isagl

Kirstine og Kent's bryllup, 18.09.2010

53 posts in this topic

Annonce ♥

NY DATO!!!!

Jeg fik en opringning i formiddags, og manden og jeg valgte at opfatte det som et tegn til at vi skulle finde en ny dato :cheerleader3:

Det var fra vores kro i Blåvand der sagde at de skulle have ny forpagter til næste år. Dette vidste vi godt allerede, men sagen er den at den nye forpagter har trukket sig, så nu er der ikke nogen derude fra januar af...

Derfor blev vi enige om at vi skulle slettes fra kalenderen, men selvfølgelig var velkommen til at ringe igen når der kommer en ny forpagter.. Han sagde også at han havde snakket med Ho Kro, og at de er ledig på den dato, hvis vi var interesserede.... Så han var nu meget hjælpsom :thumbsupsmileyanim:

Vi valgte så at ændre dato til her i september i stedet for, og jeg ringede til kirken for at høre hvad de havde af ledige datoer. Det viste sig at alt var fri, så vi kunne bare vælge en dag....

bum bum bum, så jeg måtte lige finde en hurtig dag, og det bliver den 18.9.2010 :cheerleader3::cheerleader3:

Egentlig synes jeg jo at den 11.9.10 klinger godt sammen, men der er jo ligesom sådan lidt negativ karma over den dag, synes jeg :cheerleader3:

Så nu skal vi bare have fundet det perfekte feststed..... :thumbsupsmileyanim:

0

Tillykke tillykke tillykke med datoen!!!! Ja, jeg synes selv det har været en pine med den dato...

Jeg er også selv, lige i går blevet enig med min kæreste om, at det skulle være den 18. september - forstår godt dit valg :thumbsupsmileyanim:

Nej, hvor dejligt, endnu en, jeg kan følges ad med i planlægningen!

Og tillykke med, at der er præcis 1 år til, at du skal giftes :cheerleader3:

NY DATO!!!!

Jeg fik en opringning i formiddags, og manden og jeg valgte at opfatte det som et tegn til at vi skulle finde en ny dato :cheerleader3:

Det var fra vores kro i Blåvand der sagde at de skulle have ny forpagter til næste år. Dette vidste vi godt allerede, men sagen er den at den nye forpagter har trukket sig, så nu er der ikke nogen derude fra januar af...

Derfor blev vi enige om at vi skulle slettes fra kalenderen, men selvfølgelig var velkommen til at ringe igen når der kommer en ny forpagter.. Han sagde også at han havde snakket med Ho Kro, og at de er ledig på den dato, hvis vi var interesserede.... Så han var nu meget hjælpsom :cheerleader3:

Vi valgte så at ændre dato til her i september i stedet for, og jeg ringede til kirken for at høre hvad de havde af ledige datoer. Det viste sig at alt var fri, så vi kunne bare vælge en dag....

bum bum bum, så jeg måtte lige finde en hurtig dag, og det bliver den 18.9.2010 :cheerleader3::cheerleader3:

Egentlig synes jeg jo at den 11.9.10 klinger godt sammen, men der er jo ligesom sådan lidt negativ karma over den dag, synes jeg :)

0

Tillykke tillykke tillykke med datoen!!!! Ja, jeg synes selv det har været en pine med den dato...

Jeg er også selv, lige i går blevet enig med min kæreste om, at det skulle være den 18. september - forstår godt dit valg :thumbsupsmileyanim:

NY DATO!!!!

Derfor blev vi enige om at vi skulle slettes fra kalenderen, men selvfølgelig var velkommen til at ringe igen når der kommer en ny forpagter.. Han sagde også at han havde snakket med Ho Kro, og at de er ledig på den dato, hvis vi var interesserede.... Så han var nu meget hjælpsom :cheerleader3:

Egentlig synes jeg jo at den 11.9.10 klinger godt sammen, men der er jo ligesom sådan lidt negativ karma over den dag, synes jeg :cheerleader3:

Jamen tillykke til os alle 3!!! :cheerleader3::)

Jeg gik fra at være den eneste, der skulle giftes d. 18. 9. 2010, til at vi nu er 3 - på nogle få dage! Det er da bare SÅ dejligt..

Din kjole er super flot - og jeg kan godt forstå du er super glad for den.

Jamen dato-søstre, nu må jeg lige være ekstra opmærksom på jeres planlægning i fremtiden, og jeg glæder mig til at følge med.. ;)

0

Annonce ♥

Og forresten Kirstine, så er det jo et ret kendt efternavn du erhverver dig.. I hvert fald i ishockey-kredse.. ;) Jeg er ikke klar over, om det er et ret almindeligt navn i syddanmark, men jeg kan fortælle, at det vækker ret så mange minder i såvel Herning som i Aalborg :thumbsupsmileyanim:

0

NY DATO!!!!

Jamen tillykke til os alle 3!!! :):cheerleader3:

Jeg gik fra at være den eneste, der skulle giftes d. 18. 9. 2010, til at vi nu er 3 - på nogle få dage! Det er da bare SÅ dejligt..

Din kjole er super flot - og jeg kan godt forstå du er super glad for den.

Jamen dato-søstre, nu må jeg lige være ekstra opmærksom på jeres planlægning i fremtiden, og jeg glæder mig til at følge med.. ;)

Jamen helt klart... det bliver fantastisk at følges ad... Det bliver sjovt at se hvordan de forskelige udvikler sig :cheerleader3:

Og forresten Kirstine, så er det jo et ret kendt efternavn du erhverver dig.. I hvert fald i ishockey-kredse.. ;) Jeg er ikke klar over, om det er et ret almindeligt navn i syddanmark, men jeg kan fortælle, at det vækker ret så mange minder i såvel Herning som i Aalborg :cheerleader3:

Jo, det ved jeg godt det er... hernede er der ikke så mange der hedder det, men slægten stammer fra min svigerfars side omkring det midtjyske... Og Kent er/var faktisk en habil ishockey-spiller, men måtte for nogle år siden trække sig pga en knæskade... Men både ham og hans lillebror har spillet meget, og er også langt ude i familie med en eller flere af de der andre Lodberg spillere....

0

Egentlig var vores plan at holde bryllup i november, men vi (læs:jeg) er kommet på andre tanker..

Jeg vil faktisk gerne giftes i september i stedet for... Det er en lækker måned, bladene er ved at skifte farve,

og som bekendt kan det jo være virkelig lækkert vejr. Årsagen til vores novemberbryllup var at jeg ikke vil have det for varrmt på min bryllupsdag, men det er nu også skønt at kunne komme ud og få noget frisk luft...

Så derfor vil jeg imorgen ringe til præsten og høre hvad de har tilbage af ledige tider :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Så jeg stjæler lige 2 måneder af min ticker :thumbsupsmileyanim:

Derudover har jeg gået og tænkt meget over festen, og der har hele tiden været noget der har naget mig...

Jeg har bare ikke rigtig kunne finde en løsning på det...

Men nu ved vi hvad vi gør... Det er fordi vi skal have vores egne 2 børn med til festen, og der kommer også en masse fætre og kusiner, vi holder altså også fest for børnene... Børn bliver jo trætte og pyldrede om aftenen, og det er det der har været mit problem, for det er jo ikke sikkert de gider sove på en madras i rummet ved siden af, og vi kender ikke nogle der kunne tage dem, for de skal jo med til festen..

Jeg blev inspireret af en anden herinde, mener det var skrubbeherta, og vi hollder da selvfølgelig vores fest om dagen i stedet for... Vielse ved 10-11 tiden, og god frokostmiddag bagefter på kro/restaurant... Tror det bliver noget med forret, hovedret og bryllupskage og kaffe... omkring kl 18 er der aftensmad, og så smutter vi bagefter afsted til vores overnatningssted.... Jeg synes det er den perfekte løsning for os, og nu glæder jeg mig bare endnu endnu endnu mere.....

JEPS - Det er nemlig mig, der skal holde bryllup om formiddagen - og for os er det bare den PERFEKTE løsning. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Der bliver jo lige så meget bryllup - både med mad, bryllupskage og brudevals, delvom det er på et lidt tidligere tidspunkt end de fleste.....

Håber også at det for jer er den perfekte løsning, men det synes jeg nu jeg kan læse at det er..... :)

Knus

0

Hvor super I har fundet dato; det gør det hele mere håndgribeligt. Det lyder til at være det helt rigtige for jer at holde det tidligere som Skrrubbeherta :thumbsupsmileyanim:

Din kjole er meget smuk til dig! Det bliver stort, når du skal vise den til din mor - sådan har jeg det i hvert fald selv...

0

Annonce ♥

Så har jeg lavet en prøvekage.... Der er plads til forbedringer, men jeg er

absolut tilfreds med resultatet :griner:-

Det er den med hindbær og toblerone, næste gang vil jeg prøve nye smagsvarianter tror jeg...

Så har i gode ideer, så kom endelig med dem :bearhug:

Forfra, de hvide pletter er flourmelis, men de forsvandt lidt efter lidt...

2r7u4ad.jpg

Og et fra siden...

9znkzl.jpg

Og den smagte MUMS..... :thumbsupsmileyanim:

z7tdi.jpg

0

Annonce ♥

Tak Nina, jeg er også meget glad for kjolen :thumbsupsmileyanim:

Det er rigtig nok med kagen, der ER to bunde i hvert lag....

Det var fordi at de eneste bunde jeg lige kunne finde de var så tynde, at jeg syntes at det var bedre med

2 bunde i hvert lag... Det er selvfølgelig ikke optimalt, men dem jeg plejer at købe når jeg har lavet lagkage

de er fra Bilka, men der kom jeg altså ikke lige ud....

Jeg kunne selvfølgelig også bare bage mine egne, men det gad jeg ikke lige til :bearhug:

0

Annonce ♥

den ser godt nok lækker ud den kage... mums.
Det er da en FANTASTISK kage du har fået lavet :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til jeg skal i gang med prøvekage nummer 2 ..... :bearhug:

Hejsa!

Her har jeg vist ikke fået kigget ordentligt.... :)

Sikke en kjole, den klæder dig super godt og falder bare så flot bagtil. :griner:-

- Og sikke en flot kage, giver du et stykke? :)

Takker :)

Det er helt sjovt med de kager.... ærgeligt nok synes kæresten ikke det er så interessant..

Han er ikke så vild med kager, så han synes bare det er spild af penge :)

Ham må jeg vidst til at få opdraget lidt på nu.. :)

Næste kageprojekt bliver til vores søns 1 års fødselsdag den 11 oktober :hug:

0

Og Buketten kunne blive noget i denne stil...

Jeg er ret sikker på at jeg vil have roser i, og gerne noget pynt deri også...

Altså perler, bling-bling ting eller andet...

Så det må jeg jo fortælle manden....

2u74yg4.jpg

2d9ks1.jpg

acy9ax.jpg

0

Annonce ♥

Tak Nina, jeg er også meget glad for kjolen :thumbsupsmileyanim:

Det var fordi at de eneste bunde jeg lige kunne finde de var så tynde, at jeg syntes at det var bedre med

2 bunde i hvert lag... Det er selvfølgelig ikke optimalt, men dem jeg plejer at købe når jeg har lavet lagkage

Jeg kunne selvfølgelig også bare bage mine egne, men det gad jeg ikke lige til :griner:-

Jeg har også bagt bundene selv en enkelt gang, men det er jeg gået fra igen. Lidt doven-zilla har man vel lov at være. Jeg plejer at købe mine i Føtex. De er i en rød pakke og det er bunde, der er skåret igennem og bagt i en form, så de har rigtig flot kant. De er rigtig gode synes jeg :hug: Bare et fif... Men det kan selvfølgelig også være at det er de samme, du plejer at købe i Bilka...??? :bearhug:

Det er nogen meget flotte monogrammer, men jeg er klart størst fan af det nederste. Det er lidt "kongeligt"

0

Tak Nina, jeg er også meget glad for kjolen :bearhug:

Jeg kunne selvfølgelig også bare bage mine egne, men det gad jeg ikke lige til :)

Jeg har også bagt bundene selv en enkelt gang, men det er jeg gået fra igen. Lidt doven-zilla har man vel lov at være. Jeg plejer at købe mine i Føtex. De er i en rød pakke og det er bunde, der er skåret igennem og bagt i en form, så de har rigtig flot kant. De er rigtig gode synes jeg :) Bare et fif... Men det kan selvfølgelig også være at det er de samme, du plejer at købe i Bilka...??? :griner:-

Det er nogen meget flotte monogrammer, men jeg er klart størst fan af det nederste. Det er lidt "kongeligt"

Ja, jeg synes også det er fedt med den lidt konkelige stil...

Og så tror jeg det er de samme lagkagebunde vi snaker om.... det er de bedste man kan købe i butikkerne synes jeg :thumbsupsmileyanim: og til den pris kan det jo slet ikke betale sig at lave dem selv :hug::)

0

Feststedet

Så har vi fundet ud af hvor vi vil holde vores bryllup...

Vi er vendt tilbage til vores allerførste tanke, og i morgen booker jeg det de kalder laden

ude på Marbækgård..... Vi var derude i søndags, og vi ved at de er ledige, så imorgen

må jeg bare lige gribe knoglen og få den endelige aftale på plads...

Det ligger helt ugeneret og dejlig skønt i Marbæk plantage...

Her er et billede af laden, dækket op med runde borde... Jeg er lidt vild med servietterne,

de er da søde synes jeg...

1j3ldu.jpg

Her er udsigt fra stedet en dejlig efterårsdag...

mi136p.jpg

Og dette er så Marbækgård... vi skal være omme bagved, så det er ikke med på billedet.

Alternativt kan man være bag ved den hvide facade, det kommer lidt an på antallet af gæster...

y03nm.jpg

0

Ikke langt fra hvor vi skal holde festen, er der måske en mulighed for at få taget nogle

dejlige naturbilleder. Jeg kan godt lide ideén om at bryllupsbillederne bliver taget samme sted som festen (næsten da), og specielt når det er et område vi selv rigtig godt kan lide. Jeg har løbet meget o-løb

gennem tiderne, og jeg elsker at befinde mig i naturområder... Kent er også udemenneske, men vil dog hellere

gå på jagt end at løbe i skoven..

Så vi håber at fotografen er med på ideen, når vi altså booker en....

Her følger lige en kavalkade af de billeder jeg jo derude, da vi skulle finde et muligt sted til fotolocationen :balloons:

330fbl3.jpg

2cdiw6s.jpg

iypj05.jpg

2s0bdcg.jpg

33lidme.jpg

0