Miss-Lena

Må vi se hvordan du bor?

41 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så synes jeg det kunne være sjovt at se hvordan I bor. Jeg er altså lidt nysgerrig og synes det siger meget om folk hvad de omgiver sig med. Så lad os alle kigge inden for i dit hjem :cheerleader3:

_______________________

Edit: ALtså, altså, altså... Hvor inspirerende at se ind til jer :boohoo: Super god og ikke mindst gennemført stil :boohoo:()():bearhug:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

He he, det glæder mig, at jeg ikke er den eneste, der elsker at se hvordan andre mennesker bor. Men hvorfor har du ikke vist os dit hjem? Noget for noget... Nå, her er lige nogle billeder fra mit hjem på Nørrebro (en lille 2værelses ældrebolig, som også lejes ud til studerende).

post-34723-1243355322.jpg post-34723-1243355331.jpg post-34723-1243355344.jpg

De er fra min stue!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil skam godt vise vores hjem, men pc'en driller lidt. Prøver liiiige igen :cheerleader3:

Vi bor i et forholdsvis nyt hus på 200 m2 i Sønder Tranders lige ved universitetet i Aalborg. Tæt bå by og med udsigt til natur :boohoo:

Først Filippas værelse ()()

post-36326-1243358421.jpg

post-36326-1243358429.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3-værelses lejlighed på 84 m2

Stue - sofagruppe til venstre / reolsystem til højre - åbent køkken i den modsatte ende

3567549474_09ac660f28.jpg?v=0

Entré (nej det er ikke normalt med alt det tøj hehe...)

3566738393_ff64e4db02.jpg?v=0

Kristoffers værelse

3567549554_9bda935446.jpg?v=0

Soveværelset er samme størrelse som Kristoffers værelse men meget meget mere tilrodet lige pt...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Penelopes værelse, der er inspireret af Catalina Estradas flotte billeder

Er du gal I bor FOR lækkert !!!! Har I bygget et af de nye huse deroppe ad bakken? :P - Kan ikke huske vej navnet!!! Og hvor er Fillipa´s væg bare super fin - er det noget I har fået malet eller er det en tapet? . Og spisebordet fra BoConcept, er da også bare for lækkert - det er klart det vi skal have når vi flytter i hus og har plads til det!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, vi bor ikke helt oppe ad bakken, vi bor sådan nr. 3 hus fra neden, men på den side med den gode udsigt :boohoo:

Filippas væg er tapet. Jeg har selv tegnet det på computer og fået det trykt. Jeg kalder det Oliverset.

Louise: Wauuu, det er da total vellykket og gennemført. Virkelig cool :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil skam godt vise vores hjem, men pc'en driller lidt. Prøver liiiige igen :)

Vi bor i et forholdsvis nyt hus på 200 m2 i Sønder Tranders lige ved universitetet i Aalborg. Tæt bå by og med udsigt til natur :boohoo:

Først Filippas værelse :cheerleader3:

Ej, sikke en lækker stil du har ;0)

Smukt børneværelse! Hvor har du købt tapetet henne?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg vil skam godt vise vores hjem, men pc'en driller lidt. Prøver liiiige igen :boohoo:

Vi bor i et forholdsvis nyt hus på 200 m2 i Sønder Tranders lige ved universitetet i Aalborg. Tæt bå by og med udsigt til natur :cheerleader3:

Først Filippas værelse :cheerleader3:

Ej, sikke en lækker stil du har ;0)

Smukt børneværelse! Hvor har du købt tapetet henne?

Filippas tapet er det jeg selv har tegnet/designet og som jeg efterfølgende har fået trykt ved tapetshop.dk - lidt dyrt, men enormt fedt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fortsat:

post-36134-1243357207.jpg

Vores soveværelse:

post-36134-1243357226.jpg

Enormt hyggelig lejlighed, lige min stil. Blev så glad da jeg så lampen over dit spisebord for jeg har ledt efter en magen til i 100 år men har glemt hvem der har designet den, så jeg ville jeg blive super glad hvis du kunne hjælpe mig med at opklare mysteriet.

Kh Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer