LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 posts in this topic

Annonce ♥

Hej søde.

Det lyder som en helt igennem perfekt dag :) Var det ikke lidt spookey med læsning? :fløjt:

Knus -og god bedring ;)

Hehe... jo, hun ramte plet med rigtig mange ting, så det var rigtig godt. En af mine kusiner kiggede hun slet ikke i hånden! Men hun ramte hende bare, så hun må have kunnet fornemme hende...

Aii hvorfor er jeg gået glip af at du er blevet poltet? :thumbsupsmileyanim:

Men hvor lyder det bare som en skøn polter ... Det lyder super flot det med sten og perler ... Håber at få det at se senere :)

:super:

Ja, helt ærligt! Hvordan kan du gå glip af det?!

Nej, spøg til side - man kan jo ikke holde øje med det hele... :cheerleader3:

0

Nå, piger... Jeg har været lidt fraværende de sidste dage, og der er rigtig mange tråde, jeg har forsømt! Det er jeg ked af!

Jeg er ret stresset lige for tiden, der er SGU KUN 16 DAGE TIL!!!! Det er helt vildt og hold da op, jeg synes, at jeg mangler meget. Samtidig har jeg et projekt på arbejde, hvor der også skal planlægges og projektledes helt vildt, så det er ikke det jeg har mest lyst til, når jeg kommer hjem. Men det skal jo gøres!

Nå, men på det sidste har vi også fået sat et par krydser mere. Der er

- bestilt telt til receptionen,

- musikken i kirken og til receptionen er aftalt,

- Kristians specialsyede skjorte er kommet til Århus og skal blot sendes hjem til os

- vielsesringene er ankommet og skal hentes (og betales...)

- vi har valgt salmer

- jeg har været til prøveopsætning

I næste uge skal vi følgende:

- mandag efter arbejde skal jeg hente kjolen

- tirsdag efter arbejde kommer præsten på besøg

- onsdag efter arbejde skal jeg snakke med blomstermanden om min buket

- torsdag ringer damen, der skal servere og være praktisk ved receptionen, og så skal vi planlægge

Her til aften har jeg forsøgt at få fat på fotografen og dem vi forhåbentlig skal leje service af, men ingen af dem tog telefonen.

Jeg mangler også det sidste kage og skal have styr på pynten...

Jeg er lidt irriteret på mig selv. Efter et par stykker chokolade fredag, polterabend lørdag og inkonsekvens i forhold til brød og pasta, kan jeg mærke, at jeg har taget lidt på. Kristian siger også, at han kan se det (altså på en pæn måde - det er ikke sådan noget, han går og siger :thumbsupsmileyanim: ). Det hjælper selvfølgelig heller ikke, at jeg har mens i denne uge, så jeg er oppustet. Men jeg føler mig slet ikke slank og smuk lige nu og gruer lidt for at skulle hente kjole mandag. Så nu strammer jeg op de sidste 14 dage. Jeg SKAL ud på mine løbeture og jeg skal spise ordentligt! Basta!

Nå, det var et rodet indlæg - men sådan er mine tanker for tiden... I må bære over med mig...

0

Puha!!! Sikke mange ting du har gang i! Glæder mig ikke til det bliver min tur. Eller jo, det gør jeg jo, men alligevel... Kan godt forstå, du føler dig ucharmerende. Men gør alle kvinder ikke det, når det er den tid på måneden? Jeg føler mig ihvertfald selv som en fedtet flodhest... Men på med løbeskoene... Så skal det da nok komme. Er sikker på, du kommer til at se fantastisk smuk ud lige meget hvad...

Lige en side bemærkning. Ved ikke om I ofte får specialsyede skjorter til manden, men der er en side, der hedder tailorstore.dk, hvor man kan få skjorter syet efter mål. Man kan selv bestemme farve og kvalitet og de er super godt syet. Så kan man også få lavet dem med monogram, hvis man er til sådan noget lir... Bare et godt tip.

Håber at dit stressniveau falder lidt... Hvis det hjælper, så sidder jeg stadigvæk med mit tyl i håret og føler mig fantastisk brudeagtig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Puha!!! Sikke mange ting du har gang i! Glæder mig ikke til det bliver min tur. Eller jo, det gør jeg jo, men alligevel... Kan godt forstå, du føler dig ucharmerende. Men gør alle kvinder ikke det, når det er den tid på måneden? Jeg føler mig ihvertfald selv som en fedtet flodhest... Men på med løbeskoene... Så skal det da nok komme. Er sikker på, du kommer til at se fantastisk smuk ud lige meget hvad...

Lige en side bemærkning. Ved ikke om I ofte får specialsyede skjorter til manden, men der er en side, der hedder tailorstore.dk, hvor man kan få skjorter syet efter mål. Man kan selv bestemme farve og kvalitet og de er super godt syet. Så kan man også få lavet dem med monogram, hvis man er til sådan noget lir... Bare et godt tip.

Håber at dit stressniveau falder lidt... Hvis det hjælper, så sidder jeg stadigvæk med mit tyl i håret og føler mig fantastisk brudeagtig :super:

:fløjt: ja, det hjælper faktisk... jeg har til gengæld mine brudesko på. Men det er nu mere for at gå dem til... kan godt blive nervøs for, hvordan det skal gå med en hel dag i dem... :)

Tak for tippet om skjorter... det kan være vi skal kigge derind en gang. Det er nu ikke noget, vi får gjort tit. Det var fordi vi ikke kunne få den helt rigtige creme-farve i Kristians størrelse. Alle andre steder er deres cremefarve mere råhvid... så derfor måtte den specialbestilles... Men måske skal jeg tjekke siden ud, næste gang jeg mangler en gave til Kristian...

:thumbsupsmileyanim:

0

Det er virkelig en super side. Den eneste ulempe er bare at det tager ca. 5 uger før de kommer, da de bliver syet i Indien... Jeg har forresten lagt et billede af mig og mit fine slør ind i en tråd... Det skal du være velkommen til at kigge på, når du bliver lidt for stresset en gang imellem... :thumbsupsmileyanim:

0

Hej Sveske,

Flere "år siden" jeg har været herinde. Har for meget arbejde.

Hvor har du nået mange ting...og hvor tiden dog nærmer sig hastigt. Det lyder dog som om, du fint kan nyde hver en dag op til! Skønt.

Du ser fantastisk ud i din kjole....det skal nok vælte din kommende helt omkuld.

Og til din kreativitet har jeg intet at bemærke udover, at det er super godt arbejde.

Så sidder jeg og får helt lyst til at komme på polterabend igen, for din lyder da til at have været helt igennem fantastisk.

Knus og rigtig dejlig weekend.

/L

0

Jeg kan sørme godt forstå, man på dette tidspunkt må have lidt forhøjet hjertebanken! Uanset i hvor god tid man er, vil der jo bare være noget, der ikke kan gøres før til sidst, så fat mod ved tanken om, at du ikke er bagud, men kan tage en ting ad gangen - og nå det!

Ang. det halve kilo - det skal nok forsvinde - synes du har en flot, feminin figur og tror måske det er "mentalt", du har taget lidt på. Men en god løbetur vil være godt for velbefindet. Jeg føler mig også altid 5 cm højere og et par kilo lettere efter pilates - mener også du var til det?

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Sikke bagud man kunne nå at blive! Du er jo nærmest allerede gift ;) Og sikke meget du har nået! Alletiders kager - hvorfor har de ikke normalt mel i mit supermarked!!! JEG VIL OGSÅ BAGE!! Nå, det er nok sundt nok at lade være :) Og kjolen - wauw - den sidder rigtig flot, og det ser især fantastisk ud med sløret, det må jeg sige. Polterabend lyder også til at have været super! Og nu krilrer det helt fordi det er så snart, hva? Jeg er vist på et cruise-ship når I skal giftes, men jeg vil forhånds-ønske jer tillykke!! :thumbsupsmileyanim:

0

- torsdag ringer damen, der skal servere og være praktisk ved receptionen, og så skal vi planlægge

Sådan kan man jo gå og lave så mange planer for sig selv... men så kan virkeligheden lave om på ting. Torsdag aften og nat havde jeg helt vildt ondt i maven... Det var vist noget mave-omgangs-noget, kombineret med mens og stress og det var ikke godt. Var helt færdig fredag, da jeg havde været oppe mange gange om natten og havde en dundrende hovedpine, så jeg blev hjemme fra arbejde. Weekenden gik sådan set fint nok, Kristian var på polterabend søndag, og frisk og frejdig tog jeg på arbejde mandag morgen. Men efter at have spist frokost, fik jeg de vildeste mavekramper og måtte opgive at gå den kilometer, der er hen til min bil. Jeg ringede til min moster og hendes mand, der kørte mig og bilen hjem. Så jeg fik ikke hentet kjole...

Tirsdag arbejdede jeg hjemmefra, for jeg var sådan set frisk nok, ville bare gerne kunne ligge ned, når jeg havde brug for det. Vi tog dog kort en tur ind til Aalborg, jeg fik hentet min arbejdscomputer og ovenikøbet snakket med ham, der skal lave buketten. Så nu er det også på plads. Jeg fik også snakket med damen, der laver dekorationer til feststedet, så endnu et kryds kunne sættes.

Præsten kom på besøg i går, og det var vældig hyggeligt. Han sagde god for de salmer, vi har valgt og er helt med på, at vi vil have en cellist til at akkompagnere orglet. Han foreslog endda selv, at hun også spiller et solonummer, så det skal vi lige have undersøgt, om hun vil.

Og så bliver det så i eftermiddag, at jeg skal hente kjole! Det bliver rigtig godt! :thumbsupsmileyanim: Min mor tager med, så det skal nok blive hyggeligt.

Største hængeparti pt.: mangler at bestille service til receptionen. Var blevet henvist til en kollegas ven, men han tager ikke telefonen, så nu må jeg hellere finde en anden mulighed, men det skal nok gå. Når jeg kommer hjem i aften, skal jeg opdatere billeder af bl.a. bordplan og ringe og fortælle om en mulig familieforøgelse...

0

Største hængeparti pt.: mangler at bestille service til receptionen. Var blevet henvist til en kollegas ven, men han tager ikke telefonen, så nu må jeg hellere finde en anden mulighed, men det skal nok gå. Når jeg kommer hjem i aften, skal jeg opdatere billeder af bl.a. bordplan og ringe og fortælle om en mulig familieforøgelse...

WHAT????? Hvem, hvad, hvor??????? ;)

Jeg er enig!! ??? Og nysgerrig??

0

Annonce ♥

Ja, jeg fik så ikke lige gjort det i går aftes - men jeg har da også et billede her...

Vi bor jo på et nedlagt landbrug og her i weekenden og starten af ugen, når Kristian har gået ude i stalden, har han kunnet høre en miaven fra høloftet. Vi tænkte, at det nok var en vildkat, der havde fået killinger (vores egne 2 er kastreret og steriliseret), men han var oppe på loftet og lede og kunne ikke finde nogen. Da han var ude i stalden i forgårs, kom der så en lille killing frem! Jeg EEEELLLLSSSKKKEEERRRR katte, så den kunne jeg jo slet ikke stå for. :thumbsupsmileyanim:

Den er lille og nok et par uger for ung til at være uden sin mor, som den tydeligvis er blevet efterladt af, da den har mjavet sultent de sidste mange dage og til sidst så har måttet søge hen til Kristian.

Vi har været meget i tvivl om, hvorvidt vi skulle beholde den, få den aflivet ved dyrelægen eller aflevere den til Kattens Værn (hvor de sikkert også afliver den). Det var lidt svært for mig at finde gode grunde til at den skulle aflives (udover "vi har jo to i forvejen"), for vi har jo pladsen. Så nu tror jeg nok, at vi beholder den (og så skal vi heller ikke have flere!) og lader den være udekat, der kommer ind for at spise, men som minimum er ude om natten. Det er lykkedes os at få den til at spise, og den er begyndt at ville lege, så det ser ud til, at den trives.

Her er et billede af lillen, der vistnok skal hedde Bongo... Det er ikke så godt af den (for man kan jo bedst se mig), men jeg kan tage et bedre, når jeg kommer hjem...

post-38186-1251966043.jpg

0

Åh hvor er den sød!!!!

Er også helt pjattet med katte, hvis ikke wonderkæreste havde allergi, skulle vi bestemt også have en!!!

Og Bongo er et fantastisk navn til sådan en lille fin sag!

0

Annonce ♥

Hvor er den bare dejlig... Og Bongo er et rigtig godt navn. Det har vi også overvejet, hvis vi skulle få en hund mere. Det eller Tuba :thumbsupsmileyanim:

Men hvor er den altså bare dejlig... Eeeeeeelsker katte... Og dyr i det hele taget :)

:)

0

Åh hvor er den sød!!!!

Er også helt pjattet med katte, hvis ikke wonderkæreste havde allergi, skulle vi bestemt også have en!!!

Og Bongo er et fantastisk navn til sådan en lille fin sag!

Har også engang haft en kæreste med allergi - men det har jeg heldigvis ikke længere... Heldigvis, for nu har jeg jo Kristian, men også heldigvis fordi jeg kan have katte... :)

Bongo er dejligt, vi vil nemlig gerne have musik-relaterede navne. Det skulle Diva (vores første kat) også have heddet, hvis ikke hun var en pige... Men Diva er da lidt musikrelateret... :)

Nu er jeg ikke så begejstret for katte (Bunder nok i min allergi) Men kunne ikke kigge med uden at kommentere hvor ualmindelig pæn du er!

Jamen, tusind tak! :)

Nej hvor er den nuttet!! ;)

Men indrømmet - jeg havde troet, at der var tale om en familieforøgelse af en lidt anden art ;)

Nå?!?! Det kan jeg da slet, slet ikke forstå! ;)

Hvor er den bare dejlig... Og Bongo er et rigtig godt navn. Det har vi også overvejet, hvis vi skulle få en hund mere. Det eller Tuba :thumbsupsmileyanim:

Men hvor er den altså bare dejlig... Eeeeeeelsker katte... Og dyr i det hele taget :)

:kiss:

Tak, ja han er rigtig sød... han mjaver godt nok meget, men det er jo også næsten den eneste måde han kan kommunikere med os...

Tuba er også fedt - vi overvejer Tempo til en kommende hund... Eller Boogie... :)

0

Hjerteligt tillykke med den skønne killing, og et dejligt billede, som viser dit store kattehjerte.

Her i huset har vi selv 2 pragteksemplarer ud over de 2 flotte voksne katte :) , som vi nyder i fulde drag.

Vi har et parcelhus fra 60´erne med en dejlig have til, og alle 4 katte i huset stortrives, måske fordi de bliver forkælet som var det menneskebørn.

0

Annonce ♥

Ja, jeg fik så ikke lige gjort det i går aftes - men jeg har da også et billede her...

Vi bor jo på et nedlagt landbrug og her i weekenden og starten af ugen, når Kristian har gået ude i stalden, har han kunnet høre en miaven fra høloftet. Vi tænkte, at det nok var en vildkat, der havde fået killinger (vores egne 2 er kastreret og steriliseret), men han var oppe på loftet og lede og kunne ikke finde nogen. Da han var ude i stalden i forgårs, kom der så en lille killing frem! Jeg EEEELLLLSSSKKKEEERRRR katte, så den kunne jeg jo slet ikke stå for. :)

Den er lille og nok et par uger for ung til at være uden sin mor, som den tydeligvis er blevet efterladt af, da den har mjavet sultent de sidste mange dage og til sidst så har måttet søge hen til Kristian.

Vi har været meget i tvivl om, hvorvidt vi skulle beholde den, få den aflivet ved dyrelægen eller aflevere den til Kattens Værn (hvor de sikkert også afliver den). Det var lidt svært for mig at finde gode grunde til at den skulle aflives (udover "vi har jo to i forvejen"), for vi har jo pladsen. Så nu tror jeg nok, at vi beholder den (og så skal vi heller ikke have flere!) og lader den være udekat, der kommer ind for at spise, men som minimum er ude om natten. Det er lykkedes os at få den til at spise, og den er begyndt at ville lege, så det ser ud til, at den trives.

Her er et billede af lillen, der vistnok skal hedde Bongo... Det er ikke så godt af den (for man kan jo bedst se mig), men jeg kan tage et bedre, når jeg kommer hjem...

post-38186-1251966043.jpg

ååååårrrrrhhhhh... jeg eeeeelsker katte!

Men min kommende er desværre overdrevet meget allergisk overfor dem, så jeg kan desværre ikke få min egen...

0

Lige endnu et par billeder af lillemissen - nu uden mig! Det ser i øvrigt ud til, at den ikke kommer til at hedde Bongo alligevel. Det synes Gustav ikke, så han kalder den konsekvent for Oskar... så det må den jo hedde... Det er også bedre end det han først foreslog: Bollemajs... eller Græskar... eller Claus... så er Oskar vist alligevel bedre... :)

post-38186-1252092792.jpg

post-38186-1252092778.jpg

0

Nu er der jo ikke længe til, og tingene går bare derud af... der er ikke så meget tid til alt muligt andet, så aftnerne står i brylluppets tegn. I de næste indlæg følger en opdatering på de sidste aktiviteter...

Jeg har fået lavet bordplan. Helt enkelt...

post-38186-1252093150.jpg

0