christina04

CHRISTINA & STEFFEN 29. MAJ 2010

1,295 indlæg i dette emne

Hej

Velkommen til min planlægningstråd!

LIDT OM OS

OS

FRIERIET

VORES FARVETEMA

Dato: 29. maj 2010

Tid: 13.00

Kirke: Vemmelev kirke

Reception: Vores have

Lokale: Fårdrup forsamlingshus

Brudepiger: vores niecer Elise og Erikka det blev denne model

Blomsterpige: vores datter Josephine Her

Brudesvend/ringbærer: Vores søn Caspar her

HUSKELISTE

LIDT FLERE LISTER

TRADITIONER OG GAMMEL OVERTRO

MIT KREA:

VORES STD KORT

VORES INVITATIONER

BLÆRERÆKKE

KLAR TIL AFSENDELSE

VORES MENUHÆFTER VORES MENU

VORES KIRKEHÆFTEROG BLÆRERÆKKEKURVENE TIL VORES KIRKEHÆFTER OG RIS

VORES CD-ROM LOMMEROG BLÆRERÆKKE

MIT TØJ:

MIN KJOLE PÅ MODELLOS MIG I KJOLEN MOR/DATTER KÆRLIGHED I KJOLERNEMIT DESPERATE FORSØG PÅ AT FÅ KJOLEN TIL AT FUNGERERBILLEDERNE DER VISER FEJLENE VED MIN KJOLE DET BLIVER DENNE KJOLE

KJOLEN på mig!!!!!! sko

MIN TASKE

MIT STRØMPEBÅND

MIT LÅNTE OG BLÅ

STEFFENS TØJ:

STEFFEN I TØJET

STEFFENS MANCHETKNAPPER

EN SÆRLIG GESTUS TIL EN BEST MAN

VORES RINGE

CASPAR TØJ:

CASPARS SKO OG TØJ

JOSEPHINES TØJ:

JOSEPHINES TØJ OG SKO

ACCESSORIES:

VORES RINGPUDE

VORES GÆSTEBOGVORES GÆSTEMALERI

VORES FAVORÆSKER

TYL TIL FAVORÆSKERNE

LIDT SJOVT TIL FAVORÆSKERNELIDT TIL DAMERNES ÆSKER

POSERNE TIL RISENE

INSPIRATION TIL BORDPYNTMIT BUD PÅ VORES DEKORATIONER LIDT IDEER TIL DEKORATIONSSPEJLENE

MIT INSPIRATIONSHÅR OG HER OG HER

MIN INSPIRATIONSMAKEUP OG HER OG HER OG HER

MIN INSPIRATIONSKAGE

VORES TOPKAGEFIGUR

MIN 1. PRØVEKAGE:her

MIN 2. PRØVEKAGE

MIN 3. PRØVEKAGE

MIN 4.PRØVEKAGE

LIDT INSPIRATION TIL MIN TALE

DET LIDT NEGATIVE UNDERVEJS OG HER OG HER OG HER DET VÆRSTE DER KUNNE SKE, SKETE FOR OS OG EN ULYKKE KOMMER SJÆLDENT ALENE

Redigeret af christina04
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiih tillykke med frieriet og tråden og giftemålet! Sikke da en sød mand, der også husker at spørge din far om din hånd :)

Er det Vemmelev på Djursland I skal giftes i?

Glæder mig til at følge med, du bliver jo lige gift halvanden måned før mig :)

Hej

Nej det er på sjælland lige uden for slagelse.

Ja vi kommer til at følges et godt stykke hen af vejen du og jeg :cheerleader3:

glæder mig også til at følge dig, men kan se at du er lidt længere fremme i planlægningen end mig.

knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er vist lidt tidligt ude, men faldt lige over en hel masse ting der skulle ordnes - og hvorfor egentlig ikke nu? Når man bliver ramt af bryllupskuller må man jo bare flyde med :) Men jeg har også "the added bonus" at jeg ikke er i Danmark, så skal lige have organiseret en del før jeg ser mine forældre ;)

Glæder mig til at se mere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja jeg er vist lidt tidligt ude, men faldt lige over en hel masse ting der skulle ordnes - og hvorfor egentlig ikke nu? Når man bliver ramt af bryllupskuller må man jo bare flyde med :) Men jeg har også "the added bonus" at jeg ikke er i Danmark, så skal lige have organiseret en del før jeg ser mine forældre ;)

Glæder mig til at se mere :)

jeg må vidst lige ind og tjekke din tråd, lyder lidt spændende. Kan da godt forstå at du er nødt til at være i god tid.

Ja du har helt ret med det bryllupskuller, og de siger jo også at glæden inden og forberedelserne er halvdelen af det... så ja lad os endelig tag det med vi kan få... Det er da bla også derfor vores dato først er om et år

knus

nu vil jeg gå i gang med at læse på din tråd.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

så har jeg købt favor æsker... er egentlig godt tilfreds med dem!!! Glæder mig til båndende kommer hjem så jeg kan se det sammen.

billede af mine favor æsker som jeg har købt af en sød med zilla herinde:

post-37978-1245007859.jpg

Redigeret af christina04
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg igen i tvivl om den reception.... Hjælp

Vi har booket kirken til kl 13 og præsten sagde at jeg skulle forvente maks en time til sidste gæst var ude og vi var klar til at tage videre... Og vi skal spise middag kl 18.

Nu kommer mit problem så, min mor bliver ved med at sige at så kan vi ikke nå at holde reception. Jeg er ved at blive sindssyg over at skulle overbevise om at en reception sagtens kan puttes ind imellem kirken og middagen.... Men er jeg helt galt på den??? Hvad gør, siger og mener i???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes kl 14 og velkomstdrinken serveres til festen kl. 17.00

Dog vælger vi stadig at holde en lille kort reception med kaffe og sødt i et par timer fra kl 15.00 til 17.00... Intet fancy.... som sagt bare en kop kaffe med sødt til dem som har lyst til at kigge forbi.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal giftes kl. 13.30 og derefter holder vi en reception som slutter kl. 16. Dog skal vi vies der hvor vi holder festen, så vi slipper for kørsel mm.

Men et par timer til en reception burde da være nok skulle jeg mene...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har lige stået i køkkenet i et par timer for at lave de her kager til fætter kusine fest i morgen hvor vi bliver 120 mennesker... Tænkte den udnytter jeg lige til at lave en "prøvekage" til mange mennesker...

Hvad syntes i??? kig venligst ikke på bomberne( dem er jeg altså bare ikke gode venner med)!!!

post-37978-1245437127.jpg

post-37978-1245437143.jpg

post-37978-1245437157.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååhhhhh jeg er så frustreret, ved ikke hvor jeg skal begynde men prøver. SKAL bare ud med det!

Min storebror blev skilt for ca 4 år siden og har 2 vidunderlige piger med sin x. Hans x har været som en søster for mig siden jeg var 13(kritisk alder) men vi har altid været der for hinanden. Da de så blev skilt var min bror helt nede i kulkælderen(hendes beslutning). Og da blod "burde" være tykkere end vand spurgte jeg ham dengang om det var i orden for ham at jeg opretholdte kontakten med hende. Han meldte ud at det var selvfølgelig helt i orden da hun jo også er mor til min 2 højt elskede niecer. Som sagt så gjort.

Min bror har altid været en meget impulsiv mand og han har aldrig kunne finde ud at være alene. Så der gik kun et par måneder inden han fandt sin nuværende kone. De blev gift 2 dage efter at hans skilsmisse gik igennem fra kone nummer 1. Brylluppet holdt de efter hendes ønske hemmeligt for alle, da hun ikke er videre social. End ikke hans 2 piger vidste noget. Konen har altid vidst at hun fik en samlet pakke med mand og 2 børn.

Nu er sagen så den at hun er sygeligt jaloux på de 2 piger som i dag er 6 og 8 år. Min bror og hende har fået 2 børn sammen og efter det er hun decideret ondskabsfuld over for mine 2 prinsesser. Vil slet ikke komme ind på alle eksemlerne for der er mange og det er rent ondskab. Min mening er at hvis man behandler børn på 6 og 8 år som om de var mindre værd end den jord man går på, så er man rendyrket ond. Man kan sige at historien om askepot ikke ligger langt fra virkeligheden i mine prinsessers liv.

Det skal lige siges at min storebrors nye kone har sørget for at han ikke længere har kontakt med mange af sine venner og ej heller sine forældre. Han har kun vores anden bror og mig tilbage. Men vi render dem så sandelig heller ikke på dørerne dernede.

Mine prinsessers mor har nu søgt fuld forældremyndighed over dem( min mening er at det var sandelig på tide) og nu stejler min storebror selvfølgelig.... MEN det er for sent. Han har ladet den nye kone styre tingenes gang alt for længe og de piger ønsker ikke længere selv at skulle derned.

Jeg har altid sagt til mine niecer at når vi skulle giftes så skulle de selvfølgelig være brudepiger. Og som sagt så gjort.

Da min storebror hørte at vi skulle giftes kunne jeg hører at han var super glad men jeg kunne hører at det var hendes evigt fornærmende ord der kom ud at hans mund da han sagde:"nå søs så skal du rigtig været kæmpe marengs" hvor dejligt.( hun har altid siddet og sagt at hun kan slet ikke fordrage at piger udstiller sig selv i store hvide kjoler for de ligner jo kæmpe marengser.......gRRRRRRRRRR.

Ja jeg har de største planer om jeg skal have hvid kjole, og alt hvad der hører sig til, på på min bryllupsdag.

Men her er min beslutning så, HUN skal IKKE med til vores bryllup når hun er så led ved de børn og ydermere bare vil latterliggøre vores dag. Min bror bliver inviteret uden hende også selvom det betyder at han muligvis heller ikke kommer så.

Tak fordi i læste med, havde bare brug for lige at komme ud med det. Har slet ikke nogen glæde ved at planlægge noget i øjeblikket da alt det rod her fylder for meget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, Christina! Sikke en historie! Hvor bliver jeg bare ked af at høre om de to små piger.

Det er en stor beslutning, du har truffet, men det ved du sikkert godt. Og hvordan det kommer til at blive, kan du bedst selv vurdere, for det er jo kun dig, der kender din familie. Jeg håber det bedste for dig, din bror og bryllupsfesten... Og her er et par kram, hvis du har brug for det:

:biggrin::cheerleader3::cheerleader3::thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Christina..

Der er en STOR beslutning du er ved at tage - og den får sandsynligvis også nogle store konsekvenser.

Ikke at jeg ikke forstår dig (jeg har hele 2 "brødre" som jeg ikke ser og ikke længere er "i familie med"), men du skal vist gøre dig selv det klart om du kan rumme at du - måske - mister din bror!?

Det kan ikke undgår at komme til at gøre ondt, lige meget hvilke/t valg du træffer.. Jeg håber din kæreste - og resten af din familie - vil være i stand til at forstå og støtte dig!!

Jeg sender dig *kram* og ønsker dig styrke til at holde fast i det der er godt for dig!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil selvfølgelig helst ikke miste min bror, da vi altid har været meget tæt knyttet, men hvis jeg ikke skal stå bag de uskyldige piger, hvem skal så????

Mine forældre er godt klar over mit valg men de vil ikke mærke det da de heller ikke længere har kontakt til ham.

Min yngste storebror bakker mig også op og siger at det er vores dag og der skal kun dem med som vi ønsker.

Det er noget værre rod men ved ikke hvad jeg ellers skal stille op..... Godt der er lidt tid til invitationerne skal ud endnu( selvom det nok ikke ændre min mening)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jeg vil selvfølgelig helst ikke miste min bror, da vi altid har været meget tæt knyttet, men hvis jeg ikke skal stå bag de uskyldige piger, hvem skal så????

Mine forældre er godt klar over mit valg men de vil ikke mærke det da de heller ikke længere har kontakt til ham.

Min yngste storebror bakker mig også op og siger at det er vores dag og der skal kun dem med som vi ønsker.

Det er noget værre rod men ved ikke hvad jeg ellers skal stille op..... Godt der er lidt tid til invitationerne skal ud endnu( selvom det nok ikke ændre min mening)

Hold da op, hvor er du bare en helt fantastisk faster. At du vælger at støtte ungerne med den yderste koncekvens, at du mister din bror. Det er eddermame noget der vil noget. Hvor er du bare et godt menneske. Andet har jeg ikke at sige. Og du får lige et :biggrin: med på vejen herfra

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... hvor er det en ualmindelig trist historie, du skitserer her. Jeg får ondt i hjertet, når børn svigtes, men jeg er nu ikke helt enig i din måde at vise dine følelser på. For mig ville det være mere reelt at tage en samtale med min bror, da det efter min mening er ham, der svigter i og med, han ikke står op over for sin nye kone og forsvarer sine børn! Umiddelbart tænker jeg, at bryllup er et skidt tidspunkt at pointere noget, men dér hvor man kan være mere storsindet, hvis du forstår? Jeg er bange for, du tvinger din bror ud i et ultimatum, hvor han næsten ikke kan andet end at melde afbud (han har jo giftes sig med heksen og skal leve med hende - derfor vil det være svært for dig at vinde dén kamp)

Jeg vil ikke lyde negativ og vil slet ikke negligere dine følelser, for forstår kun alt for godt din harme, når det drejer sig om to elskelige små pusser, men håber ikke, du drager hastige beslutninger med (for?) store konsekvenser. Tænk på, at dine niecer også kan komme i klemme i den situation...

Måske tager jeg fejl og kender jo ikke hele historien, men skriver bare ud fra et andet synsvinkel - håber det er ok.

Held og lykke med at træffe den rigtige beslutning for dig og din familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer