Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Mini-Me

Har du et enkelt brudeslør,

12 posts in this topic

Jeg er kommet sådan i tvivl..... min veninde og jeg har selv lavet mit slør af brudetyl som er kantet med en overlocker, og så har jeg limet små rhinsten på hele vejen rundt i kanten med 10 cm mellemrum. Det er godt 1½ meter langt

Men nu er jeg kommet i tanke om, om det nu også er FOR enkelt. Så please....vis mig dit slør.

Det er godt nok svart at vurdere om det er for "kedeligt" når man prøver det sammen medi jeans og t-shirt :)

0

Annonce ♥

Det kommer vel også an på kjolen. Min personlige holdning er da klart, at enkelt er flot - så længe det passer sammen. En helt vild enkelt, elegant kjole vil jo være kanon flot med et ligeså slør. Det er jo ikke meningen at den ene ting skal fratage opmærksomheden fra den anden...

0

Nu er jeg jo ikke gift endnu, men jeg har da lidt billeder.

Først får det et billede af mit første slør. Det har jeg dog sat til salg nu, da det ikke var fyldigt nok. Jeg har desværre ikke et mere tydeligt billede af kun sløret, men måske du kan se det mere HER - klikke klik

post-19304-1243964249.jpg

Edited by Kinai
0

og her er et billede af mit nye slør. På billedet er der påsyet kant, men mit er uden kant og helt enkelt uden kant, sten eller perler. Sløret er 3 meter langt.

Og jeg eeeeeelsker det!! :)

post-19304-1243964484.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

og her er et billede af mit nye slør. På billedet er der påsyet kant, men mit er uden kant og helt enkelt uden kant, sten eller perler. Sløret er 3 meter langt.

Og jeg eeeeeelsker det!! :balloons:

Hej Tanja :) Hyggeligt at "se" dig herinde..... og hvor er det et smukt slør. Knus fra Jannie (og anders og Gregers :) )

måske du har et billede af dit slør?

Jeg har godt nok lige sendt det med min mor og far hjem til opbevaring,

0

Annonce ♥