Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Upsern

Frisør/stylist søges...

8 posts in this topic

Den aftale jeg ellers lavede tilbage i februar, er ved at falde på gulvet. Er der nogen der kan anbefale en frisør - som meget gerne må komme hjem til mig - i området omkring mig. Jeg kan slet ikke overskue tanken om, at skulle ind til byen eller noget for at få lavet hår og makeup.

-Og det behøver selvfølgelig ikke koste spidsen af en jetjager :balloons:

0

Annonce ♥

Hej med dig.

Der er flere gode frisører i Solrød. Jeg bor selv i Karlslunde og blev gift sidste lørdag, er det ikke sjovt??

Må man spørge hvad du gjorde med hår og make-up?? Håber du havde en dejlig dag? Var det i Karlslunde Kirke?

0

Annonce ♥

Hej igen

Jeg er så heldig at min bedste veninde er frisør og rigtig dygtig til make-up, så hun var herhjemme hos mig hele dagen.

Men jeg har hørt at Three Flowers på Køgevejen i Solrød skulle være dygtige til at sætte brudehår... Og make-up kan jeg anbefale Hudplejecentret ligeledes også på Køgevejen, men i Hundige. Ved godt at det er hver sin retning, men så langt er det jo heller ikke fra hinanden...

Nej ikke Karlslunde kirke, men vi blevet viet i Roskilde. Skal I vies i Karlslunde kirke?

Glæd dig, dagen er så fantastisk.

0

Hej igen

Jeg er så heldig at min bedste veninde er frisør og rigtig dygtig til make-up, så hun var herhjemme hos mig hele dagen.

Men jeg har hørt at Three Flowers på Køgevejen i Solrød skulle være dygtige til at sætte brudehår... Og make-up kan jeg anbefale Hudplejecentret ligeledes også på Køgevejen, men i Hundige. Ved godt at det er hver sin retning, men så langt er det jo heller ikke fra hinanden...

Nej ikke Karlslunde kirke, men vi blevet viet i Roskilde. Skal I vies i Karlslunde kirke?

Glæd dig, dagen er så fantastisk.

Din veninde skulle vel ikke være interesseret i at tjene lidt ekstra penge, vel :biggrin: Kan godt se, at det ligger tæt ved, men jeg er hjemme med 2 børn, så det er lidt svært for mig, at skulle ud at huset.

Jeg glæder mig som en lille pige, og kan mærke at jo tættere vi kommer på dagen, jo mere glæder jeg mig :balloons:

0

Hej igen

Nej det er hun desværre ikke. Hun bor langt væk og hun har også små børn og har vist planer om at holde deres fødselsdag den dag hvor du skal giftes.

Jeg håber at du finder en rigtig god løsning. Prøv evt. at ringe til nogle af frisørerne i området og spørg om de vil komme til dig og sætte brudehåret.

0

Annonce ♥