LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 posts in this topic

Jeg er altså heller ikke faldet i søvn, Line - jeg er bare ikke så vild med kager :iloveyou: *kram*

OK - så alle planer, jeg havde om at prøvekagebagepynte og invitere lige præcis dig, falder lidt til jorden så? ;)

0

Annonce ♥

Side 4!?!?! Ooop igen!

Ferien har ramt os og tiden er blevet brugt på så meget andet. Men bryllupsplanlægningen er ikke gået i stå. Jeg har modtaget tylcirkler og bånd til risposer, vasket ris, bagt endnu en omgang cupcakes, vi har været på Nørlund Slot for at snakke dagen igennem og på tirsdag skal jeg have rettet kjolen til... Skriver senere og fortæller og viser billeder... :thumbsupsmileyanim:

0

Side 4!?!?! Ooop igen!

Ferien har ramt os og tiden er blevet brugt på så meget andet. Men bryllupsplanlægningen er ikke gået i stå. Jeg har modtaget tylcirkler og bånd til risposer, vasket ris, bagt endnu en omgang cupcakes, vi har været på Nørlund Slot for at snakke dagen igennem og på tirsdag skal jeg have rettet kjolen til... Skriver senere og fortæller og viser billeder... :)[/b]

:thumbsupsmileyanim::balloons::badgirl:

0

Annonce ♥

Puha.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er faktisk død-nervøs over at skulle op og prøve kjole i dag. Det er så lang tid siden, jeg har set den. Hvad nu, hvis det ikke er DEN alligevel? Hvad nu hvis jeg ikke synes, at jeg er pæn nok? Eller tynd nok?

ÅHHHH, jeg håber sådan, at det går godt...

0

Annonce ♥

Åh Oldie, jeg ved du har ret. Jeg er dum at høre på...

Jeg er vist bare blevet så nervøs for, om det nu også er det rigtige. Det er jo så længe siden, jeg har set den. Hvad nu hvis jeg ikke får DEN følelse, når jeg står der... Jeg håber bare sådan, at det bliver godt! :thumbsupsmileyanim:

0

Nej, det er da spændende!!! :thumbsupsmileyanim::balloons: Og du er jo ikke metamorphiseret til en dræbersnegl eller noget lignende, så mon ikke det går..!?! :badgirl::) Til gengæld kan jeg godt forstå nervøsiteten over, om du nu stadigvæk har den rigtige følelse i maven, når du får den på igen.. Men det lægger jeg ikke så meget i INDEN, hvis du stadig har det sådan BAGEFTER, så kan vi snakke igen ;) ;)

GOD FORNØJELSE :)

0

Så var jeg oppe og prøve min kjole igen i dag! Det er flere måneder siden sidst, og som I kan læse ovenfor, så var jeg ret nervøs! Men det gik rigtig, rigtig godt!

Hvis I ikke kan huske det, så ser kjolen sådan ud - på modellen altså:

post-38186-1250012170.jpg

0

Annonce ♥

Tilretning af kjolen

Hehe... :thumbsupsmileyanim: jojo, jeg har skam billeder - jeg skulle bare lige se, om I var vågne...

Jeg har endda masser af billeder! Jeg har billeder forfra, bagfra, fra siden, med slør og uden slør. Men nu ved jeg jo, at I godt kan lide billeder, så det gør jo nok ikke noget... :balloons:

Jeg har jo været i tvivl om, hvorvidt jeg skal have slør på. Men når jeg får det på sammen med kjolen, så får jeg altså en helt speciel fornemmelse! Så det bliver jeg simpelthen nødt til! Vi (min "maid of honour" - for det er hun, hvis hun vil, altså? - og jeg) har nu talt os frem til en løsning, hvor jeg har slør på i kirken og sikkert frem til og med brudevalsen (som så ikke er en brudevals). Derefter tager jeg det af, sætter slæbet op og er så klar til at danse. Sløret sidder på en kam, så det er let at fjerne. Og så vil jeg få lavet en anden kam med blomster og måske sten, som jeg kan sætte i håret i stedet, der hvor den anden kam sad før og det er blevet fladt... Det tror jeg kan blive superfedt!

Men kjolen sidder perfekt. Den bliver taget en centimeter ind ved brystet og i taljen, og så bliver den lagt op foran. Så I må altså lige bære over med nålene på billederne... Og at den er lidt krøllet... de stryger den naturligvis...

Men SÅ er vi klar til billedkavalkade...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Er du helt vimmer på loftet den er flot ... DU er smuk!! Jeg syntes helt klart sløret og så en god klassisk stram frisure med en lav knold ... God tilpas sydlandsk stil med en smuk scandinavisk kvinde ... Wow der bliver da ikke et øje tørt i kirken.

Og jeg syntes altså den er langt flottere på dig end på modellos, for du har jo dejlige former ... Som min kommende siger, så er du en kvinde og ikke en pige :thumbsupsmileyanim:

0