Malene O snart T

Så blev vi mand og kone..

173 posts in this topic

Efter at have snuset rundt på Bryllupsklar i godt en måneds tid, har jeg nu besluttet mig for at oprette min egen bryllupsplanlægningside, så i andre har mulighed for at følge med, og komme med ris og ros til mine ideer.

Min forlovede (Kasper) og jeg har været sammen i knap ni år, så man må sige vi kender til hinandens gode og dårlige sider, vi føler os klar til at indgå ægteskab, og glæder os så meget til den store dag.

Som i de fleste andre tøsers situation, står jeg også selv med det meste af planlægningen, og det passer mig fint. Det betyder nemlig at jeg har frit spil det at gøre det som jeg vil have det. Kasper siger at han er fint tilfreds så længe jeg siger ja i kirken :thumbsupsmileyanim:

Han ved jeg er små perfektionist, og derfor er det lettest for ham at overlade det hele til mig, på den måde er vi nemlig begge helt tilfredse.

Ting vi har sørget for:

Festen:

- Kirken er booket til den 26. sept. 2009 kl. 15 Taulv kirke (ved Fredericia)

- Restauranten er booket, Restarant Birkemose Ligger ved Birkemose Golfklub i Kolding

- Musiker er booket - Jimmi Jørgensen som også spiller i AlmostHeaven

- Vielsesringe, Købt i Alanya Tyrkiet, special designet efter vores ønsker Se dem her

Bruden:

- Prøve brudekjoler i Lilly(Vejle)Se her & Akepotmodeller(Horsens)

- Brudekjolen jeg har valgt, købt ved Askepotmodeller i HorsensSe her - Billeder fra 2.gang jeg var oppe og prøve den Her

- Inspiration til Hår

- Inspiration til Buket

- Taske jeg har købtSe her

- Tiara og smykkesætJeg har købt - se her

Gommen:

-Vi regner med at tage ud og shoppe lørdag d. 11 juli, så må vi se hvad vi kan finde til ham. Han hælder mest til et almindeligt sort jakkesæt og en vest - men nu må vi se hvad han ender i.

Kreativt:

- Inbydelser

- Segl til kuverterne Se her

- Bryllupskagen - min veninde og jeg har tænkt os selv at lave den, hun er kok og har tidligere prøvet at lave en enkelt kjole i forbindelse med et skoleophold, så vi er allerede gået igang med at øve os i at lave den nu. Også testkager laver vi, for at finde ud af hvilken smag vi bedst kan lide.

- Billeder af de tre første Testkager

- Endnu en testkage Se her

- Kurv til kirken med risposer Kurv

- Inspiration til gaveæsker Se her

- Den endelige gaveæske - dog kun med internet billede, da jeg ikke har modtaget dem endnu :thumbsupsmileyanim:Klik Klik

Edited by Malene O snart T
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så har min veninde og jeg været igan med at lave lidt kager, det blev til tre styks.

En med skovbærcreme og nougt creme - med to lyse kagebunde og en med chokolade.

Nr. 2 var med rabarbercreme og skovbærcreme - to lyse bunde og en med chokolade.

Nr. tre var med skovbærcreme og rabarbercreme - to chokoladebunde og en lys.

Overtrækket lavede vi kun på en for at kunne smage om vi kunne lide det. Det var marcipan med hvid glasur hen over.

Pyntet lavede vi af glasur lavet af flormelis og pisket æggehvider :boohoo:

MUMS

Her får i lige lidt billeder :)

post-37881-1243802975.jpg

post-37881-1243803101.jpg

0

Annonce ♥

Efter at have snuset rundt på Bryllupsklar i godt en måneds tid, har jeg nu besluttet mig for at oprette min egen bryllupsplanlægningside, så i andre har mulighed for at følge med, og komme med ris og ros til mine ideer.

Min forlovede (Kasper) og jeg har været sammen i knap ni år, så man må sige vi kender til hinandens gode og dårlige sider, vi føler os klar til at indgå ægteskab, og glæder os så meget til den store dag.

Som i de fleste andre tøsers situation, står jeg også selv med det meste af planlægningen, og det passer mig fint. Det betyder nemlig at jeg har frit spil det at gøre det som jeg vil have det. Kasper siger at han er fint tilfreds så længe jeg siger ja i kirken :)

Han ved jeg er små perfektionist, og derfor er det lettest for ham at overlade det hele til mig, på den måde er vi nemlig begge helt tilfredse.

Ting vi har sørget for:

Festen:

- Kirken er booket til den 26. sept. 2009 kl. 15 Taulv kirke (ved Fredericia)

- Restauranten er booket, Restarant Birkemose Ligger ved Birkemose Golfklub i Kolding

- Musiker er booket - Jimmi Jørgensen som også spiller i AlmostHeaven

- Vielsesringe, Købt i Alanya Tyrkiet, special designet efter vores ønsker

Bruden:

- Prøve brudekjoler

- Brudekjolen jeg har valgt, købt ved Askepotmodeller i Horsens

Gommen:

Kreativt:

- Inbydelser

- Bryllupskagen - min veninde og jeg har tænkt os selv at lave den, hun er kok og har tidligere prøvet at lave en enkelt kjole i forbindelse med et skoleophold, så vi er allerede gået igang med at øve os i at lave den nu. Også testkager laver vi, for at finde ud af hvilken smag vi bedst kan lide.

- Billeder af de tre første Testkager

Hejsa..

Stort tillykke med dit bryllup, synes det er en rigtig dejlig dato I har valgt, der skal jeg nemlig også giftes med min kæreste igennem snart 9 år... ;-)

Glæder mig til at følge med i din planlægning.. Desværre har jeg ikke lige selv styr på det med planlægningen herinde på siden men håbe rjeg når at få det inden 26 sept.. Smiler..

0

Hej Malene og velkommen til.

Sikke en super dato I har valgt til jeres bryllup ;) og så kan jeg se at du bor lige om hjørnet :)

Skal du så ikke med til vores bridezilla picnic hos mig på søndag??? Vi er nogen tøzer herinde fra som mødes og hygger med kage osv og det er super huggeligt!

Du kan se mere i forumet "skal vi mødes" herinde. Jeg håber vi ses!

0

Sådan ser de ud udenpå

Hej Malene, og velkommen til ;).

Wow nogle smukke smukke invitationer du har lavet - dem er jeg da helt vild med :)

Knus fra Anja

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Her billedene af kjolen som jeg har valgt.

Kjolen er et nr for lille omkring hofterne og meget for stor ved barmen.

Jeg har fået bestilt en ny kjole hjem i en størrelse større, og så vil den blive syet ind så den passer perfekt ved barmen.

IH jeg elsker den kjole - den er en smule anderledes, og det er det jeg altid har sgat jeg ville have :balloons:

post-37881-1244192646.jpg

post-37881-1244192668.jpg

post-37881-1244192680.jpg

post-37881-1244192689.jpg

Edited by Malene O snart T
0

Annonce ♥

Efter en del søvnløse nætter, har jeg nu bestilt tid til at komme op og prøve min kjole igen, langt før egentlig tid til det.

Jeg er kommet så meget i tvivl om det er den rigtige kjole, at jeg har haft svært ved at sove godt de sidste mange nætter :ilovebryllupsklar: Så idag fik jeg bare nok, og ringede til dem for at høre om jeg ikke kan komme op og prøve den,

Og nu på Torsdag kan jeg få lov til at komme i min brudekjole igen - fedt :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig så meget, og håber virkelig at jeg bliver overbevist igen om at det er den rette kjole - jeg har jo købt og betalt for den :)

Og viser det sig at det er kjolen - hvilket jeg tror og håber, så regner jeg med at få købt slør til kjolen på torsdag også - ihh det er så spændende.... :thumbsupsmileyanim:

0

Hejsa!

Jeg er slet ikke faldet over din tråd før nu, og har derfor heller ikke set din kjole før...

- Jeg tror altså VIRKELIG ikke at du er i tvivl efter torsdag, for den er da p...e flot og klæder dig fantastisk!!! :):thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

0

Kjolen klæder dig altså rigtigt fint....den er smuk til dig og du bærer den rigtig godt!!

Den fremhæver dine former på en feminin måde..... Men pøj pøj med prøvningen...

0

Sikke en smuk kjole - og sikke en smuk figur, du har!

Jeg tror, du bliver overbevist på torsdag - og at du bliver rigtig glad for den!

Jeg glæder mig til at følge din tråd - jeg skal giftes 14 dage før dig :)

Kh

Line

0