Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Bavnlev

06.06.09 andre med den dato og fodbold entusiaster som gæster ?

18 posts in this topic

ja emnet siger det hele, der er nogen der har spurgt om der er tv til brylluppet og jeg blev temmelig gal, det er der i hvert fald ikke ! og det er bare ærgeligt at der lige er landskamp den dag og jeg could'nt care less ! Hvis det er vigtigere for folk med fodbold så må de melde afbud og så spare jeg kuvert prisen.

0

Annonce ♥

Hvad tror de selv?? Der er da ikke noget, der kan dræbe et bryllup mere, end tossede fodboldentautiaster og fjernsyn. Så må de, som du selv siger, fannermig blive hjemme, hvis det er så vigtigt. IH sådan noget ka pisse mig af!

0

Annonce ♥

WHAAAAT??!!????

Det er godt nok frækt!! :cheerleader3:

Jeg var også blevet gal og skuffet, som dig. Godt du kan se det sådan at du kan spare kuvertprisen hvis de melder afbud.

Og hvis de så endelig kommer, skal de så have deres mobiltelefon tændt hele tiden?? Håber ikke det er nær familie eller nære venner som spørger så dumt?!

0

Skal også giftes denne dag og gemalen er fuldstændig fodboldtosset, så regnede med at han ville være træt af at vi havde valgt denne dato. Men....han vil meget hellere giftes end se fodbold, det er da lidt sødt. :cheerleader3: Mht. gæsterne så er der da vist også flere som gerne ville se kampen, men tror de bliver lidt opdateret via. sms. Hvis det er lidt i det skjulte, så er det ok med mig, ødelægger ikke min dag, men gider absolut ikke se folk sidde og smse resulteter under middagen. Det er jeg nu også overbevist om at de ikke kan finde på, og ellers skal deres kærester nok få dem på andre tanker ;) Godtnok frækt at de kan finde på at spørge om der er TV, de burde have mere respekt for at det er en stor dag for jer. Kan godt forstå du er skuffet over dem.

Edited by Hvid
0

Vi skal giftes samme dag, og der er heldigvis ingen, der har spurgt til TV... Men vi havde faktisk tænkt på at tage et TV og vores Wii og en dvd-afspiller med, så der var noget at hygge med... Men på den anden side er der ikke rigtig tid til alt det, så tror nu, vi dropper ideen alligevel...

Kan godt forstå, du blev lidt paf over det spørgsmål! Det er SÅ uhøfligt... Og vel også ret urealistisk, at I er færdige med at spise, når kampen begynder? Ih, jeg ville godt nok blive skuffet, hvis der var nogen af vores gæster, der mente, det var vigtigere at se kampen end at deltage i vores bryllup...

Håber, I får en dejlig dag, på trods af "fodbold-nørderne"...

0

Annonce ♥

Vi skal også giftes 060609. Havde overvejet at få toastmastren til at ringe med klokken hvis der bliver scoret, hvis det lige kan passe ind. Så undgår man måske at folk sidder og smser.

Jeg vil egentlig også gerne selv hører resultaterne. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi skal også giftes den 6/6 og interesserer os overhovedet ikke for fodbold. Jeg havde godt hørt at der var en vigtig landskamp, men ingen gæster har spurgt ind til det, og heldigvis er det vist ingen totale fodbold nørder blandt vores gæster. Og fjernsyn er der ikke så skulle der være nogle er det bare synd.

0

Jeg håber da, at det var ment som en joke, for ja, det er da godt nok noget der kan dræbe et bryllup! Vi har mange fodboldentusiaster i vennekredsen inkl. min kæreste. Derfor udelukkede vi fra start af, at brylluppet kunne ligge den 6. juni. Det passede heldigvis også hotellet meget godt, for de er nemlig fuldt bookede den dag ;-)

- Louise

0

Jeg (og min kommende mand) interesserer os overhovedet ikke for fodbold og jeg vidste ikke engang at der er fodbold den dag før jeg læste dette indlæg - nå ikke min pointe

Det er da utroligt, hvad folk kan finde på - der sendes da nærmest altid fodbold i fjernsynet (måske ikke lige Danmark i landskamp) men det sker efter hvad jeg ved flere gange årligt - jeres bryllup sker once in a lifetime. Jeg vil blive rasende, hvis der er nogle af gæsterne til vores bryllup, der spørger efter fjernsyn :boohoo: Så håber ikke der er landskamp den 8/8. Ellers er det bare ærgerligt.

:cheerleader3:

0

Altså nu planlagde vi jo bryllup for 1½ år siden der tror jeg ikke at den dato var lagt fast for fodbold ?

Min kæreste er heldigvis også fuldstændig ligeglad, og om det var ment som en joke ? måske jeg er ikke overbevist, men der er da kommet et par andre kommentare som har været for sjov.

jeg syntes faktisk ideen med toasmasteren var en god ide, hvis han kan få en til at sms'e ham når der scores.

p.s. havde glemt at sætte hak i at jeg ville have mail når der var svar, så jeg troede slet ikke der var nogen der havde svaret på min tråd.

0

Annonce ♥