Guest Ankiwi

Pris på Buket

31 indlæg i dette emne

Har virkelig svært ved at finde ud af hvad den brudebuket koster

havde en ide om det og får så af vide af min mor at hendes første brude buket kostede 2000 og den var lille!

Jeg bandt hendes store brude buket og lavede dekorationer i 2006 da de ville spare på den tjans

men har ik den vilde lyst til at binde min egen buket

så tænkte om det var muligt at høre hvad jeres buket har kostet og evt. se den :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg snakkede med det lokale plantecenter, og de sagde at brudebuketter normalt koster fra 600 kroner for en håndbundet brudebuket og fra 1000 kroner for en stiftet brudebuket (ikke at jeg ved hvad det betyder) - så det er i hvert fald muligt at få det billigere end 2000 for en lille :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En stiftet buket er hvor de står og sætter ståltråd på alle blomsterne så de holder sig pænere..

Og det kan godt tage lidt tid for dem, derfor den lidt dyere pris..

For mit vedkommende tror jeg bukketten kommer til at koste en 500 kr.. men er fordi mandens faster ejer en blomsterbutik så vi får det til indkøbspris..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg er uddannet blomsterdekoratør, og har lavet riiiiigtig mange brudebuketter......

Jeg synes godt nok det er nogle heftige priser i slynger ud :thumbsupsmileyanim:

1500 kr. - jeg kan sagtens lave en stor flot brudebuket til den pris i hvert fald.

2000 må jo være en kæmpe - og 3-4000 kr. må da være til alt hvad der hedder blomster.... hmm.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville sige 1000-1800 kr. for en lille - til stor brudebuket hvis I spørger mig. Men det kommer jo selvfølgelig også an på hvem der laver den :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har netop bestilt blomster idag, og en håndbunden mellem-brudebuket bestående af hvide roser samt lidt ekstra indimellem med håndtag (eller hvad det hedder, når de binder bånd om stilkene) koster 600kr...

Derudover skal vi give 200kr pr. borddekoration, 50kr pr. brystbuket og 200kr for en brudepigebuket...

Synes det var en rigtig god pris :thumbsupsmileyanim: Kom derfor af med den nette sum af 2100kr :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa piger

Jeg er uddannat blomsterdekoratør, men har nu andet arbejde. Nogle gange laver jeg lidt buketter for de nærmeste venner, som jeg lægger lidt billeder og ca. priser ind på.post-2871-1244526434.jpg Denne buket vil nok koste ca. 700-1100;- i en butik, da den er dråbeformet og med en del blomster i.

post-2871-1244526531.jpg Denne her er også i det prisleje måske lidt dyre da der både er cala og orcideer i. Jeg har i denne buket sat nogle strandskaller, da de er et par som rejser meget i Thailand, hvor de dykker. Derudover er der også nogle græsser og grøftekantsblomster her fra Fyn. De er begge herfra, men er flyttet til Sjælland, så jeg syntes de skulle have lidt Fyn med i buketten også...

Redigeret af kolom
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
post-2871-1244526859.jpg Dett er en helt anden stil. Hun havde en drøm om store røde roser og så skulle det også passe til margurit smykkeren, som vist var arvegods. Derfor kom jeg de små hvide margurit ligende blomster i. Jeg syntes ikke det ville passe sig med alm. marguritter.. Jeg tror den buket vil koste mellem 500-800,- i en butik og så ca. 200,- for brudepigebuketten.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer