Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Martin&Viktoria

Må man tage billeder af kjoleprøvning i..

9 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for hurtig svar :cheerleader3:

nix ingen billeder der :balloons: men hos vivi i vipperød er det ok :) - jeg prøvede begge steder og faktisk pga billederne købte jeg hos hende....hun er rigtig god til at finde en model der lige er dig :boohoo:

Held og lykke med kjolekøbet :cheerleader3:

Tak. Vivi i Vipperød vil jeg have i baghovedet så :balloons:

0

Hvis du beslutter at købe kjolen må du godt tage billeder.

Jeg købte den første gang jeg var inde og prøve og da jeg sagde at jeg ville købe den fik jeg lov til at tage alle de billeder jeg ville. Har også efterfølgende været inde og prøve igen og tage flere billeder :)

Skal derind igen på næste torsdag og prøve igen med alt mit tilbehør :cheerleader3: Bare for at tjekke at det nu også passer.

Syntes først at det var lidt dårligt at man ikke måtte tage billeder. men kan egentlig godt forstå at de helst vil undgå at man tager billeder af kjolen for at få den syet i Kina.

I øvrigt har jeg fået super god service :boohoo:

0

Hvis du beslutter at købe kjolen må du godt tage billeder.

Jeg købte den første gang jeg var inde og prøve og da jeg sagde at jeg ville købe den fik jeg lov til at tage alle de billeder jeg ville. Har også efterfølgende været inde og prøve igen og tage flere billeder :balloons:

Skal derind igen på næste torsdag og prøve igen med alt mit tilbehør :) Bare for at tjekke at det nu også passer.

Syntes først at det var lidt dårligt at man ikke måtte tage billeder. men kan egentlig godt forstå at de helst vil undgå at man tager billeder af kjolen for at få den syet i Kina.

I øvrigt har jeg fået super god service :)

Godt at høre :) Jeg synes også servicen var helt i top :) Den sødste medhjælper som totalt kunne læse mig og min stil... :td: Indehaveren/ejeren? var også med til slut og er også helt fantastisk..

Jeg kan også sagtens forstå, at de ikke gider folk kommer og tager billeder for at få lavet kopier efterfølgende.. SAGTENS.

Ville dog ønske at jeg kunne se kjolen på mig igen, for er midt i beslutningsfasen og kan sgu næsten ikke huske hvordan den ser ud nu :td:

0

Annonce ♥