LineH

Line og Kristians septemberbryllup

465 posts in this topic

Annonce ♥

Nå, men - det er vel på tide med en lille opdatering. Bryllupsberetningen er gået i stå lige nu, og jeg overvejer, om jeg skal fortsætte den. Jeg har bare været så træt på det sidste, at jeg ikke har fået gjort nogen ved den.

Men der er faktisk en grund til, at jeg er så træt. Jeg er nemlig gravid! :) Er lige gået ind i 9. uge og har termin i starten af juni - 9 måneder efter brylluppet. Så det bliver spændende...

Det var sidste nyt herfra... Håber, I alle har det godt. Jeg følger med i trådene, men får ikke altid skrevet noget... Men jeg holder altså øje med jer! :thumbsupsmileyanim:

:)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for lykønsningerne!

Jeg er stadig supertræt og døjer lidt med madlede; synes f.eks. at råt kyllingekød er megaklamt, så det kan jeg bare ikke tilberede... Og så skal jeg helst have mad hveranden time, hvis jeg skal undgå at blive dårlig. Jeg kaster heldigvis ikke op...

Men ellers har jeg det godt... Der er ikke alt for travlt på arbejde, men jeg har bare ingen motivation for tiden. Glæder mig til juleferien... :cheerleader3:

Gustav glæder sig og håber, at det bliver en lillebror. Han er jo gammel nok til at vide hvad det handler om, så det er hyggeligt, at vi kan snakke om det. Og så vil han gerne ae min mave.

Camilla: ja, det må være denne gang, jeg får det med slyngen til at virke. :cheerleader3:

Og Nina: du er bare skarp... ;)

0

Annonce ♥