Guest miebelinda

Kreativ computer assistance!!

11 indlæg i dette emne

Hjælp!!!

Jeg håber at der er en af jer vidunderlige Zilla'er der kan hjælpe mig med lidt kreativ computer hjælp :thumbsupsmileyanim:

Jeg har to hjerter jeg vil have "flettet" sammen i forskellige farver. Problemet er at baggrunden skære billedet og derfor ser det helt forkert ud.

Jeg prøver lige at vehæfte problemet:

post-32889-1243509485.jpg

Så er spørgsmålet om det overhovedet kan lade sig gøre? Og er der nogle der kan og vil, hjælpe? :thumbsupsmileyanim:

Hjerterne må gerne være lidt tættere end de er på billedet...

Jeg vedhæfter det oprindelige hjerte billede:

post-32889-1243509601.jpg

:cheerleader3: Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der røde hjerte den originale str.? eller er det formindsket for at kunne være herinde...?

Hvis det er formindsket må du meget gerne sende originalen til mig på info@a-designs.dk så vil jeg godt prøve at hjælpe ;o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Men kan det lade sig gøre at "klippe" hjertet så jeg selv kan farve og placere de to op af hinanden?

Endnu en gang tak :thumbsupsmileyanim:

Det har jeg ingen anelse om, hvordan man gør... Lige så snart jeg gemmer billedet, så laver den automatisk den hvide baggrund...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Præcis! Men kan det lade sig gøre at "klippe" hjertet så jeg selv kan farve og placere de to op af hinanden?

Endnu en gang tak :thumbsupsmileyanim:

Det kan det sagtens. Du kan søge på billedredigering herinde, så får du en tråd med samme navn, hvori løsningen er. Begynd med at omfarve hjerterne, lav det hvide gennemsigtigt og gem som gif-filer. Herefter kan du sætte dem sammen. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer