Posted June 9, 2009 · Report post Hejsa Ifølge traditionen må gæsterne ikke rive dit slør i stykker det er din svigerfar der skal det han skal så lave stykker til gæsterne så sig til ham at du ikke vil have at han skal rive dit slør i stykker men giv ham et andet han kan rive i stykker til dine gæster det gør jeg selv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post HejsaIfølge traditionen må gæsterne ikke rive dit slør i stykker det er din svigerfar der skal det han skal så lave stykker til gæsterne så sig til ham at du ikke vil have at han skal rive dit slør i stykker men giv ham et andet han kan rive i stykker til dine gæster det gør jeg selv. Den har jeg ikke hørt før. Er jeg den eneste? Jeg har aldrig været til et bryllup, hvor det var svigerfaderen der rev det i stykker - har altid været kvinder (mest de unge). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post HejsaIfølge traditionen må gæsterne ikke rive dit slør i stykker det er din svigerfar der skal det han skal så lave stykker til gæsterne så sig til ham at du ikke vil have at han skal rive dit slør i stykker men giv ham et andet han kan rive i stykker til dine gæster det gør jeg selv. Den tradition kender jeg så ikke. Til alle de bryllupper jeg har været til har det været enten kvinderne eller generelt alle gæsterne der river løs. Og min svigerfar tror jeg ikke det ville hjælpe at snakke med. Han er for det første ikke særlig bekendt med ret mange af gæsterne (min kæreste snakker ikke ret meget med ham) og for det andet tror jeg heller ikke han kender den tradition med, at det skulle være ham. Tror jeg går efter toastmasteren eller måske siger jeg det selv når jeg skal holde tale. Men tusind tak for alle jeres mange svar. Det er dejligt at vide, at man slet slet ikke er den eneste der har det sådan. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2009 · Report post Hej søde A Kan SAGTENS forstå dig.... Køb noget tyld i stoff 2000 og en hårkam i Glitter, få din mor el en god veninde til at hæfte det sammen, så har du lyn hurtigt et reserve "klip-bart" slør :-) Det koster ikke særlig meget, og du kan lave snigeren med en veninde lige omkring desserten, og bytte de to ud. Det er der ingen der bemærker... Jeg skal ikke selv have slør på, men min bedste veninde og jeg gjorde det for hende sidste år, og ingen bemærkede noget. Håber det hjælper, og pøj pøj med jeres store dag :-) Knuz V Hej tøserJa, jeg står i et lille dilemma synes jeg selv. Jeg vil helst ikke være sippet, men står i den situation, at jeg har fået det mest fantastiske slør. Nu er der jo tradition for, at efter brudevalsen får gommen klippet sokker og bruden hevet sit slør i stykker. Men men men, jeg vil SÅ gerne have at mit slør forbliver intakt, da jeg måske gerne vil forære det til en potentiel datter eller svigerdatter en dag. Men kan jeg selv vælge det og hvordan får jeg den "serveret" for gæsterne på en ordentlig måde - helst så jeg ikke virker som en sippe. Knus A. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 10, 2009 · Report post HejsaIfølge traditionen må gæsterne ikke rive dit slør i stykker det er din svigerfar der skal det han skal så lave stykker til gæsterne så sig til ham at du ikke vil have at han skal rive dit slør i stykker men giv ham et andet han kan rive i stykker til dine gæster det gør jeg selv. Den har jeg ikke hørt før. Er jeg den eneste? Jeg har aldrig været til et bryllup, hvor det var svigerfaderen der rev det i stykker - har altid været kvinder (mest de unge). Den er også ny for mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites