat med vinsmagning.

Min kæreste har heller ikke nogle helt tætte venner der var oplagte til at arrangere så det var mine brødre der arrangerede med stor succes.

0

Annonce ♥

Jeg siger bare:

www.polterabend.dk

- Der kan man finde ALT i forskellige landsdele. Dog kan det selvfølgelig være nogle halv-dyre ting, så hvis man kan bruge nogle vennetjenster eller finde på gratis-ting, så er det jo lige så godt:-)

God fornøjelse med planlægningen

0

Min kæreste havde lige sin polter i lørdags, og selvom vi bor i Århus blev den holdt i KBH.

Først var de på Vesterbro og spise stegt flæsk og persillesovs ad libitum.

Så kørte de ud på Amager og var til lerdueskydning.

Derefter i Frederiksberghave og spillede øl-kroket

Og om aftenen havde de lejet et kok der lavede 8 retter goumetmad til dem.

Han havde verdens bedste dag, så det var jo bare dejligt :cheerleader3:

0

Jeg kan kun tilslutte mig en omgang Amr. Football, der ligger mange klubber i Kbh området og de fleste laver gerne PA arrangementer - og hvis du får brug for noget viden om nogen af dem, så smæk mig en pm.

Ellers go-kart, bowling, paintball eller en sportsgren han måske aldrig har prøvet før - tennis, volleyball eller noget helt andet? Det kunne jo også være formålstjenstligt at finde en danseinstruktør og give ham et surprice kursus i brudevals??

Af de lidt mere stillesiddende, og måske feminine, men er det ikke meningen at man skal prøve noget nyt på sin PA?, så Croquis tegning.

Hvis han er modig, måske noget teatersport.

0

Annonce ♥