mettemary

buskørsel til gæster

6 indlæg i dette emne

hej Tøser,

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at høre fra jer der har valgt at få jeres gæster transporteret fra vielsen/receptionen til feststedet.

Vi skal nemlig holde reception i vores egen have, men holder festen i Rungsted og det er vel en tur på ca. 30 min. i bil. Jeg synes det er ærgeligt hvis halvdelen af vores gæster skal tænke over hvad de drikker m.v.

Men hvad har i gjort? Og hvad giver i for det? Og evt. et par nyttige links.... :thumbsupsmileyanim:

TAAAK

Kærlige hilsner

MM

ps. vil meget gerne høre fra jer der har valgt ikke at få gæsterne transporteret og har rimlig langt mellem feststed og reception? Hvilke overvejelser har i og hvordan kommer jeres gæster derop/hjem?:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså vi har ca 45 minutter fra kirken og til feststedet. og her har vi bare valgt, at folk selv må køre. Vi har så valgt, at holde vores bryllupsfest på et hotel, hvor gæsterne har mulighed for at overnatte, så de netop ikke skal tænke på, at skulle køre hjem igen ude på de sene timer. Der er så rabat for vores gæster for at leje et værelse på hotellet, hvis de meddeler, at de er gæster til vores bryllup. hvilket vi også har nævnt i vores invitationer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi har ikke valgt at gøre noget selvom der også er 30 min kørsel til stedet hvor fesen skal holdes, men jeg ved at min del af familien har splejset til en lille bus til 12 personer som de har fundet på nettet... der skal de give 500 ud til feststedet og 800 hjem da det er nattakst. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt ikke at gøre noget. For det første fordi folk kommer mange forskellige steder fra, det er derfor ikke praktisk for dem at ha bilen stående ved kirken. eller receptionstedet. Og hvis de har bil med så er de også friere dangen der på hvor vi afholder brunch. så kan folk sive som det passer dem.

af dem der inviteres er der et par som ikke selv har bil og der arrangere vi inden dagen hvem de kan køre med så de ikke skal tænke på det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ikke bruge kørsel til vores gæster, selv om at vi overvejede det, da der er mange der bor langt væk fra os.

Så vi havde overvejet at leje en bus til at hente folk på forskellige "opsamlings steder" og så igen køre dem hjem om aften.

Men da vi har fundet ud af at mange af dem, gerne vil overnatte på Hotellet, så har vi droppet den idé igen.

Vi ville have bruget Schmidts-turisttrafik (det er så også min svigerfar der har det firma) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har arrangeret buskørsel for vores gæster, og i alt for kørsel fra overnatningssted til kirken, videre til receptionen, herfra videre til feststedet og endelig tilbage igen om natten, har vi fået en pris på 8.000 kr., hvilket er ca. halv pris af den højeste pris, vi har hørt... Og det er hos et lokalt busfirma (Fladså Turist)...

Så hvis I gerne vil arrangere bustransport, så ring/skriv rundt til lokale busfirmaer i jeres område og forhør jer om prisen...

Vores gæster er kun kommet med positive reaktioner på muligheden for at overnatte og køre med bus til festen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer