Sign in to follow this  
Followers 0
Guest

har været nede og prøve min kjole igen

18 posts in this topic

årh det var dejlig at prøve kjolen igen, har ikke prøvet den siden oktober og har tabt 8-9 kilo siden, men den sad ok, men må ikke tabe mig mere så kan jeg ikke passe den, snøren er snøret helt til. :thumbsupsmileyanim:

og min søster satte mit hår som det skal være på dagen, og havde min halve paryk i- og hold op jeg blev glad for resultetet.

post-35052-1243606139.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

årh tusin tak søde piger... Glæder mig virkelig også bare nu til at skal være så prinsesse smuk igen den 11. juli..

og en lettelse at jeg kunne passe kjolen.! :thumbsupsmileyanim:

JEg er lidt usikker på halskæden, den er lånt af min mor, syntes den er lidt stor, nu hvor jeg også har store øreringe på. meen vi ville lige se om hun havde en mindre vedhæng- ellers vælger jeg nok slet ikke at have halskæde på.

0

Annonce ♥

og forresten synes jeg godt om halskæden, hjerte-vedhænget er yndigt!!

men jeg kan godt se at øreringe er måske et kaliber for stort - kan du ikke finde noget mindre, feks sølv eller diamant ørestik? perleørestik vil ogås kunne fungere fint tror jeg...

lad os høre hvad du vælger at gøre :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg synes det er en smuk og enkel kjole - lige efter mit hovede - og jeg synes den klæder dig fantastisk.

Hvis du taber dig mere er du jo bare en pind i luften, men hvis nu det skulle ske, må de jo ta' en cm. i siden - så den stadig kan snøres ;)

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Wauuuuw :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ihh Tina hvor er du smuk.

Kjolen er virkelig elegant, enkel og smuk. jeg bliver da nærmest nød til at komme til syden og se dig, når det bliver mere sommer :fløjt:

Og du skal da ikke tabe dig mere.

Dejligt i øvrigt at se et billede af dig, efter kun at have mailet til dig. Jeg har idag sendt et rigtigt post-brev til dig :cowsleep: Altså sådan rigtig med frimærke på og alting. :balloons:

0

Annonce ♥

super super flot

du bliver en rigtig smuk brud på selve dagen

held og lykke og husk at nyd hvert et sekund af dagen og aftenen.

jeg syntes du skulle beholde halskæden som den er og så finde nogle mindre øreringe.... bare min lille mening

solskins hilsner herfra

Edited by zira
0

Annonce ♥

:balloons::) Wauuuuw :):)

Ihh Tina hvor er du smuk.

Kjolen er virkelig elegant, enkel og smuk. jeg bliver da nærmest nød til at komme til syden og se dig, når det bliver mere sommer :td:

Og du skal da ikke tabe dig mere.

Dejligt i øvrigt at se et billede af dig, efter kun at have mailet til dig. Jeg har idag sendt et rigtigt post-brev til dig :) Altså sådan rigtig med frimærke på og alting. :td:

Årh tak..

har også fået dit brev og sendt det igen :-) håber du kan bruge dem..

Jeg glæder mig også til atkomme og tage billeder til jeres bryllup og se hvor smukke i er.

knus TIna

0

tak for alle jeres søde svar.

Jeg vil da overvej det med øreringende og halkæden- vil jo rigtig gerne have dem begge på, da jeg har fået øreringende af min far og halskæden er mon mors gamle, men det bliver bar elidt for meget med begge. :S tænker lidt nærmere over det. igen tak for jeres svar.

0