k-rena

I tvivl om det er den rigtige kjole

23 posts in this topic

Med to mdr tilbage til den store dag - bliver jeg i tvivl om det er den rigtige kjole jeg har valgt :)

Jeg skal simpelthen til at stoppe med at kigge på kjole sider, for blir mere og mere i tvivl.

Er der andre der også har haft den følelse?

>Carina

0

Annonce ♥

Yep, jeg kan udemærket sætte mig ind i den følelse.

Jeg købte min kjole anden gang jeg var ude og prøve kjole, og har ikke set den "live" siden.

Jeg har nok kun haft kjolen på i maks 10 min - og nu er den købt og betalt!!!

Hvad nu hvis jeg ikke bryder mig om den når jeg skal op og prøve den igen, når den skal syes ind og lægges op... :)

Jeg glæder mig til jeg endelig får lov til at stå i kjolen igen, men frygter det samtidig lidt.

:) Lægger du ikke et billede ind af dig i din kjole? :cheerleader3:

0

Ja har også kun været i den en gang, og nu hænger den ved skrædderen, der skal lige laves små ændringer

Har du også billede af din kjole?

Jeg synes den er fantastisk!! Når den lige bliver glattet og får et skørt under, så kan det simpelthen ikke blive bedre!! :)

0

Annonce ♥

Det er en helt normal følelse. Vi får jo "smidt" billeder af smukke brudekjoler i hovedet hele tiden, fordi man er så obs på bryllup for tiden. Lidt ligesom de røde cykler, man ser overalt, hvis man gerne vil have en rød cykel.

Prøv evt. din kjole igen og lad din mavefornemmelse svare for dig. Den bliver ikke påvirket lige så nemt som øjnene og hjernen :):cheerleader3:

0

Det er en helt normal følelse. Vi får jo "smidt" billeder af smukke brudekjoler i hovedet hele tiden, fordi man er så obs på bryllup for tiden. Lidt ligesom de røde cykler, man ser overalt, hvis man gerne vil have en rød cykel.

Prøv evt. din kjole igen og lad din mavefornemmelse svare for dig. Den bliver ikke påvirket lige så nemt som øjnene og hjernen :):cheerleader3:

Når jeg sidder og ser på billederne af min kjole ved jeg det er den rigtige - men så ser jeg lige en anden kjole og tænker - wow den type kunne også være fed - arghhh, tror jeg skal have sat skrædderen igang og så hen og prøve den igen, ved jo mavefornemmelsen er der når jeg får den på igen :)

0

Ja har også kun været i den en gang, og nu hænger den ved skrædderen, der skal lige laves små ændringer

Har du også billede af din kjole?

Hvis du går ind på min planlægningsside, så har jeg lagt billeder ind af min kjole.

Din kjole er jo super flot - jeg er helt sikker på du nok skal blive overbevist når skrædderen er færdig med den. WOW :)

0

Mon ikke de fleste kender til den følelse... Som du siger er der så mange smukke kjoler og så mange muligheder man rigtig godt gad at prøve. Som du skrev til mig ville det være dejligt at kunne blive gift flere gange.

Men der er jo en grund til at du valgte den du gjorde. Og den klæder dig altså super godt. Vær ikke et sekund i tvivl om at du bliver en super smuk brud.

0

Annonce ♥

jeg tror som også nævnt før, at alle har oplevet at blive i tvivl om deres valg, da man så gerne vil gøre så meget ud af dagen :-), men er sikker på, at nr du kommer i kjolen igen, så forsvinder tvivlen. Jeg har været en af de heldige, som slet ikke har haft nogen tvivl, men jeg er også en af de lidt større piger (bruger str. 46-48) og min kjole fremhævede det, som skal fremhæves, hvilket de andre kjoler, jeg prøvede bestemt ikke gjorde... Derfor har jeg slet ikke været i tvivl om mit valg

0

Tror som de andre siger at det er en meget normal følelse at have..

For mit vedkommende var jeg også meget i tvivl lige indtil jeg var hos skræderen i tirsdags og fik min kjole på .. så var tvivlen forsvundet..

der var jeg klar over jeg stod med MIN kjole :)

0

jeg tror som også nævnt før, at alle har oplevet at blive i tvivl om deres valg, da man så gerne vil gøre så meget ud af dagen :-), men er sikker på, at nr du kommer i kjolen igen, så forsvinder tvivlen. Jeg har været en af de heldige, som slet ikke har haft nogen tvivl, men jeg er også en af de lidt større piger (bruger str. 46-48) og min kjole fremhævede det, som skal fremhæves, hvilket de andre kjoler, jeg prøvede bestemt ikke gjorde... Derfor har jeg slet ikke været i tvivl om mit valg

Jeg tror også jeg bliver overbevist næste gang jeg kommer i den, og så snart der kommer et ordentlig skørt under så tror jeg også den rigtige fornemmelse indfinder sig - er selv en str. 44-46 så for mig er det vigtigt at jeg ikke ligner en merengs :)

Idag har jeg også fået lavet mit slør, så tror når først helheden er der, så er der ingen tvivl :cheerleader3:

Edited by k-rena
0

Annonce ♥

Pyha - om det er den rigtige kjole, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med. Det er jo en følelse. :-)

Men du vil nok altid kunne kigge videre og finde noget nyt og spændende. Men du må også tro på følelsen.... det er vel lidt det samme som får os til at gifte os (selvom det måske er en lidt sjov sammenligning). Man må jo tage en beslutning :-)

Men jeg kan fortælle at da jeg prøvede kjoler (som i øvrigt alle var gudesmukke) så sagde ekspedienten: "...der skal ikke være noget MEN!"

Den kjole jeg købte, var den første jeg overhovedet prøvede (prøvede dog 6-7 andre bagefter, bare for at vende tilbage til den første.) og jeg har set masser af smukke kjoler siden - men følelsen var bare HELT RIGTIG i den første....den klædte mig og jeg følte mig godt tilpas. Og selvom det er 2½ måned siden jeg har set den sidst, så holder jeg fast i følelsen der fyldte mig da jeg bar kjolen for første gang. Og det var kærlighed ved første blik :-)

Mvh Theresia

0

:cheerleader3: SÅ har jeg været i kjolen igen - og denne gang var mavefornemmelsen der fuldstændig - havde det rigtige skørt på, skoene var på og sløret var på :) Jeg så simpelthen så fuldstændig fantastisk ud at min veninde stod med tårer i øjne, og jeg selv kunne slet ikke få øjnene væk fra spejlet :cheerleader3: Nu kan jeg slet ikke vente til dagen kommer :cheerleader3:

Her kommer lige lidt nye billeder

post-30010-1245354466.jpg

post-30010-1245354474.jpg

post-30010-1245354481.jpg

0

Annonce ♥

Tusind tak tøser - er bare mega glad i øjeblikket - er slet ikke tvivl mere, det er så dejlig befriende :cheerleader3: der er så mange ting der falder på plads i øjeblikket....man kan vist godt kalde mig frøken positiv :)

0

Jeg sagde det jo... med hele uotfittet ser det jo fantastisk ud!! :)

(men en lille bemærkning... er skørtet for langt? Man kan se det både når du står og sidder, og det er jo ikke meningen. Min svigerinde var dybt ulykkelig da hun modtog billeder fra sit bryllup, da man kunne se skørtet på samtlige billeder... bare et lille pip!!) :cheerleader3:

0

Jeg sagde det jo... med hele uotfittet ser det jo fantastisk ud!! :)

(men en lille bemærkning... er skørtet for langt? Man kan se det både når du står og sidder, og det er jo ikke meningen. Min svigerinde var dybt ulykkelig da hun modtog billeder fra sit bryllup, da man kunne se skørtet på samtlige billeder... bare et lille pip!!) :cheerleader3:

Elastikket i skørtet gik i stykker lige efter jeg havde fået kjolen på, så det gled desværre ned :cheerleader3: så skal lige have et nyt elastik i og så burde det blive siddende :cheerleader3:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: SÅ har jeg været i kjolen igen - og denne gang var mavefornemmelsen der fuldstændig - havde det rigtige skørt på, skoene var på og sløret var på :) Jeg så simpelthen så fuldstændig fantastisk ud at min veninde stod med tårer i øjne, og jeg selv kunne slet ikke få øjnene væk fra spejlet :cheerleader3: Nu kan jeg slet ikke vente til dagen kommer :cheerleader3:

Her kommer lige lidt nye billeder

Skønne billeder af en flot pige i en smuk kjole. Jeg er glad for at høre, at din mavefornemmelse fik fejet det andet langt væk :):cheerleader3:

0

Uhhh ja, jeg har også været i tvivl.. Trir det er noget vi alle kommer igennem.. hehe...

Men jeg er 100 % sikker på at min er KJOLEN... Den er præcis som jeg ville have den...

Så glæder mig ENORMT meget til at se den igen d. 27/7/09.... Så den sidst i jan.

Forresten synes jeg at din er meget flot, den er rigtig smuk til dig :)

Edited by AkaGitte
0