Guest Carina88

Negle, priser og matrialer

5 indlæg i dette emne

Hej

jeg har en ufattelige dårlig vane, jeg bider negle, og neglebånd!!!

så har besluttet mig for at jeg vil have lavet negle,

men da jeg ringede første sted, og fik prisen afvide py, det er da dyrt, eller er det bare mig, og hvilke matrialer skal man vælge?

det første sted vil de have 700 kr og det andet sted 490 kr (men hun kører med -25%, så den oprindelig pris er ca 600 kr)

er det prisen eller??

er det nogle som kan anbefale nogle steder i Skive eller Nykøbing Mors områderne??

knuser :cheerleader3::boohoo:

Redigeret af Carina88
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er dyrt, vil også mene at prisen ligger på 400- 800 kr.

Har selv haft akryl i flere år og plejer du dem med olie hver dag, så skal de gerne kunne holde 3-4 uger. Derefter kommer der så opfyldning som vel koster mellem 200-400 kr.

Men det kunne jo afhjælpe dig med din neglebidning, da du overhovedet ikke kan komme i nærheden af dine egne negle, så på den måde er det jo penge godt givet ud :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er dyrt, vil også mene at prisen ligger på 400- 800 kr.

Har selv haft akryl i flere år og plejer du dem med olie hver dag, så skal de gerne kunne holde 3-4 uger. Derefter kommer der så opfyldning som vel koster mellem 200-400 kr.

Men det kunne jo afhjælpe dig med din neglebidning, da du overhovedet ikke kan komme i nærheden af dine egne negle, så på den måde er det jo penge godt givet ud :cheerleader3:

ja det er jo rigtigt ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer