Janniedavid

Valg af billede til takkekort

38 indlæg i dette emne

Personligt er jeg mest til skæve vinkler og sjove billeder.

MEN jeg stemmer på nr 3, eller 2..

Det gør jeg fordi det er kommet mig for øre at min svigermor helst vil have billeder hvor hun kan se de glade og smilende ansigter, og så meget af kjolen som muligt. Jeg tænker, at det nok egentlig er rigtigt, at hvis man ikke har været med til festen, vil man gerne have "så meget som muligt" med.. Samtidig syns jeg rigtig godt om min svigermor, og mener ikke hun kan tage helt fejl. men vil lige fremhæve igen, det er nogle fantastiske billeder allesammen :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender kun alt for godt problemet med at vælge et billede til takkekort! Jeg synes der er mange ting at tage hensyn til - jeg er helt vild med billede nr. 4, men samtidig synes jeg at man bør kunne se jeres ansigter (og jeres tøj) på et takkekort - især til de mennesker som ikke har været med til brylluppet... så det er en svær beslutning. Men jeg håber at I finder ud af et, som I er glade for at sende ud :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh de er fine, jeg vil sige 1 eller 4. Eller som en anden foreslår, hvorfor ikke lave en collage?

Min mand og jeg var heller ikke enige, så vores gæster fik ikke ens takkekort, vi lave simplethen halv af hver.

Knus fra

ViTo

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for hjælpen tøser. Det har været rart at læse jeres valg og grunde herfor. :thumbsupsmileyanim:

Hverken min husbond eller jeg havde regnet med at det skulle blive så svært at vælge billede, men ok, vi havde heller ikke regnet med så mange gode billeder. :) Billeder indeholder alle noget smukt og ja, vi er vilde med dem alle, men på forskellige måder og så er valget nu svært.

Davids yndlingsbillede er klart nr. 4, hvilket jeg godt kan forstå. Jeg synes også at det er et fantastisk billede, men for mig er det ikke et takkekorts-billede. Jeres kommentarer om at det er et "personligt øjeblik" mv. har i den grad påvirket manden. Han vil nu ikke have det som takkekort, men ønsker det blæst op på lærred. (Og det må så være næste diskussion herhjemme, for hvor mange bryllupsbilleder kan man have hængende)

Billede nr. 1 synes jeg er superromantisk og jeg absolut elsker den lette blå himmel. Men igen, er det et takkekortsbillede? Måske vi er lidt for langt væk og ja, som nogen skriver, så ville det være rart med en "kontakt" til modtageren.

Billede nr. 2 er vi meget splittet omkring. Jeg synes selv at jeg ligner én der er ved at falde i søvn og så irriterer det mig at min hårtot dækker for Davids ene øje. David synes at billede er lækkert, menkan godt lidt følge mig.

Billede nr. 3 har det kæmpe plus at man kan se min kjole og så kan jeg godt lide at broen viser lidt at sin rustikke side, til gengæld ville jeg ønske at David så ind i kameraet, for godt nok var det min prinsessedag, men det var også VORES dag.

WHAT TO DO?

Tidligere idag insisterede jeg på at vi skulle træffe en beslutning. David nedlagde veto mod 4'eren som nu er blevet hans "kun for de inviede" og ville ikke tage stilling derfra. Efter at have gennemgået pro og contra, smed jeg et nyt billede i bunken :rolleyes: hvilket vist er lidt fejt, men det er så blevet det vi ender med at bruge :ilovebryllupsklar:

Vi er endt ud i det helt og aldeles traditionelle og selvom at vi ikke helt er det normalt, ja så passede det os vist bedst i denne omgang. Man får ingen kjole og ingen pæn location, til gengæl får man masser af kontakt :thumbsupsmileyanim:

post-32555-1244892670.jpg

Igen, tusind tak for hjælpen tøser

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også lige fortælle at jeg synes Jeres endelig valg er super godt :) Og så er det jo muligt for dem der ikke har set din kjole, at komme hjem og besøge Jer, hvor de kan se andre, og masser, af andre gode billeder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer