Lus

Anders & Louisa's dag d. 23. maj 2009 - En mere fantastisk dag, end man turde have håbet!!!!

134 posts in this topic

Så er billetterne købt og hotellet bestilt.

Håber gemalen bliver overrasket!!! Jeg tror, det bliver en FANTASTISK tur. Glæder mig i hvert tilfælde meget, da jeg holder usansynligt meget af Rom.

0

Annonce ♥

Så er der knap tre måneder tilbage til vores lille tur. Som jeg dog glæder mig helt vildt!

Det bliver godt at komme afsted og nyde hinanden. Noget vi faktisk ikke rigtigt har fået gjort siden brylluppet....og det er efterhånden en del måneder siden.

Som tiden dog går...

0

Så er der knap tre måneder tilbage til vores lille tur. Som jeg dog glæder mig helt vildt!

Det bliver godt at komme afsted og nyde hinanden. Noget vi faktisk ikke rigtigt har fået gjort siden brylluppet....og det er efterhånden en del måneder siden.

Som tiden dog går...

Ja du har snart været en gift kvinde i et halvt år, håber i får en rigtig god tur til den tid.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Som tiden dog går...

Ja du har snart været en gift kvinde i et halvt år, håber i får en rigtig god tur til den tid.

:thumbsupsmileyanim:

Hi ja....det er gået en anelse for stærkt. Jeg er, som jeg skriver, nødt til at fortabe mig i jeres planlægninger og mine billeder for at mindes lidt fra tid til anden.

Mit eneste råd er: NYD DET hele - fra start af planlægning til dagene efter....!!!!!!!!!

0

post-21080-1245036586.jpg

Er blevet billedet til vores takkekort...

Må jeg spørge hvor I fik taget billeder henne?? Jeg er helt tosset med søjler og ville gerne have taget billeder et sted hvot der var nogle søjler :thumbsupsmileyanim:

Billederne er taget på Politigården i København.

Er du til søjler er der jo Statens Museum For Kunst...

0

Så har vi haft vores lille honeymoon i Rom...det var fantastisk.

Hotellet havde været så fabelagtige, at de havde upgradet os til en brudesuite...og alt personale var helt igennem fantastiske og imødekommende.

Rom er og bliver jo en by for sig...det kan ikke forklares...men den skal besøges!!

At gå rundt i gaderne, se på byens gamle islæt, læse historien ud af murstene, spise på små super lækre restauranter... - og alt dette sammen med den mand, man elsker... det er livet!!!!

0

Hotellet havde været så fabelagtige, at de havde upgradet os til en brudesuite...og alt personale var helt igennem fantastiske og imødekommende.

Rom er og bliver jo en by for sig...det kan ikke forklares...men den skal besøges!!

At gå rundt i gaderne, se på byens gamle islæt, læse historien ud af murstene, spise på små super lækre restauranter... - og alt dette sammen med den mand, man elsker... det er livet!!!!

Hvor flot at de sådan opgraderer jer! Det er da service! :cheerleader3:

Kan ikke være mere enig i din beskrivelse at Rom!

Kenneth og jeg var også i Rom på bryllupsrejse og jeg glæder mig til at komme derned igen en gang (for det skal jeg bestemt!) Jeg er klart blevet forelsket i Rom :heart: (Og Italien generelt)!

0

Annonce ♥

Hvor flot at de sådan opgraderer jer! Det er da service! :)

Kan ikke være mere enig i din beskrivelse at Rom!

Kenneth og jeg var også i Rom på bryllupsrejse og jeg glæder mig til at komme derned igen en gang (for det skal jeg bestemt!) Jeg er klart blevet forelsket i Rom :) (Og Italien generelt)!

Ja det er en fantastisk by. Alt er indenfor gå-afstand, folk er søde og venlige, der er små hyggelige områder og stemningen er bare gennemført!!! Man kan ikke andet end være romantisk i en sådan by :)

Ja imponerende med den service. Har sendt dem et takkekort med bryllupsbillede på - (så ser de da, at vi ikke har gækket :blush:))

0