Sign in to follow this  
Followers 0
Guest smm

Hvor længe før...

14 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi havde polterabend 3 uger før vi skal giftes. Men sidst år var jeg til et bryllup i august hvor de havde polterabend 2 måned før, det det er vist meget forskelligt, det kommer nok an på hvordan det kan gå op med hvornår folk kan også videre.

0

Jeg har lige afholdt PA for min veninde - det var lørdagen inden hun blev gift. Sådan blev det desværre (jeg skriver desværre fordi overraskelsesmomentet jo forsvinder lidt) fordi vores fælles meget gode veninde der bor i USA først kom til DK på det tidspunkt. Hvis ikke vi havde taget hensyn til hende havde vi afholdt det 3 uger før.

0

Annonce ♥

Vi blev poltet i lørdags, og skal giftes på lørdag...

Jeg skulle oprindeligt have været poltet forrige weekend (dvs. 2 uger før brylluppet), men der var ingen, der havde forsøgt at lave aftaler med mig, så jeg sagde ja til at bytte weekend-vagt med en kollega - og så måtte min lillesøs jo flytte det...

0

Vi skal giftes den 27. og jeg er HELT sikker på at vi bliver poltet imorgen....næste weekend er udelukket, og weekenden før...tja det kan det selvfølgelig godt være, men der har simpelthen været for mange ting der gør, at jeg tror det bliver imorgen......

0

Annonce ♥

jeg skal giftes den 17 juli og jeg ved at min tilkommende skal poltres 1 måned før dvs lørdag 13 juni

min teori var at jeg blir hentet 20 juni men igår og idag hørte jeg noget andet... man kan jo lægge 1 + 1 sammen.... så måske bliver jeg også hentet allerede næste lørdag.... fordi 26 juni er udelukket (min meget nære veninde skal noget) og så 4 juli skal min anden veninde poltres og så den 11 er jeg i udlandet og så er jeg fru gade...!

0

jeg skal først giftes d. 22 august, og har bedt om at polterabenden ikke bliver alt for tæt på vores bryllupsdag. Så regner med at det enten bliver i slutningen af Juli eller begyndelsen af august

0