Sign in to follow this  
Followers 0
Guest trillle

Fotomontagen til min kommende mand :)

8 posts in this topic

SÅ blev jeg færdig med min montage....

Eller... hvert fald med første udkast hehe :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville blive glad hvis nogen ville se den og komme med kommentarer....

Og søde mor.... NEJ du må ikke gå ind og kigge.... Du skal nok få den at se når tid er :thumbsupsmileyanim:

Edited by trillle
0

Annonce ♥

Uha - det gør altså noget ved mig de der montager... :thumbsupsmileyanim: Jeg synes den er SUPER! Jeg er ret så vild med den udgave af "You raise me up" - er det Sara Brightman's udgave du har brugt??

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor, men du virker så genkendelig på mig... Synes bestemt jeg har set dig før, men hvor ved jeg ikke lige...

Kram Heidi

0

Aww, den er virkelig sød :thumbsupsmileyanim: Og jeg er helt vild med musikken :thumbsupsmileyanim: Jeg ville dog sætte en dato ind for hvornår I mødtes, der hvor du skriver at eventyret tog form. Den er også fin uden, men synes bare at det passer ind, når du også skriver datoen for hvornår I hver især blev født ;)

0

Annonce ♥

Uha - det gør altså noget ved mig de der montager... :thumbsupsmileyanim: Jeg synes den er SUPER! Jeg er ret så vild med den udgave af "You raise me up" - er det Sara Brightman's udgave du har brugt??

Jeg kan ikke helt finde ud af hvorfor, men du virker så genkendelig på mig... Synes bestemt jeg har set dig før, men hvor ved jeg ikke lige...

Kram Heidi

Først tusind tak for roserne :cheerleader3:

Jeg ved faktisk ikke hvem det er der synger... men den er fra cd'en "celtic woman".....

Hmm... Jamen var det ikke også noget med at vi kommer fra lidt det samme område? Måske vi har gået i byen de samme steder :thumbsupsmileyanim:

Knus Christina

0

Hold dog op, den er fantastisk.

Nu sang min veninde den sang til sit bryllup for 14 dage siden, og den fik mig virkelig til at stortude

og det gjorde den også nu :)

Det kan du godt være rigtig stolt af, det var meget rørende, selvom jeg ikke kender jer, men hvor er i dog bare søde :balloons::)

0

Den er super god :-)

Jeg er selv igang med at lave en til min kommende :-) Men jeg kan ikke rigtig få teksten til at køre langsom nok - ligesom den du har i starten.... Ved du, hvor man kan indstille, hvor hurtigt det kører? Jeg har prøvet at sætte mellemrum mellem linierne, men det virker ik... Jeg har prøvet at "forlænge" klippet, men så er der bare tom skærm til sidst.....

Håber du kan hjælpe??

Takker

0

Annonce ♥