Ine1

Min kjole nu i DK!!!!

49 posts in this topic

Så er min kjole i DK! Også på tide, da jeg jo skal giftes lige om lidt. Sidder som på nåle og venter på mit søde postbud!

:cheerleader3::boohoo:()():bearhug::boohoo:

!

Edited by Ki Schou
Ki: slettet billeder hvor der stod navnet på et firma, der er bannet herinde fra
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Posten kommer først op af formiddagen, da vi jo bor der hvor kragerne slet ikke kommer ud!!! Har et sygt barn i dag, som er tilfreds med at ligge på sofaen med Disney Channel på fjerneren! Så kan mor opdatere på BK...

post-20008-1243405904.jpg

0

Annonce ♥

JUUBBBBIIIII, hvor fedt, krydser fingre for at Postmand Per snart ankommer, og så vil jeg glæde mig til at se din kjole... håber at du bliver lige så glad for din **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**kjole som jeg er for mig :cheerleader3::boohoo:()():bearhug:

0

Øv Øv Øv.....

Har lige talt med Post Danmark og pakken er godt nok på postkontoret, men jeg skal vente på toldregningen på 200.- som først kommer i morgen. Hvad er det nu for noget møg. Lad mig nu bare betale de 200,- så jeg kan få min kjole.

0

Ihh altså :cheerleader3:

Kender følelsen, da jeg skulle have mine sko, havde posten været forbi imens jeg var på arbejde. Og jeg kunne først hente dem dagen efter på posthuset. Man vil bare gerne ha varen med det samme.

Kan kun forestille mig at det er endnu værre når det er en brudekjole man venter på.

0

Øv Øv Øv.....

Har lige talt med Post Danmark og pakken er godt nok på postkontoret, men jeg skal vente på toldregningen på 200.- som først kommer i morgen. Hvad er det nu for noget møg. Lad mig nu bare betale de 200,- så jeg kan få min kjole.

øv så kan jeg godt forstå, at du er skuffet. Glæder mig til du har den i morgen :cheerleader3::boohoo:

0

Annonce ♥

Så fik jeg alligevel min kjole. Postmanden havde afleveret toldopkrævningen hos naboen. Hurraaaaaaaaaaaaaa!!! Så snart jeg fik den spurtede jeg på posthuset og hentede den......!

Ved ikke om i gider bruge tid på at se et par billeder???

Vil I?????

???????

Okay så da!!!!!!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Det er min mor der har taget billederne og hun er altså ikke en fotohaj, så forvent ikke det store...

Først pakken som indeholdt 1 brudekjole, 1 skørt, 2 brudepigekjoler samt hårpins!

post-20008-1243450388.jpg

0

Har ikke fået taget af udpakningen - var for ivrig :thumbsupsmileyanim: Kjolen var vendt på vrangen, men det havde jeg jo hørt fra jer andre zillaer! Er bare så glad for kjolen og synes den er fantastisk. Den passer mig og giver en god figur. Jeg fik nogle ekstra stivere i og det gør at alt er holdt på plads. Se bort fra mine skummetmælksblå arme, som nok skal få farve inden brylluppet!

post-20008-1243450760.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var de billeder jeg har indtil videre. Jeg er så glad for kjolen. Den passer mig perfekt og giver en fantastisk talje. Er overrasket over hvor godt resultatet er blevet - især når man tænker på prisen. Har fået skørt, 2 brudepigekjoler (se min tråd), hårnåle og denne fantastiske brudekjole for 3000,- og det er med porto og told!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cowsleep::balloons:

:fløjt: :(:(:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: Super,super smuk kjole, og hvor sidder den bare suværent på dig :cheerleader3::cheerleader3::cowsleep: Jeg er også stadig dybt imponeret over at man kan få så flotte, velsiddende kjoler for de penge. Stort tillykke med din kjole, er totalt forelsket i dit slæb, det er bare sååå flot :balloons:
0