Sign in to follow this  
Followers 0
kkj1972

Brudevalsen - kan vi nå at lære den på 2 dage???

8 posts in this topic

Annonce ♥

Få fat i en video/dvd med brudevalsens grundtrin og øv jer udfra den. Jeg har kunnet låne en video på biblioteket.

Ellers må I opfinde jeres egen dans. eller bare vugge lidt til musikken. Alt i alt er det jo ikke ens dansetalent, der skal vurderes ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Kom lige i tanke om at der på nettet ligger guides til trinene, men synes selv de er svære at følge, men kan være det er en mulighed for jer.

Brudevalsen kan også downloades i forskellige formater, så I har et udgangspunkt at øve til.

:thumbsupsmileyanim:

0

Som Lise siger, så ligger der grundtrin her på nettet. Jeg prøvede for et par uger siden og i løbet af 2 minutter var de på plads.. Så find dem og øv hhv mand og dame, og når I umiddelbart kan dem, så youtuber I brudevalsen frem, skruer op og så øver og øver I :thumbsupsmileyanim: Det kan I sagtens nå!

0

Annonce ♥

helt enig you tube og så dans og dans og dans.

Ellers hvis i har et sæt naboer, eller venner, forældre der lige er gift eller stadig kan huske den så få dem til at bruge en time på jer. Hvis det er naboen er jeg sikker på de gerne vil hjælpe de kan sikkert godt forstå jer.

Men det kan sagtens læres men i har lidt travlt.

0

Annonce ♥