Sign in to follow this  
Followers 0
siggaard-rasmussen

øv øv - brændt af en uge før

9 posts in this topic

Hej brude.....skal lige ha luft....har været SÅ GAL :)

(skal giftes på lørdag d. 6/6)

D. 30 april lånte jeg en BH med ud til mig skrædder og prøved BH og kjole sammen....perfekt (bort set fra jeg ikke kan få trusser til BHen - det laves ikke - sagde de i butikken?????) :) - samme dag går jeg tilbage i butikken med låne-BH'en (de har den kun hjemme i sort!!) og bestiller min brudeBH i offwithe ! Troede så alt var fint, der kunne gå OP TIL 3 uger inden den kom hjem (sagde de i butikken) !!

4 uger efter (altså i torsdags) ringer jeg ned og spørg om den er kommet hjem...uhh...nu ved de slet ikke om den kan skaffes ??? jeg gik HELT I KOMA.... jeg skal ha en str 70 FF - og det er der ikke nogen butikker som har hjemme !! Jeg får så at vide, efter at "plage" butikken hele dagen at den kan skaffes til lørdag el tirsdag (i dag) hmmm....samme dag kigger jeg på nettet og takke være en sød brud herinde, finder jeg en net-shop der hedder lace.dk - her har de trussen (endda 4 forskellige slags :) ) så jeg tænker at jeg vil prøve at bestille trussen og håbe at de nåede at kommer - der står 3-7 dages levering !! (jeg bestiller den torsdag - (mandag = helligdag) og i dage tirsdag får jeg dem og en mail om at de har fremskyndt dem da jeg skulle giftes.... :boohoo: SUPER service.... (tror stadig her at butikken kan skaffe min BH til lørdag el tirsdag)

Tilbage i butikken - lørdag ingen BH :o og i dag tirsdag - heller ingen BH :) - Så var gode råd dyre - butikken havde INGEN medfølelse - og sagde bare at de ALDRIG havde lovet lørdag el tirsdag....LØGN :) så tænkte jeg at jeg måtte gøre et eller andet - igen prøvede jeg lace.dk :cheerleader3: kl 11:45 bestiller jeg på nettet + sender en mail til hende den fantastiske kvinde som havde hjulpet mig med trusserne - kl 14:00 ringer hun til mig og sir at de gør alt for at jeg har dem i morgen..... WOWWW.....for en service.... Jeg er bare SÅ glad og taknemlig for venligheden og hjælpen fra lace.dk..... Og mega gal på butikken !! :balloons: men når alt kommer til alt håber jeg bare og krydser fingre for at BH'en kommer i morgen :balloons:

tak fordi du ville læse med :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg krydser også mine fingre, for at der er en lille pakke til dig med morgenposten :)

Og så handler du bare ikke i den anden biks mere, vel?

Hvor jeg dog :boohoo:

Dette er til alle i dette forum, for hunden da hvor er det guld værd, når man kaster et givent problem ud i forum, går der kun et split-sekund før der tilbydes hjælp, råd eller vejledning.

Fedt forum....

Nå tilbage til dig - jeg håber du får din BH i morgen.

Knus

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Puha for en omgang!!!! Jeg blev ellers så glad da du skrev sidst at den var på vej fra butikken!

Men GODT du kunne bruge lace.dk :) Altså det er jo ikke fordi man ikke har andet at bekymre sig om i ugerne op til brylluppet!!! :cheerleader3:

Jeg opdagede så lige at den sorte 'hat' jeg har købt i februar i stedet for slør ER I STYKKER!! Den var gået helt op i syningerne - selvom den bare havde ligget i skabet siden den blev købt... og nu er der altså 10 dage til brylluppet! Og det tog mig 6 måneder at finde en hat jeg kunne lide fra starten!! :balloons: Jeg LØBER så ned i Salling hvor den er købt, og hun vil så se om de kan lime den på systuen... men hun kan ikke garantere noget :balloons: totalt i panik.

Trakker hjem i min lejlighed med hænderne slæbende hen af fortorvet... men så ringer den søde ekspedient at hun helt tilfældigvis havde fundet en på lageret der var faldet ned bagved - den har ellers været udsolgt i måneder!! JUBIIIIIIIII :boohoo: DET KAN VI LI'!!! Butikker der ikke har forståelse for vigtigheden af lige præcis denne dag kan stikke deres varer op i :):cheerleader3:

0