LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 posts in this topic

Jahhhh billeder..... :)

:):rolleyes::loveflag::iloveyou::iloveyou:

Kan man sige andet end :

WOW en Chick i den kjole - super lækre former du har, smuk smuk smuk kjole til dig.

Tusind tak! ()()

Wau, musen - hvor er du smuk *dybt suk* ()()

Og kjolen er da heller ikk' så ringe ;)

Den er pompøs, men på en "suttle", underspillet måde a lá Hollywood og de helt store divaer...

*host* Ja, - altså den er da meget pæn ()() *g*

Mange, mange tak, søde dig... jeg er også vild med divastilen...!

Piifft Piiiift!!!!!

Sikke en hottie i den kjole :thumbsupsmileyanim::balloons:

*rødmer*... og vrikker så lidt med måsen... :)

Er du helt vimmer på loftet den er flot ... DU er smuk!! Jeg syntes helt klart sløret og så en god klassisk stram frisure med en lav knold ... God tilpas sydlandsk stil med en smuk scandinavisk kvinde ... Wow der bliver da ikke et øje tørt i kirken.

Og jeg syntes altså den er langt flottere på dig end på modellos, for du har jo dejlige former ... Som min kommende siger, så er du en kvinde og ikke en pige :badgirl:

Tusind tak, Camilla! Jeg synes også, at der bliver sat fokus på formerne på en god måde - og ikke bare, så det er en gang buler i silke, der kommer gående! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Åh Line... wauw! Du er så afsindigt smuk i den kjole!

Årrhhh! Tak! :thumbsupsmileyanim:

Ahmen Line!!

Ahmen Line..!!

Ahmen altså!!

Hvor ER du bare så helt og adeles fantastisk overdådig helt exeptionelt fuldstændig suveræn smuk!!!

Der er ikke andet at sige..

Joh måske - der hører slør til din kjole og dig - godt valg!

Taktaktaktaktak, søde ven! :balloons: Hvor er du sød! Ja, jeg synes også sløret giver lidt ekstra til brudefornemmelsen (no wonder!). Og så er der fest og ballade uden - så det bliver rigtig godt.

Og så er det fedt, fordi Kristian tror nemlig ikke, at jeg skal have slør på, så nu bliver han rigtig overrasket!

0

Annonce ♥

Hvor er du altså bare smuk!!!! Du tvinger mig jo til at gå ud af mit BK hi, for jeg bliver bare nød til at kommentere din smukke, smukke kjole på smukke, smukke dig.

Fantastisk...

:thumbsupsmileyanim:

Æj, altså... det er jo ren boost til selvtilliden, det her!

Og beklager, at jeg skubbede dig ud! :balloons:

0

Hold da fast en kjole du har fået dig der!!! :thumbsupsmileyanim: Er du så færdig den sidder godt på dig og komplimenterer din figur helt perfekt. Og sikke et smukt slør du har valgt til :balloons:

WWWaaauuuuuwww!!! PIIIFFFTTTT!!

0

Annonce ♥

Jeg må også tilslutte mig de andre.... Hold op hvor er du SMUK og sikke en fantatisk kjole :thumbsupsmileyanim:

Og sløret skal helt klart være der !!

Den kjole er 1 mill. gange flottere på dig end på modellos :balloons:

WAUW........

Vh

Mona

Edited by IMK
0

Jame Line dog. Du er simpelthen intet mindre end smuk. Du stråler jo!

Hvis jeg er solgt, må din tilkommende da næsten gå i gulvet,når han ser dig

krammer herfra :balloons::badgirl::):)

Haha! Det er også planen... Jeg sætter 100 på, at han giver sig til at tude... ;) Tusind tak for rosen. :iloveyou:

Du er meget smuk i den smukke kjole.. Tillykke til dig og kjolen :rolleyes:

Tusind tak, Anette! :iloveyou:

Hold da fast en kjole du har fået dig der!!! :thumbsupsmileyanim: Er du så færdig den sidder godt på dig og komplimenterer din figur helt perfekt. Og sikke et smukt slør du har valgt til :loveflag:

WWWaaauuuuuwww!!! PIIIFFFTTTT!!

Mange, mange tak, Tanja! Jeg er også rigtig, rigtig glad! Og så stolt og beæret over at måtte låne sløret af min dejlige veninde!

Tusind tak til jer alle for de mange dejlige ord! Nu bliver jeg vist nødt til at gå ind og lave lidt pilates, så jeg kommer ned på jorden igen... ()()

0

Jeg må også tilslutte mig de andre.... Hold op hvor er du SMUK og sikke en fantatisk kjole :thumbsupsmileyanim:

Og sløret skal helt klart være der !!

Den kjole er 1 mill. gange flottere på dig end på modellos :balloons:

WAUW........

Vh

Mona

Tusind tak, Mona! Nu kan jeg slet ikke forstå, at jeg var i tvivl om sløret... :badgirl:

0

Annonce ♥

Hvor er du bare smuk i din kjole.

Kage tip:

Hvis du lader oven lemmen så på klem de første min. hæver de ikke sådan op i en spids og er på den måde meget menner at pynte.

Når du skal tø kagerene op igen så sæt dem i en papkasse i kølskabet, Papkassen opsuger alt dem overskudene fugt så kagerene ikke bliver "våde"

0

Hvor er du bare smuk i din kjole.

Kage tip:

Hvis du lader oven lemmen så på klem de første min. hæver de ikke sådan op i en spids og er på den måde meget menner at pynte.

Når du skal tø kagerene op igen så sæt dem i en papkasse i kølskabet, Papkassen opsuger alt dem overskudene fugt så kagerene ikke bliver "våde"

Hej Rikke!

Tak fordi du kiggede forbi og tak for tippet. Det vil jeg prøve.

Jeg tænker også, at de skal optøs i køleskabet og forestiller mig at købe nogle kageæsker af min bager (du ved den slags, man får flødekager i) og stille dem i dem. Det vil vel også virke?

Knus

0

Hej Line!

Fantastisk kjole og fantastisk figur, dine bekymringer er bestemt blevet gjort til skamme. :thumbsupsmileyanim:

- Og sikke et fantastisk slør også. :thumbsupsmileyanim:

Hej Sarah!

Tusind tak! Ja, jeg har helt ro i sjælen nu. I hvert fald på kjolefronten. Så er der så alt det andet, der skal ordnes... :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej Line, hvor er du bare smuk i den kjole:-)
Hvor er du smuk! :hug:
Hvor er du bre super super SUPER smuk i din kjole. Jeg kan virkelig godt lide både den og sløret :thumbsupsmileyanim:
WAUW!!! Man er ikke lige "på" en aften og så går man glip af alt muligt som dig i din diva-smukke kjole! Og igen er kjolen langt flottere på bruden end på modellos! Er kjolen ivory?
Du er bare SÅ fantastisk smuk i kjolen!!!! :thumbsupsmileyanim:

knus lene

Jeg bliver lige nødt til at kommentere på dig i din kjole.....Waaaaaauw hvor er du bare gude smuk, jeg er helt vild med kjolen og sløret....jamen det hele, det er bare SÅ gennemført smukt!

Kh Majken :ilovebryllupsklar::hug:

Tusind, tusind tak for de mange søde ord til jer alle! Det er jeg virkelig rigtig glad for!

Ja, kjolen er ivory...

0

oor er så vild med din kageplan og jeg har tænkt på nøjagtig det samme :thumbsupsmileyanim: er dog i rigtig god tid, så har endnu ikke fundet ud af præcis hvordan det skal være, men går og leger lidt med tanken. Tager super gerne imod råd og ideer :thumbsupsmileyanim:

0