LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 posts in this topic

Annonce ♥

*fnis* Jeg læste det sidste indlæg før jeg så billederne, Line - så et kort øjeblik troede jeg i skulle sove i bivuak :thumbsupsmileyanim:

Men nok lidt mere bekvemt - og MEGET mere charmerende - det du har fundet *g* ;)

:balloons:

0

Jep, jeg er skarp og den kloge må jo hjælpe den mindre kloge ;) Ahem!! *host host* :thumbsupsmileyanim:

Hvor er det et hyggeligt sted, I skal overnatte - kan godt forstå, I gerne vil overnatte ude!

*fnis* Jeg læste det sidste indlæg før jeg så billederne, Line - så et kort øjeblik troede jeg i skulle sove i bivuak :cheerleader3:

Men nok lidt mere bekvemt - og MEGET mere charmerende - det du har fundet *g* ;) Lyder da ellers også hyggeligt ;)

HEY!! Du skal da ikke "disse" bivuarker!!! :)

Jeg er faktisk ret så ferm til at bygge bivuarker, Line, så i siger bare til, så kommer jeg lige og smækker en op i jeres baghave. Jeg kan godt give den en ekstra pressening nu da det er til bryllupsnatten...

Sikke et TILBUD!!!! Hvem der bare havde en have... *suk* Mon naboerne kigger, hvis du bygger en i vores gårdhave til mig og Daniel??? :)

Nå ikke?? Jamen så der den der himmelseng da også helt ok ud.. Altså - hvis man er til sådan noget..

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej piger!

Tak for kommentarerne! Ja, jeg tror det bliver hyggeligt. Og jeg kan bedre forsvare at bruge 700 kr. på det end 2600 kr. på en suite på Hotel Hvide Hus... Selvom det da uden tvivl ville være lækkert.

Det er sådan et lille sjovt sted, det der. Det ligger midt i Aalborg, der hvor der ellers kun er lejligheder. Så er der bare lige pludselig sådan en grøn plet med et hus... Mystisk...

0

Bordkort

...har jeg også fået lavet... Jeg har købt færdigudskårne helt almindelige cremefarvede bordkort. Og så har jeg sat den røde velourbort på, som også er på invitationerne:

post-38186-1250795435.jpg

0

Annonce ♥

Hej Line

så er jeg lige forbi igen....

Flotte risposer og hyggeligt hotel værelse...

Jeg kan godt lide din skrift på bordkortene...

Hej Line :)

Super fine bordkort :cheerleader3: Jeg synes den røde dekoration er så stilet!!

Har du selv skrevet dem, eller er det sådan en "håndskrifts-font"?

Hejhej!

Tak for roserne! Men jeg kan næsten ikke lade være med at smågrine, for jeg synes selv, at min skrift er så træls at se på! :)

Knus...

0

Hejsa Line

Må jeg spørge hvor meget du har givet for sløret. Din stil minder meget om det jeg skal have på. Du ser impelthen så flot ud.

Hej Stine!

Sikke sjovt - jeg har ikke set andre, der skal vies samme dag som os... bortset fra en, der skrev en PM til mig på et tidspunkt. Var det dig? Jeg er i hvert fald ked af, at jeg ikke har fået svaret, men jeg kan ikke finde beskeden igen... :cheerleader3: Hvor skal I giftes? Og er I klar?

Sløret er min venindes, og jeg tror hun gav omkring 4000 kr. for det...

Kærlig hilsen

Line

0

Annonce ♥

Super stilede bordkort... Meget gennemført og lækkert touch med det røde bånd. Jeg kan også rigtig godt lide at der er en meget gennemført rød snor...

Rigtig lækkert og jeg synes din håndskrift er pæn :thumbsupsmileyanim:

:cheerleader3::) :)

0

Orv - jeg har tømmermænd i dag! I går blev jeg hentet på polterabend. :carrot:

Pigerne kom kl 9 og jeg lå stadig i sengen uden en trævl på kroppen! Men op kom jeg. Jeg var meget rørt og tudede, for de var så mange. De var 8, og jeg havde lavet en liste på 10 - de to sidste har små børn, så det er forståeligt nok. Min mor og svigermor var der også. Min mor for at tage Gustav med, og min svigermor havde kørt Kristians lillesøster over til os. Jeg kom i bad og fik tøj på, mens de arrangerede brunch. De havde taget en masse mad med, så der var både æg og bacon, laks, pålæg, ost, grønt, frugt, pandekager og brød. Det var bare SÅ lækkert. Det var næsten det bedste ved hele dagen. Overraskelsen, glade, dejlige veninder, lækker mad og forventningens glæde. :bearhug:

Jeg pakker en taske og så kører vi af sted mod Aalborg. Vi kommer til et privat hjem, hvor vi skal arbejde med glas. Jeg skal skære nogle stykker ud, der skal være "lærred" til billeder, som vi så dekorerer med andet glas, farver og perler. Jeg får også lov at skære noget ud til et par halssmykker, mens pigerne laver alle mulige kreative udsmykninger til billederne. Når de bliver brændt, kommer de i en ramme. Jeg tror, de bliver superflotte og er et fantastisk minde, jeg altid vil have. :c166:

Derefter tager vi hjem til en veninde, hvor vi sidder og snakker, drikker lidt og en af de veninder med baby, der ikke var med tidligere, kommer med lækre snacks. Det var mægtig hyggeligt! Så ringer det på døren, og jeg kan høre, at der kommer en ind ad døren, men jeg kan ikke se hvem, om det er en mand eller kvinde, eller om de har noget med. Det var så en dame, der skulle læse mig i hånden. Jeg kommer ind til hende i et andet rum, og hun var bare rigtig dygtig. Ifølge hendes brochurer er det "clairvoyant håndlæsning", og jeg tror faktisk, at hun virkelig kunne noget. Hun sagde ting, jeg ikke altid kunne relatere 100% til, men der var også rigtige mange ting, der var lige på. Efter jeg var "læst", kom mine veninder ind i 3-5 minutter hver og kunne stille et par spørgsmål. Jeg fik en cd med hele læsningen.

Så skulle vi videre - til et dansestudie. Her dansede vi grease og linedance. Jeg er ret sikker på, at læreren ikke troede, at vi synes det var sjovt, men vi var bare så koncentrerede om at lære det - men kønt var det vist ikke... :grin2:

Vi gik videre til en cafe, og så kom der asti og snacks på bordet. MUMS! Vi snakker og får også aftensmad og her bliver vi til ca. halv ti. Her var vi lige ved at gå døde, men vi kom videre til et andet sted, hvor der var happy hour på cocktails... MMM!!! Eeelllssskkkeeerrr cocktails! På det tidspunkt er vi 6 tilbage og to mere falder fra, før en af mine "drengevenner" kommer og slutter sig til os. Vi drikker et par cocktails mere og går til sidst på irsk pub og får nogle øl. Her er vi min kammerat, mig og mine to kusiner tilbage. På pubben møder vi også et par gamle venner, som jeg kender fra dengang jeg var sammen med min ekskæreste. Det var faktisk helt perfekt, for det var et sted, hvor vi kom meget dengang, så det var rigtig hyggeligt med et lille pust fra fortiden... :17:

Til sidst tager vi en taxa, og jeg ligger i en seng hjemme hos min mor kl. 5.00... Så jeg er ret træt nu! Men jeg havde en fantastisk dag og aften! Tusind, tusind tak til mine dejlige veninder!

0

Annonce ♥

Hej piger

Tak for hilsnerne! Ja, det var en rigtig dejlig dag... :c166:

Aj Line - vi missede hinanden med et døgn dér; jeg hang over den bar på den irske pub til de smed os ud lørdag morgen ;)

Lyder som en dejlig polter - og lang *g* Kan godt forstå hvis du er lidt "små-træt" *s*

*kram*

Hvor ærgerligt, Oldie. Næste gang må vi tage et par pints sammen... :bearhug:

0

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, at de havde arrangeret en dag, som du blev så glad for :17: Det viser altså også, at der er lagt en masse omtanke i det fra dine veninder, og jeg kan godt forstå, at du bliver lidt rørt.

Skøn dag, aften og nat :bearhug:

Jeg glæder mig til at møde dig - sådan helt rigtigt på tirsdag.

:c166:

Hej søde ven!

Er det ikke i morgen - altså mandag?

Knus

0

Hej Line :17:

Super fine bordkort :bearhug: Jeg synes den røde dekoration er så stilet!!

Har du selv skrevet dem, eller er det sådan en "håndskrifts-font"? Sjovt -det var også min tanke! ;)

Hej søde.

Det lyder som en helt igennem perfekt dag :) Var det ikke lidt spookey med læsning? :c166:

Knus -og god bedring ;)

0