LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 indlæg i dette emne

Tak til jer for kommentarerne! I kan også lige få et billede med, hvor han ser lidt gladere ud - dette er dog med kravat og det endte altså med slips :thumbsupsmileyanim:

post-38186-1248862304.jpg

Selve jakkesættet fra Hugo Boss koster 4000 kr. - og ja, det kan helt sikkert bruges igen. For det hele med vest, bælte og slips kom vi af med 6500 kr. - og så fik vi et par strømper med. I en anden butik købte vi manchetknapper til 299 kr., hvilket så vidt jeg lige kan vurdere er ret billigt (de var også sat ned fra 799). Her er et billede af dem:

post-38186-1248862886.jpg

Vi mangler som sagt stadig sko og skjorte.

Henriette> tak for råd, det må jeg prøve at undersøge. Vi bruger selv birkesød som sødemiddel eller bager med naturlige ingredienser som dadler. Det kan jeg bare ikke håndtere, når det er i denne størrelsesorden, hvor der skal bages så mange kager :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg have lov at spørge hvorfor du ikke bruger sukker? For det er jo et faktum at birkesød faktisk ikke er så sundt i det det er kunstigt fremstillet. En af grundene til a tjeg selv har valgt at følge vejledningerne fra diabetes foreningen. Birkesød får bl.a. også blodsukkeret til at stige. Dog ikke samme grad som hvid sukker, men det giver stadig en ustabilitet i sukkerniveauet. Det undgår du ved at bruge ovennævnte alternativer.

Knus

Henriette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Må jeg have lov at spørge hvorfor du ikke bruger sukker? For det er jo et faktum at birkesød faktisk ikke er så sundt i det det er kunstigt fremstillet. En af grundene til a tjeg selv har valgt at følge vejledningerne fra diabetes foreningen. Birkesød får bl.a. også blodsukkeret til at stige. Dog ikke samme grad som hvid sukker, men det giver stadig en ustabilitet i sukkerniveauet. Det undgår du ved at bruge ovennævnte alternativer.

Knus

Henriette

Vi spiser ikke sukker, fordi vi har det bedre uden. Det er det simple svar.

Jeg tror ikke på, at hverken sukker eller andre sødemidler i større mængder er sunde for kroppen (eller i hvert fald for mig, da det påvirker mit humør). Uanset hvordan de er udvundet. Derfor indtager vi (normalt og ikke i denne kagebagningsperiode) ikke ret store mængder sukker eller sødemidler. Jeg har aldrig bagt en kage med birkesød - for ja, det påvirker stadig sukkerniveauet, ligesom de fleste sødemidler kan gøre det. Plus at det kan have afførende virkning... (som det så smukt står på gajol-pakkerne :thumbsupsmileyanim: ). Derfor bruger vi ikke ret meget birkesød, og vi kan have en bøtte stående i lang tid.

Jeg er ikke tilstrækkeligt inde i de forskellige sødemidler til at kunne diskutere deres fremstillingsmetode, og jeg kender heller ikke de alternativer, du skriver om. Men jeg ved, at både xylitol (birkesød) og maltitol er udvundet af bl.a. birkebark, ris eller hvede. Det vil jeg hellere putte i min krop end f.eks. aspartam.

Redigeret af LineH
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til jer for kommentarerne! I kan også lige få et billede med, hvor han ser lidt gladere ud - dette er dog med kravat og det endte altså med slips :thumbsupsmileyanim:

post-38186-1248862304.jpg

Selve jakkesættet fra Hugo Boss koster 4000 kr. - og ja, det kan helt sikkert bruges igen. For det hele med vest, bælte og slips kom vi af med 6500 kr. - og så fik vi et par strømper med. I en anden butik købte vi manchetknapper til 299 kr., hvilket så vidt jeg lige kan vurdere er ret billigt (de var også sat ned fra 799). Her er et billede af dem:

post-38186-1248862886.jpg

Vi mangler som sagt stadig sko og skjorte.

Jeg må vist rette mig selv - måske var det 5600 vi kom af med... det var i hvert fald enten 5600 eller 6500... så deet... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Taktak... jeg skal give roserne videre. :thumbsupsmileyanim: Hmm... sættet er vel sådan en meget mørk cafe latte-farvet, hvis det giver mening...? Eller meget mørk sand. Det er altså varmt i farven uden at blive sådan l***ebrunt... :thumbsupsmileyanim: Beklager udtrykket, men jeg kunne ikke lige komme på noget bedre...

Jeg tror godt, man kan gøre det billigere, men man kan absolut også gøre det dyrere. Det første sæt han prøvede i den anden butik kostede 10.000 - men det var så også skræddersyet. Nu er det jo Hugo Boss, og det betaler man jo for. Og så koster det noget, når man ikke vil have kunststof...

Vi undlod at købe sko samme sted som sættet, da de kun havde sko til 4000 kr!!! Så dyre sko har jeg ikke engang...!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Taktak... jeg skal give roserne videre. :cheerleader3: Hmm... sættet er vel sådan en meget mørk cafe latte-farvet, hvis det giver mening...? Eller meget mørk sand. Det er altså varmt i farven uden at blive sådan l***ebrunt... :cheerleader3: Beklager udtrykket, men jeg kunne ikke lige komme på noget bedre...

Jeg tror godt, man kan gøre det billigere, men man kan absolut også gøre det dyrere. Det første sæt han prøvede i den anden butik kostede 10.000 - men det var så også skræddersyet. Nu er det jo Hugo Boss, og det betaler man jo for. Og så koster det noget, når man ikke vil have kunststof...

Vi undlod at købe sko samme sted som sættet, da de kun havde sko til 4000 kr!!! Så dyre sko har jeg ikke engang...!

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::):( Så dyre er de sko jeg DRØMMER om... Voldsomt! Kan godt forstå I smuttede. Sko findes jo heldigvis andre steder :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare et lækkert sæt I har fundet til din kommende mand :thumbsupsmileyanim: - jeg synes det er så fair at manden, hvis han ønsker det, også får lov til at skeje ud og give den gas i lækkert og dyrt tøj. Synes brunt er et godt valg (mumler noget om at det også er min kærestes valg).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dine muffins ser bare sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gode ud. UHM :thumbsupsmileyanim: Du kan i øvrigt finde masser af inspiration tyl pynt på amerikanske sider, hvis de skal drysses med noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Rigtig lækkert sæt tøj i har fundet til manden ... Vi var også ude i noget brunt til Paul, men det er bare stort set umuligt at finde i slimfit :cheerleader3: ... Men for filan han bliver handsome ham din kommende :thumbsupsmileyanim:

Archetipo er italiensk og rimelig slimfit :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey du,

Hvordan står det til? Længe siden!!

Super billeder du har sat ind af dine drenge....skønt billede hvor knægten knurrer...og lækkert tøj din kommende har prøvet.

Og jeg skal så også lige love for, at der er blevet sat lækre kager ind!!! Mums...det ser fantastiske ud.

Der sker ellers ting i din tråd. Så snart man er væk et par dage, så er der fluks to sider, man skal igennem...men det er herligt!!

Alt vel med træningen også?

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger - og tusind tak for kommentarerne. Det er nu engang så hyggeligt at vide, at der er nogen, der kigger ind :cheerleader3:

Hvor er det bare et lækkert sæt I har fundet til din kommende mand :( - jeg synes det er så fair at manden, hvis han ønsker det, også får lov til at skeje ud og give den gas i lækkert og dyrt tøj. Synes brunt er et godt valg (mumler noget om at det også er min kærestes valg).

Brun ER nemlig rigtig godt! Kristian har jo også allerede et sort jakkesæt, som han bruger, når han er ude at spille, så det må jo gerne være noget andet... Skal da vist lige ind og lure - er der mon et billede af din mand i din tråd?

Dine muffins ser bare sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gode ud. UHM :cheerleader3: Du kan i øvrigt finde masser af inspiration tyl pynt på amerikanske sider, hvis de skal drysses med noget :cheerleader3:

Ja, jeg skal lige finde ud af, hvad de skal pyntes med. De skal i hvert fald toppes med smørcreme eller en anden slags frosting. Og så skal der noget pynt på. Hvis du finder nogle fede sider, må du gerne sende mig links... :cheerleader3:

Rigtig lækkert sæt tøj i har fundet til manden ... Vi var også ude i noget brunt til Paul, men det er bare stort set umuligt at finde i slimfit :cheerleader3: ... Men for filan han bliver handsome ham din kommende :thumbsupsmileyanim:

Ja, jeg synes han er så dejlig! Kunne læse, at I også har fået købt til Paul. Kommer der mon et billede? :cheerleader3:

Hey du,

Hvordan står det til? Længe siden!!

Super billeder du har sat ind af dine drenge....skønt billede hvor knægten knurrer...og lækkert tøj din kommende har prøvet.

Og jeg skal så også lige love for, at der er blevet sat lækre kager ind!!! Mums...det ser fantastiske ud.

Der sker ellers ting i din tråd. Så snart man er væk et par dage, så er der fluks to sider, man skal igennem...men det er herligt!!

Alt vel med træningen også?

Knus

Hej med dig - ja, det er længe siden, tak fordi du kiggede ind! :) Jeg tror nu også at mine besøg på siden vil være knap så hyppige efter den 12. september. Udover at jeg jo nok vil smutte ind og sikre mig, at de piger jeg har fulgt, bliver ordentligt gift... :cheerleader3:

Det går fint med træningen. Jeg har en enkelt uge, hvor jeg mangler en pilatestræning, men den får jeg proppet ind på et tidspunkt. Det kan være svært at planlægge dagene her i ferien, for jeg ved jo ikke altid, hvad der sker senere på dagen og om jeg når at komme hjem og løbe! Men indtil videre er det gået ok. Jeg døjer dog stadig med motivationen til de der intervaltræninger... :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har handlet lidt på nettet... :thumbsupsmileyanim: og i går fik jeg pakker! :thumbsupsmileyanim: I den første var der det her:

post-38186-1248964390.jpg

Cupcakedekorationssæt og grøn pastafarve, som jeg regner med at putte i toppingen til lemon-lime-cupcakesene...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4. prøvebagning

Og så fik jeg bagt endnu en omgang cupcakes - og hallihallo! Tak til FrkK for at anbefale caramel mud cupcakes! Jeg tror aldrig, at jeg er blevet så positivt overrasket over en opskrift! Ikke at jeg troede, at de ikke smagte godt - men de smager helt og aldeles fuldstændig fantastisk! ALLE bør bage dem! Hvorfor sidder du her??? - smut ud i køkkenet med det samme!!!

Her er billede:

post-38186-1248964780.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gør altid, hvad Line siger!!!

:)

Øhhh.... kan du så ikke lige smutte her forbi og lære min mand og søn et par ting? ;)

Hvor ser de bare gode ud! Hvilken slags topping har du puttet på? Smagte de godt? Hva, hva, hva????

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg gør altid, hvad Line siger!!!

:)

Øhhh.... kan du så ikke lige smutte her forbi og lære min mand og søn et par ting? ;) Bare rolig, Line, hun gør det jo fordi, hun vil med i ET ;)

Hvor ser de bare gode ud! Hvilken slags topping har du puttet på? Smagte de godt? Hva, hva, hva????

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine ting til pyntning af kagerne du har fået hjem - det er såååå spændende når hr. post kommer forbi og man ved at man har noget på veji! :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Og mums de der karamel-muffins ser lækre ud, har allerede været inde at lure opskriften. :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej piger - og tusind tak for kommentarerne. Det er nu engang så hyggeligt at vide, at der er nogen, der kigger ind :heart:
Hvor er det bare et lækkert sæt I har fundet til din kommende mand :heart: - jeg synes det er så fair at manden, hvis han ønsker det, også får lov til at skeje ud og give den gas i lækkert og dyrt tøj. Synes brunt er et godt valg (mumler noget om at det også er min kærestes valg).

Brun ER nemlig rigtig godt! Kristian har jo også allerede et sort jakkesæt, som han bruger, når han er ude at spille, så det må jo gerne være noget andet... Skal da vist lige ind og lure - er der mon et billede af din mand i din tråd?

Dine muffins ser bare sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gode ud. UHM :rolleyes: Du kan i øvrigt finde masser af inspiration tyl pynt på amerikanske sider, hvis de skal drysses med noget :iloveyou:

Ja, jeg skal lige finde ud af, hvad de skal pyntes med. De skal i hvert fald toppes med smørcreme eller en anden slags frosting. Og så skal der noget pynt på. Hvis du finder nogle fede sider, må du gerne sende mig links... :griner:-

Rigtig lækkert sæt tøj i har fundet til manden ... Vi var også ude i noget brunt til Paul, men det er bare stort set umuligt at finde i slimfit :( ... Men for filan han bliver handsome ham din kommende :iloveyou:

Ja, jeg synes han er så dejlig! Kunne læse, at I også har fået købt til Paul. Kommer der mon et billede? :)

Hey du,

Hvordan står det til? Længe siden!!

Super billeder du har sat ind af dine drenge....skønt billede hvor knægten knurrer...og lækkert tøj din kommende har prøvet.

Og jeg skal så også lige love for, at der er blevet sat lækre kager ind!!! Mums...det ser fantastiske ud.

Der sker ellers ting i din tråd. Så snart man er væk et par dage, så er der fluks to sider, man skal igennem...men det er herligt!!

Alt vel med træningen også?

Knus

Hej med dig - ja, det er længe siden, tak fordi du kiggede ind! :heart: Jeg tror nu også at mine besøg på siden vil være knap så hyppige efter den 12. september. Udover at jeg jo nok vil smutte ind og sikre mig, at de piger jeg har fulgt, bliver ordentligt gift... :)

Det går fint med træningen. Jeg har en enkelt uge, hvor jeg mangler en pilatestræning, men den får jeg proppet ind på et tidspunkt. Det kan være svært at planlægge dagene her i ferien, for jeg ved jo ikke altid, hvad der sker senere på dagen og om jeg når at komme hjem og løbe! Men indtil videre er det gået ok. Jeg døjer dog stadig med motivationen til de der intervaltræninger... :heart:

Knus

Ja engang imellem kan man ikke nå det hele - men det er OK!!!!

Skulle din vej falde forbi herinde, så send da gerne en PM i min retning. Der er jo ikke mange, der kigger i ens tråd længere, så det letteste er jo en sådan PM.

Ser frem til at følge dig til dit bryllup!!!

Rigtig herlig weekend til jer. Vil suse af og få lidt for hånden - deriblandt styrketræning. Er selv inde ien god stime :iloveyou: så det er om at udnytte den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer