skipperbuller

Hvem kender noget til ABC-Brudekjoler

33 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen

Jeg skal giftes til næste år og har været inde på nettet, og der fandt jeg ABC-Brudekjoler, de har godt nok billige kjoler. Er der nogen som kender noget til dem?? Hvordan er deres service?? For jeg har været i en anden kæde hvor de bare var nogle snopper :biggrin:( Er det pæne kjoler de har?? ER der nogen som kan hjæpe mig :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa allesammen

Jeg skal giftes til næste år og har været inde på nettet, og der fandt jeg ABC-Brudekjoler, de har godt nok billige kjoler. Er der nogen som kender noget til dem?? Hvordan er deres service?? For jeg har været i en anden kæde hvor de bare var nogle snopper :biggrin:( Er det pæne kjoler de har?? ER der nogen som kan hjæpe mig :balloons:

jeg ved at Tina-majbrud09 købte sin kjole ved abcbrudekjoler, jeg havde også selv kig på en hos dem, men nåede aldrig derover før, jeg havde forelsket mig i en anden kjole. Men jeg snakkede da i telefon med dem, og de virker bare rigtig søde :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte min kjole hos ABC; da jeg skulle giftes for 5 år siden. Da havde de til huse hjemme i privaten.

Jeg fik god betjening af ejeren selv.

Kjolen jeg endte ud med havde mørkerød corsage og råhvid nederdel.

Min søster købte sin kjole hos dem sidste år.

Jeg kan varmt anbefale ABC.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Jeg har lige købt brudekjole ved ABC brudekjoer ved Aalborg. Det var et hyggeligt og pænt prøvelokale i forbindelse med privaten. Jeg fik en fantastisk behandling, ejeren der er virkelig sød, rar og hjælpsom og kjolerne er fantastiske. Kan klart anbefaler ABC brudekjoler. :balloons:

Med venlig hilsen

malene22

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej..

Jeg har en veninde der købte sin kjole i den ABC-brudekjoler ved Aalborg. Hun synes også det var en god betjening da hun prøvede og da hun bestilte (hendes mor bestilte en festkjole samme tid), men da de skulle hente kjolen var det ikke den bedste service de fik. Moderens kjole var gået lidt i stykker, hvilket der ikke blev sagt noget om - men det blev lavet ved en skrædder moderen kendte på ABCs regning.

Jeg fandt selv min kjole ved Lilly - havde ellers svoret at jeg ALDRIG skulle ha en Lilly model. Men de havde den flotteste kjole fra sidste års kollektion, så den kostede 3900:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg glæder mig til at høre mere jeg har også tænkt at tage til ABC brudekjoler i Ribe når jeg skal se på kjole.

hvem mon skal med ........... spændende tid vi har for os næste år ....... knuser

Ja det er alt¨så spændene vi må snart mødes så vi kan få snakket/ tøset rigtigt i det.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Betjening og tøj ok, men find en RIGTIG skrædder! Min mands bukser skulle lægges op af damen, der havde ABC! Det var mildest talt en katastrofe! Det kunne et barn i 5. klasse have gjort lige så godt!

Redigeret af anita80
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Betjening og tøj ok, men find en RIGTIG skrædder! Min mands bukser skulle lægges op af damen, der havde ABC! Det var mildest talt en katastrofe! Det kunne et barn i 5. klasse have gjort lige så godt!

Er det fra Ribe-afd??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen.

Så har jeg været ned og prøve brudekjoler i ABC-kjoler.. Nøj hvor var det en god oplevelse og sikke med pæne kjoler, wow det var svært at vælge.. :)

Jeg synes jeg fik rigtig mange gode råd og fik lov til at prøve alle de kjoler som jeg ville.. Men lidt efter lidt skulle jeg så lægge flere og flere væk, så jeg til sidst kun havde 2 at vælge imellem. Det var nu lidt svært at vælge fra, men det blev gjordt. Jeg stod til sidst med 2 kjoler tilbage, en 2 delt og en hel kjole.. Jeg endte med at vælge kjolen da den sad bedst på mig.. :thumbsupsmileyanim:

Så nu skal jeg hente den i uge 27, glæder jeg mig meget til fordi jeg har så fået lavet noget om på den, man kan nemlig få den lavet efter hvad man selv vil med syninger og andet..

Hvis der lige skulle være noget lidt negativt, så var det at manden som hjalp mig, simpelhen STANK af sved.... :ilovebryllupsklar: Det var ikke så lækkert at have en til at hjælpe en og som skulle være tæt på en hele tiden, som bare lugtede.. Ad Bad... men okay ellers var der ikke så meget negativt.. Jeg kan klart anbefale stedet og man kan ikke se at det er billige kjoler man prøver..

Bare lige have din GPS med når du skal finde vej hvis du ikke lige er fra Næstved, lidt svært at finde..

Ihh nu får jeg snart min kjole... :thumbsupsmileyanim:

Men det skal lige siges jeg jo var faldet for en kjole fra Kina, men da jeg prøvede denne her så var der bare ingen tvivl... Så følg hvad du føler er rigtigt.. Håber du finder din drømmekjole lige som mig..

Glæder mig til at hører hvad du og I andre finder ud af med brudekjoler..

Knus Marlene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej..

Jeg har en veninde der købte sin kjole i den ABC-brudekjoler ved Aalborg. Hun synes også det var en god betjening da hun prøvede og da hun bestilte (hendes mor bestilte en festkjole samme tid), men da de skulle hente kjolen var det ikke den bedste service de fik. Moderens kjole var gået lidt i stykker, hvilket der ikke blev sagt noget om - men det blev lavet ved en skrædder moderen kendte på ABCs regning.

Jeg fandt selv min kjole ved Lilly - havde ellers svoret at jeg ALDRIG skulle ha en Lilly model. Men de havde den flotteste kjole fra sidste års kollektion, så den kostede 3900:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej..

Jeg har en veninde der købte sin kjole i den ABC-brudekjoler ved Aalborg. Hun synes også det var en god betjening da hun prøvede og da hun bestilte (hendes mor bestilte en festkjole samme tid), men da de skulle hente kjolen var det ikke den bedste service de fik. Moderens kjole var gået lidt i stykker, hvilket der ikke blev sagt noget om - men det blev lavet ved en skrædder moderen kendte på ABCs regning.

Jeg fandt selv min kjole ved Lilly - havde ellers svoret at jeg ALDRIG skulle ha en Lilly model. Men de havde den flotteste kjole fra sidste års kollektion, så den kostede 3900:)

Hej.....

Hvad var der galt med din vennindes mors kjole??? Viste de at der var noget galt med kjole??? Jeg synes da det er fint at de betaler for at få rettet fejlen?? Hvad var der galt med servicen ved afhentningen??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt min brudekjole hos ABC i Næstved. Men må desværre indrømme at jeg er ikke helt tilfreds. Det var udemærket betjening jeg fik da jeg var oppe og prøve. Men da jeg skulle hente den, var der ikke engang sat tid af til jeg lige kunne prøve den igen. Da jeg så kom hjem og fik prøvede den viste det sig så at man kunne se lidt igennem stoffet. Og da jeg skal have et skørt på, så kan man jo se hvor det sidder i taljen. Plus der en slids i siden, og der går stoffet ligesom ind over hinanden. Burde havde ringet og brokket mig over den, men ja det får man ikke lige gjort. Den skal rettes lidt til foroven og længden, så skrædderen som gør dette retter også de andre ting. Men det er bare lidt øv at selv skal betale penge for noget, som burde være i orden fra starten af....

Hilsen Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej..

Jeg har en veninde der købte sin kjole i den ABC-brudekjoler ved Aalborg. Hun synes også det var en god betjening da hun prøvede og da hun bestilte (hendes mor bestilte en festkjole samme tid), men da de skulle hente kjolen var det ikke den bedste service de fik. Moderens kjole var gået lidt i stykker, hvilket der ikke blev sagt noget om - men det blev lavet ved en skrædder moderen kendte på ABCs regning.

Jeg fandt selv min kjole ved Lilly - havde ellers svoret at jeg ALDRIG skulle ha en Lilly model. Men de havde den flotteste kjole fra sidste års kollektion, så den kostede 3900:)

Hej.....

Hvad var der galt med din vennindes mors kjole??? Viste de at der var noget galt med kjole??? Jeg synes da det er fint at de betaler for at få rettet fejlen?? Hvad var der galt med servicen ved afhentningen??

Hej...

Jeg synes også det er en fin ting at de betaler for retning af fejlen. Jeg kan ikke huske helt specifikt hva der var galt, men det var noget moderen lagde mærke til med det samme. Og jeg mener at hvis man sælger kjoler burde kigger man dem lige igennem inden de blir afhentet så man er sikker på at de er som de skal være. Min veninde fortalte bare at der ikke var så god service, det virkede som om de bare skulle ud af døren hurtigst muligt. Snakkede med min veninde forleden hvor hun fortalte at den snor til at binde slebet op med var gået i stykker, så det kunne ikke bindes op..

Jeg har selv været derude og prøve kjole efter.. Jeg synes heller ikk der var noget i vejen med servicen, men som tidligere nævnt, så ender det med en Lilly..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej..

Jeg har en veninde der købte sin kjole i den ABC-brudekjoler ved Aalborg. Hun synes også det var en god betjening da hun prøvede og da hun bestilte (hendes mor bestilte en festkjole samme tid), men da de skulle hente kjolen var det ikke den bedste service de fik. Moderens kjole var gået lidt i stykker, hvilket der ikke blev sagt noget om - men det blev lavet ved en skrædder moderen kendte på ABCs regning.

Jeg fandt selv min kjole ved Lilly - havde ellers svoret at jeg ALDRIG skulle ha en Lilly model. Men de havde den flotteste kjole fra sidste års kollektion, så den kostede 3900:)

Hej.....

Hvad var der galt med din vennindes mors kjole??? Viste de at der var noget galt med kjole??? Jeg synes da det er fint at de betaler for at få rettet fejlen?? Hvad var der galt med servicen ved afhentningen??

Hej...

Jeg synes også det er en fin ting at de betaler for retning af fejlen. Jeg kan ikke huske helt specifikt hva der var galt, men det var noget moderen lagde mærke til med det samme. Og jeg mener at hvis man sælger kjoler burde kigger man dem lige igennem inden de blir afhentet så man er sikker på at de er som de skal være. Min veninde fortalte bare at der ikke var så god service, det virkede som om de bare skulle ud af døren hurtigst muligt. Snakkede med min veninde forleden hvor hun fortalte at den snor til at binde slebet op med var gået i stykker, så det kunne ikke bindes op..

Jeg har selv været derude og prøve kjole efter.. Jeg synes heller ikk der var noget i vejen med servicen, men som tidligere nævnt, så ender det med en Lilly..

Hejsa

Kunne det ikke være din veninde der bare er lidt følsom, jeg synes måske det er klart, at når vi brude skal hente vores kjole, at det sted vi nu end køber kjolen ikke har hele dagen.Jeg synes at det er fint hvis vi bare får lov at prøve om kjolen passer. Jeg har en veninden der har købt kjole ved en anden kæde som ikke fik love at prøve kjolen ved afhentning, for det var der skam ikke afsat tid af til :cheerleader3:

Har din veninde hørt om sytråd? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom lige til at tænke.. Det slet ikke aktuelt endnu, men så kan jeg da lige få droppet det spørgsmål og den tanke..

Har de flere kjoler i butikkerne, end på hjemmesiden??

Hejsa..

Ja da jeg var dernede der havde de mange flere kjoler end dem der er på deres hjemmeside, jeg valgte en kjole som ikke var på hjemmesiden... Jeg kan anbefale ABC-kjoler, men jeg har heller ikke hentet min kjole endnu, skal derned og hente den i næste uge... Ihhh hvor jeg glæder mig.... :):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kom lige til at tænke.. Det slet ikke aktuelt endnu, men så kan jeg da lige få droppet det spørgsmål og den tanke..

Har de flere kjoler i butikkerne, end på hjemmesiden??

Hejsa..

Ja da jeg var dernede der havde de mange flere kjoler end dem der er på deres hjemmeside, jeg valgte en kjole som ikke var på hjemmesiden... Jeg kan anbefale ABC-kjoler, men jeg har heller ikke hentet min kjole endnu, skal derned og hente den i næste uge... Ihhh hvor jeg glæder mig.... :):)

:) Positivt! Er nemlig ikke super begejstret for dem, der er på siden.. måske 1.. men er ikke sikker på, at den ville passe mig.. og syntes det var dumt at have ABC i baghovedet, hvis nu ikke de havde andre.... Men det har de :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal hente min ABC kjole i næste uge. (Ved Aalborg)

Har fået super betjening indtil videre - det er "Patricia" model 3A der er min kjole :thumbsupsmileyanim:

Vidste bare det var KJOLEN, da jeg prøvede den :cheerleader3:

Får syet stropper på og lavet en boleo af samme blonde som er på kjolen ( min faster som er skrædder står for dette)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal hente min ABC kjole i næste uge. (Ved Aalborg)

Har fået super betjening indtil videre - det er "Patricia" model 3A der er min kjole :thumbsupsmileyanim:

Vidste bare det var KJOLEN, da jeg prøvede den :cheerleader3:

Får syet stropper på og lavet en boleo af samme blonde som er på kjolen ( min faster som er skrædder står for dette)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Skal hente min ABC kjole i næste uge. (Ved Aalborg)

Har fået super betjening indtil videre - det er "Patricia" model 3A der er min kjole :denmarkflag:

Vidste bare det var KJOLEN, da jeg prøvede den :)

Får syet stropper på og lavet en boleo af samme blonde som er på kjolen ( min faster som er skrædder står for dette)

Hejsa..

Den kjole prøvede jeg også.. Meeeen jeg faldt for en helt ny model, og den sidder bare super godt... :thumbsupsmileyanim::griner:-

Og IHHHH skal hente min brudekjole på mandag, det bliver bare vildt stort, da han ringede sagde han bare at den var super flot og jeg er den eneste i hele europa som har lige den kjole... Så nøj nu må det godt blive mandag så jeg kan få min kjole hjem.,.. :carrot:

Meeenn vi må jo lige lave et emne så vi kan se hinandens kjoler fra ACB-brudekjoler hvis folk altså er friske på det..... :cheerleader3:

:denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer