Ine1

Min kjole nu i DK!!!!

49 posts in this topic

Annonce ♥

Wauw :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Så kom den endelig! Den er da vildt flot! Og sidder rigtig godt på dig, dejligt at størrelsen er lige i øjet :cheerleader3:

Synes især slæbet er rigtig flot med broderierne. Den slår da benene væk under din kommende mand!

:cheerleader3:

0

1000 tak for jeres søde kommentarer. Jeg er som sagt super glad for kjolen. Den er super overdådig og får mig til at føle mig meget prinsesseagtig! Slæbet er måske lige langt nok, men er ved at tale med en veninde om man kan lave sådan en ting, så man kan folde det op under kjolen. Hvad er det nu sådan en hedder?

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cowsleep:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bestilte min kjole den 16. april og havde den i går den 27. maj, så det er altså under en måned....

I forhold til prisforskel er jeg blank. Jeg har som sagt betalt 3000,- for brudekjole, 2 brudepigekjoler, skørt og to poser med hairpins. Med i prisen var porto og i de 3000.- har jeg også medregnet told (241,-)....

Jeg er bare så glad for min kjole og nu føler jeg mig som en rigtig brud.... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Du er da bare fantastisk smuk i den kjole. :thumbsupsmileyanim: Det er vildt at det kan lade sig gøre at bestille sådan noget. :thumbsupsmileyanim:

Barmen, taljen og slæbet -JA helhedsindtrykket er bare superflot.

Din kommende mand kommer da bare til at lave en "prins-jokke" når du kommer gående op til ham hva... :marryme:

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Totalt tøse-weeeeeeeee!!

Hvor er den bare flot :-) Fantastisk! Og den sidder virkelig perfekt!!

Du har ret i, at slæbet er lidt voldsomt.. synes mest det er blonderne, men synes også de er en sød detalje! Virkelig smuk!!

Det lige før jeg overvejer at prøve samme, hvis Lillys lagersalg til oktober ikke lever op til mine forventninger! :thumbsupsmileyanim:

0

Du er godt nok også sluppet billigt med told/moms - men det skal du bare være glad for :thumbsupsmileyanim:

hva skal man normalt af med? den kjole jeg overvejer at bestille koster i dk kr 1400. Hvor meget told kommer der på så?

1400 + 11% = 1554

1554 + 25% = 1942,50

1942,50 + 170 (gebyr) = 2112,50

Det er så værste scenarie... Det sker altså også man slipper billigere, men det er ikke til at forudse.

0

Du er godt nok også sluppet billigt med told/moms - men det skal du bare være glad for :thumbsupsmileyanim:

hva skal man normalt af med? den kjole jeg overvejer at bestille koster i dk kr 1400. Hvor meget told kommer der på så?

1400 + 11% = 1554

1554 + 25% = 1942,50

1942,50 + 170 (gebyr) = 2112,50

Det er så værste scenarie... Det sker altså også man slipper billigere, men det er ikke til at forudse.

Super og mange tak.....hmm mon jeg bare skulle springe ud i det? Åh er bare så nervøs for om den passer når den så kommer

0

Altså det er en god idé at sætte lidt penge af til tilretning. Ikke at det nødvendigvis bliver nødvendigt, men baree hvis nu... Min kjole (den jeg har til salg) koster 300,- at få tilrettet korsagen og skal hele kjolen tilrettes til en str 44 (hvilket er en ret stor tilretning) koster det 700,- - det synes jeg ikke er meget

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Det er bare en rigtig flot kjole til dig, og det slæb er da bare en drøm af et slæb. :thumbsupsmileyanim:

Du kommer til at ligne en hel drøm af en brud på din bryllupsdag. Der vil ikke være et øje tør når du træder ind af døren......

Knus fra Heidi

0