Posted June 4, 2009 · Report post Hej. Nu har jeg kigget efter buketter som jeg gerne vil have den skal være, og tænker så kan man da ligeså godt selv bestille buketten. Ved godt det er en gammel tradition at det er manden som bestiller, og mange siger til mig at det skal være ham der sørger for det. Hvad gør I? Bestiller I den selv eller får manden til det? Jeanette. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Jeg har printet nogle billeder som inspiration i forhold til, hvordan jeg gerne vil have buketten... Og så har min kommende mand bestilt den... Så jeg ved ikke, hvordan min inspiration er blevet brugt... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Jeg tror nok at vi tager ud og bestiller den i fællesskab. Vil virkelig blive ked af det, hvis han ikke kan forklare ordentligt hvad det er jeg vil ha, og ender op med et eller andet jeg bare slet ikke kan li. Så vil hellere være på det sikre side 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Jeg var også i tvivl så spurgte herinde. og er så endt med at det må være hans bord, glæder mig faktisk til at blive overrasket på dagen. Så er der også noget der ikke er mit bord men noget som jeg kan glæde mig til. og jeg er sikker på hvad end han finder(han har selvfølgelig får inspirationsbilleder - men det er ham der bestemmer) så bliver det bare så fint og det kan på ingen måder ødelægge dagen kun gøre den bedre at det er en han har bestilt til mig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Det klare jeg selv, men tror også det ender med at jeg binder den selv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Ved os er der manden der har bestilt den, jeg har sagt lidt om hvad jeg kunne tænke mig, men ellers er det helt op til ham, men har har nu også ret godt styr på hvad jeg kan lide og ikke lide så det har jeg det fint med, og jeg glæder mig meget til at se den på lørdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Vi så nogle billeder sammen og jeg sagde lidt om hva jeg var vild med osv. Så blev jeg "smidt ud" af rummet og min kæreste og svorger svigermor som skal binde buketten har aftalt hvordan den kommer til at se ud. Glæder mig utrolig meget til at se den samt brystbuketterne og borddekorationerne som hun også skal stå for 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post jeg laver en pæn liste over de blomster der skal i buketten (vi er blevet enige om hvilke det skal være) finder så billeder af buketter som jeg godt kan lide formen på og sætter dem på neden under blomster listen også sørger manden forresten.. men da jeg spurgte om det var ok (det skulle jo også gerne være en opgave somhan ville nyde at have og ikke bare være noget jeg havde tvunget ned over hovedet på ham) så sagde han jaja men det ville bare indebære at han nok ikke var hjemme fra torsdag før brylluppet og indtil jeg så ham i kirken... men bare han så er der i kirken så er jeg glad... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Det er manden der står for det. Vi har i fællesskab kigget på nogle buketter på nettet som jeg godt kunne lide, og hvad jeg absolut ikke kan lide, men det er hans beslutning i sidste ende. Jeg synes det er dejligt, at der er noget jeg ikke skal tænke på, og bare lade mig overraske 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Da jeg er en detaljefreak har jeg valgt at bestemme selv - desuden kan min mand f.eks. ikke kende forskel på tulipaner og kalaer , så jeg er ikke sikker på at han ville formå at få noget som helst forklaret som han tænker det. Her hos os har jeg frabedt mig blomster i al almindelighed - den eneste blomst jeg nogensinde har fået af M var den røde rose han friede med. Jeg er i et tidligere forhold blevet overdynget med blomster - vel og mærke kun når der var tale om dårlig samvittighed fra hans side - så derfor er mit forhold til blomster ikke særlig romantisk. M har ikke noget særligt behov for at skulle vælge blomsterne, så jeg synes det er fjollet at en eller anden tradition skal styre det og jeg ved at jeg ikke ville formå at skjule skuffelsen hvis han havde valgt noget jeg ikke brød mig om - men sådan er der jo så meget. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Her er det lige modsat! Manden bestemmer og jeg glæder mig til at blive overrasket, det eneste ønske jeg er kommet med er at der gerne må være nogle af de blomster i der også var i den buket jeg fik han friede. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Hos os er det også manden der bestemmer, har vist ham hvad jeg godt kunne tænke mig og den slags, men ellers er det lagt i hans hænder, selvom jeg har rigtig vanskeligt ved det. Tænker at det bliver rigtig spændende, selvom det som sagt har været rigtig svært for mig at lade det blive hans beslutning. Men bliver bare nød til at tro på at han tage nogle beslutninger - hvilket jeg sådan set godt ved at han gør 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Jeg har været nødt til at overlade det fuldstændigt til manden, selvom jeg får mega ondt i maven over at tænke på det. Han er meget traditionsbunden og meldte ud for længe længe siden at det bare ikke var noget jeg bestemte. Så kunne jeg så til gengæld bestemme alt andet. Så sådan blev det (og det er jo i bund og grund ikke så dårligt). Men jeg ved også, at uanset hvordan buketten så kommer til at se ud, så har han valgt blomsterne med hjertet og sin kærlighed til mig, så det er min "trøst". Men for dulan hvor er det svært ikke at vide og bestemme noget, når man nu er en "bestemmerøv" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Vi har valgt at bestille den sammen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post hehe, sjovt at læse om... Vores meget gode veninde skal binde min buket. Hun ved hvad jeg kan lide, ja og det gør min kæreste også... Som jeg sagde til ham den anden dag, så skal han bare tage indbydelsen med, så går de da ikke helt galt af farven... Så jeg får ingen indflydelse, og det vil jeg heller ikke have... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2009 · Report post Hos os er det manden der står for buketten. Han meldte selv ud fra start at det ville han gerne, så det synes jeg at han skulle. Det eneste jeg har sagt er at den ikke må være for tung og hvis han har brug for tips kan han spørge mine veninder der var med ude at købe min kjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2009 · Report post Min får nogen billeder med af hvordan jeg gerne vil have den... det jeg har bestemt er farven... Det skal matche mig og tøsens bånd Men det er HAM der bestiller den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2009 · Report post Vi bestilte den sammen. Jeg har senere fået at vide, at jeg havde fået dèt der svarer til en rokokkobuket hvis jeg havde overladt det til ham... Så jeg er glad for at jeg havde tråd i det. Samtidig ved jeg ikke meget om blomster, og han ved endnu mindre, så dèt med at kigge i blomsterbutikken sammen med Ham som bandt den var en god ting. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2009 · Report post Jeg har valgt at svigermor skal lave min og at hun sammen med min søde kæreste skal finde ud af hvordan den skal se ud. Svigermor har spurgt mig lidt til farver, blomster og form, så jeg er sikker på at jeg får en vildt flot brudebuket 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2009 · Report post Giver ham nogle stikord osv. til hvad jeg gerne vil have, men han må selv bestemme om han vil bruge det til noget, han skal bestille den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2009 · Report post Det er også mig der bestemmer/bestiller her, hvis det var manden ville jeg ende med en potteplante, han nægter nemlig at købe afskårne blomster Det er min svigermors veninde der skal binde den + 5 stk. brystbuketter - så vi har aftalt at jeg tager nogle billeder med af de forme, farver og blomster jeg kan lide - så købe hun blomsterne og binde ud fra det så det er lidt en overraskelse hvordan den ser ud... altså at jeg ikke ved hvilken form eller hvilke blomster hun vælger ud fra det jeg har fortalt jeg godt kan lidt.... så lidt spænding er der da 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2009 · Report post Har selv bestilt min, dog kommer manden til at hente den.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2009 · Report post Hej Hej min dejlige mor har påtaget sig alt arbejde omkring blomster, så i samarbejde med hende, står min dejlige mand for bestillingen. jeg har fortalt dem begge lidt hvad jeg godt kunne tænke mig, men jeg er også 100 % sikker på at jeg bliver tilfreds, selvom det ikke bliver sådan som jeg har fortalt. knus Nanna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites