Miss-Lena

Slør - en omgang køb-sammen

129 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Med risiko for at blive enormt upopulær hos nogle, så vil jeg gerne høre Miss Lena om du evt køber en omgang slør igen - for så vil jeg nemlig gerne være med???

Knus lene :cheerleader3:

Håber at Miss Lena kører mange omgange med indkøb af slør, da jeg også meget gerne vil købe et igennem hende :cheerleader3: Men jeg skal først giftes i okt. 2010 og vil gerne købe kjolen først, så der går lidt tid før jeg skal bruge et :biggrin: Så Miss Lena håber du bliver ved med at hælpe os til for engang skyld at kunne købe noget billigt der til og med er af god kvalitet :cheerleader3:

Knuzz Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Med risiko for at blive enormt upopulær hos nogle, så vil jeg gerne høre Miss Lena om du evt køber en omgang slør igen - for så vil jeg nemlig gerne være med???

Knus lene :cheerleader3:

Håber at Miss Lena kører mange omgange med indkøb af slør, da jeg også meget gerne vil købe et igennem hende :cheerleader3: Men jeg skal først giftes i okt. 2010 og vil gerne købe kjolen først, så der går lidt tid før jeg skal bruge et :thanks: Så Miss Lena håber du bliver ved med at hælpe os til for engang skyld at kunne købe noget billigt der til og med er af god kvalitet :cheerleader3:

Knuzz Anette

Er osse meget interesseret hvis Miss Lena køre en omgang mere.. :biggrin:

KH Sabina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er blevet gjort opmærksomme på denne tråd.

Nethandel på tværs af landegrænser er kommet for at blive. Nogle vil gerne "tage chancen" og handle på udenlandske sites for at spare penge, og andre vil ikke, men vil hellere betale noget mere og så være mere sikre på, at det bliver nemmere f.eks. at reklamere, hvis det er købt indenlandsk. Det er smag og behag.

Vi vil ikke gå ind og diktere, at brugerne ikke må købe samme sted eller hjælpe hinanden med at handle. Så længe der ikke foregår noget ulovligt.

Men:

Hvis I skal arrangere mere samkøb, så må I tage den via PM, så denne tråd ikke bliver en kilometer lang bestillingsliste.

Så jeg lukker denne tråd nu, og så må jer der er interesserede kontakte Miss-Lena via PM eller mail og på den måde få arrangeret jeres samkøb.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.

Annonce ♥


Annoncer