LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 indlæg i dette emne

Åhh hvaaaad ;))) er det allerede i morgen. Puha tiden er gået stærkt. Line jeg håber bare i får en fantastisk dag og hvor har det været dejligt at følge med i din planlægning. Jeg glæder mig utroligt meget til at hører hvordan dagen bliver og se alle de smukke billeder af jer.

Må det hele bare klappe og være helt i jeres ånd.

Mange tanker og knus Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen... Får helt kriller i maven på dine vegne. Håber I får en helt fantastisk dag og aften.

Jeg er sikker på, at alle vil måbe, når du træder ind i kirken. Du er virkelig en drømmebrud! Hvis man bare er halvt så smuk som dig på sin bryllupsdag, så er man heldig.

Glæder mig til at læse om det hele.

Alverdens :cheerleader3: til dig.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

ALLER sødeste Line... :cheerleader3:

Jeg har tænkt mange tanker på dig, her i solen, før jeg gik ind og drejede håndsvinget og startede computeren op:

SIKKE en vidunderlig dag til dit - til JERES - bryllup - og hvor er jeg sikker på, at du er den skønnest tænkelige brud!! Jeg ville ønske jeg kunne ha' været dér *s*

Jeg ønsker jer lykke, lykke - lidt held - og så TIL LYKKE!!

sun-happy.jpg

*varme kram*

Birgit

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Line!

Et kæmpe tillykke med jeres bryllupsdag der endelig oprandt.... :blush:

Jeg har også set paparazzi-billederne og blev helt benovet. Hvor ER du bare smuk og hold kæft hvor ser I lykkelige ud.... FANTASTISK brudepar!!! :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære alle sammen

Jeg opgiver at quote og vil bare rigtig gerne sige tak for alle lykønskningerne både fredag og lørdag - og for de søde kommentarer til Louises billeder!

Det var så stor og fantastisk en dag! Alt klappede og det var bare helt perfekt! Det var så smukt, rørende og romantisk. Jeg har ikke tal på de gange jeg tudede pga. af de dejlige taler, indslag og dejlige mennesker, der var der for vores skyld.

I dag kom vi hjem til alle vores dejlige gaver, som vi ikke fik pakket op i går. Det var en dejlig ting at slutte af med. Og så står den ellers bare på afslapning og plejning af tømmermænd... for lidt tømmermænd har vi dog... :cheerleader3:

Jeg glæder mig til at fortælle og vise flere billeder.

Mange kærlige og lykkelige hilsner

Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Line!

Tak for din besked i min planlægningstråd :cheerleader3:

Ja, det er så dejligt at få feststedet på plads - lige efter jeg skrev det indlæg, så ringede jeg og reserverede det. Så har jeg rigtigt fået kickstartet planlægningsprocessen :cheerleader3:

I øvrigt tillykke med dit bryllup :cheerleader3: - jeg havde godt set billederne, og du er jo gudesmuk :) Glæder mig til at høre mere, og se flere billeder :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har jeg påbegyndt beretning... Den er ikke rigtig spændende endnu, for der er endnu ingen billeder. Jeg var simpelthen så dårlig til at få taget billeder i dagene op til... :)

Men nu er jeg i hvert fald i gang... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer