IMK

Vores Store dag den 22.05.2010

95 posts in this topic

1 måned - det er stort, ikke :cheerleader3:

Jo, det er det i hvertfald - tiden den flyver bare afsted :)

Idag har min kæreste været ude og bestille min brudebuket ( udstyret med billeder og instrukser fra mig :) )

Jeg vil lige om lidt gå igang med risposerne, og lave mig min egen sidste huskeliste.

0

Annonce ♥

24 dage igen ;) Nu begynder det virkelig at nærme sig hva :cheerleader3:

Godt at se du har fået styr på så meget.. Rigtig fin kjole :thumbsupsmileyanim: Synes godt nok månederne er føjet afsted, men mangler heller ikke så meget mere.. kun små ting ;)

0

Lige pludselig fik jeg helt sommerfugle i maven idag... der jo kun 20 dage til...

3 uger så er det så vidt...

Det er bare for vildt :)

SU er udløber igår, og alle vores 49 gæster kommer - det er bare så dejligt.

Nu skal bordplanen bare lige finpudses... Brudepige kjolerne som skulle byttes er også kommet

og nu passer de. Det er bare skønt som det flasker sig alt sammen.

Og vigtigt vigitgt - aftalen om at få en sangerinde i kirken er fuldstænding på plads nu.

Annemette kommer og synger You raise me up for min tilkommende mand og så skal hun

synge Amazing Grace. Glæder mig bare for vildt meget til hans reaktion på dette :heart:

Og kjolen skal hentes hos syersken den 12.05 -

Tror efterhånden at der ellers er ved at være tjek på det hele - føler dog at jeg ikke kan

være helt sikker. Så det er godt, at kunne følge jer andrer herinde og jeres "husker"

Og så skal vi på bryllupsrejse til Mallorca ugen efter :fløjt:

0

Annonce ♥

Det blir' dejligt når din kjole er tilpasset :) Og lyder lækkert med bryllupsrejsen! Glæder mig også til bryllupsrejse, plejer at tælle ned ved 3 måneder. Men denne gang har der nok været andet at tænke over ;) men elsker at rejse!! Så det er jo bare en bonus :heart:

Hvor meget mangler du egentlig? Der er jo ikke længe igen til vi er nogle smukke gifte kvinder ;)

0

Det blir' dejligt når din kjole er tilpasset :fløjt: Og lyder lækkert med bryllupsrejsen! Glæder mig også til bryllupsrejse, plejer at tælle ned ved 3 måneder. Men denne gang har der nok været andet at tænke over ;) men elsker at rejse!! Så det er jo bare en bonus :)

Hvor meget mangler du egentlig? Der er jo ikke længe igen til vi er nogle smukke gifte kvinder ;)

Ja, jeg plejer også at tælle ned til vores rejse i sommerferien, men nu er der som sagt noget andet at tænke på, og vi rejser 1 uge efter

brylluppet, så det er jo heller ikke længe til.

Jeg synes faktisk ikke jeg mangler så meget mere - har lavet mig min egen huskeliste :heart:

skal lige tjekke med musik + fotograf at vi er enige og snakker om de samme ting - sangerinde til kirken er faldet på plads.

Brudepiger er ok nu.

Skal også lige snakke med kroen omkring antal gæster + farve i blomsterdekorationer, men ellers er det vist kun småting.

Tror jeg ....

Hvad med dig ?

Hvor skal I hen på rejse ?

0

Ja, jeg plejer også at tælle ned til vores rejse i sommerferien, men nu er der som sagt noget andet at tænke på, og vi rejser 1 uge efter

brylluppet, så det er jo heller ikke længe til.

Jeg synes faktisk ikke jeg mangler så meget mere - har lavet mig min egen huskeliste :)

skal lige tjekke med musik + fotograf at vi er enige og snakker om de samme ting - sangerinde til kirken er faldet på plads.

Brudepiger er ok nu.

Skal også lige snakke med kroen omkring antal gæster + farve i blomsterdekorationer, men ellers er det vist kun småting.

Tror jeg ....

Hvad med dig ?

Hvor skal I hen på rejse ?

Hehe, ja det er lige med at holde styr på det hele :tunge: Kunne være man skulle skrive de sidste ting ned :fløjt:

Mangler stadig lidt ting, men der er jo tid endnu :) Mangler at lave mine bordting færdige, prøve makeup, lære brudevals (puha...har I fået styr på den???) og få styr på de sidste aftaler.. og kirkehæfter!!!! Men skal først mødes med præsten på tirsdag, såå..

Vi rejser også en uge efter (lørdag den 29.) :heart: Vi tager 14 dage til Egypten. Vi har ikke været der før og glæder os til at se de sædvanlige ting dernede. Og I skulle til Mallorca? Har været i Spanien 4 gange på 2 år (pleasure and business ;)), så nu skulle det være noget andet.. Men Spanien er et dejligt sted..

0

Så blev vi overrasket med en polterabend igår :blush:

Havde faktisk slet ikke troet eller regnet med, at det skulle være, men en invitaion til kaffe og grillen hos min søster

vidste sig, at være polterabend i stedet.

Jeg undrede mig også over, at der ikke rigtigt var dækket op til noget, og lige pludselig kom vores venner + anden søster

kørerende og så vidste vi hvad der skulle ske.

Vores 4 vennepar som skal med til brylluppet og mine to dejlige søstre med mænd havde arrangeret det hele.

Mændende tog min tilkommende og så smuttede de til ringridning med ham - han skulle ud og ridde. ( de vidste bare ikke,

at han havde reddet meget som barn :thumbsupsmileyanim: ).

Men de havde det sjovt, og derefter tog de til ølsmagning.

Jeg blev kørt ned til kajakklubben og skulle ud og ro. Noget som jeg for mange mange år siden har gjort meget, så jeg blev

rigtig glad og det var skide sjovt.

Bagefter skulle jeg også en lille tur på en stor hest - og de troede ikke jeg ville gøre det !! Og så fik jeg 1,5 time forkælese

hos en frisør som lagde makeup på mig - underviste om brug af makeup og satte mit hår.

Derefter kørte vi ned til en restautant i Sønderborg hvor vi mødtes med mændende og hvor vi spiste sammen ( og få os kostede

det slet ikke noget )

Omkring kl. 22 var der så opbrud og en dejlig dag sluttede.

Lige som jeg altid havde drømt om det skulle være - dejligt og sjovt, men ikke ekstremt og grænseoverskridende. Og man behøvede ikke

være skidefuld.

Er dem alle så taknemlige for denne dag :thumbsupsmileyanim:

Edited by IMK
0

Annonce ♥

DET ER PÅ LØRDAG!!!!

Uha - nu kan jeg fornemme krilleren på dine vegne. Det nærmer sig med hastige skridt. Husk nu at nyd det hele i fulde drag - også selvom du måske føler en anelse stress...så skal der trækkes et vejr, stoppes op og nydes!!! Alle andre skal hjælpe dig og din kommende...og husk at lade de, der gerne vil hjælpe, hjælpe. I skal lave så lidt som muligt - udover at være!!!

Glæder mig sådan til at høre mere...og ikke mindst se de helt fantastiske billeder, der garanteret vil blive taget af jer.

0

Tak skal du have, og ja, det prøver jeg på.

Vi havde jo en fantastisk polterabend i torsdags, og vi har efterfølgende faktisk slappet af i weekenden.

Synes faktisk, at vi ( jeg ) er rigtigt godt med planlægningen. :(

Igår var vi til møde med præsten som skal vie os, og det var rigtigt godt, og han var meget grundig.

Det var en meget positiv oplevelse.

Idag har jeg fået afstemt forventningerne med vores fotograf, og jeg har fået det helt på plads med

den sangerinde, som kommer og synger i kirken for min tilkommende.

Og så har jeg idag været til frisør og afstemt hvordan mit korte hår skal sidde med diadem og slør,

samt fået ordnet øjenbryn og vipper farvet.

Og allervigtigst idag... Jeg har hentet min kjole hos syersken, og nu er den færdig... JUBIIII :balloons:

Nej, hvor var jeg spændt, og det er bare blevet så godt. Den sidder simpelthen fantastisk nu, og så kostede

det "kun" 400,-kr.

Nu hænger den hjemme hos min mor og far og venter på lørdag.

Og vejret... jamen det er jo helt vildt som det bare skal blive godt vejr på lørdag.

Det føles lige nu virkelig som om alt bare flasker sig, og jeg glæder mig helt vildt. Har 1 mill. sommerfugle

i maven, og kan slet ikke tro, at det er lige om lidt :rolleyes:

Edited by IMK
0

Tak skal du have, og ja, det prøver jeg på.

Vi havde jo en fantastisk polterabend i torsdags, og vi har efterfølgende faktisk slappet af i weekenden.

Synes faktisk, at vi ( jeg ) er rigtigt godt med planlægningen. :rolleyes:

Igår var vi til møde med præsten som skal vie os, og det var rigtigt godt, og han var meget grundig.

Det var en meget positiv oplevelse.

Idag har jeg fået afstemt forventningerne med vores fotograf, og jeg har fået det helt på plads med

den sangerinde, som kommer og synger i kirken for min tilkommende.

Og så har jeg idag været til frisør og afstemt hvordan mit korte hår skal sidde med diadem og slør,

samt fået ordnet øjenbryn og vipper farvet.

Og allervigtigst idag... Jeg har hentet min kjole hos syersken, og nu er den færdig... JUBIIII :(

Nej, hvor var jeg spændt, og det er bare blevet så godt. Den sidder simpelthen fantastisk nu, og så kostede

det "kun" 400,-kr.

Nu hænger den hjemme hos min mor og far og venter på lørdag.

Og vejret... jamen det er jo helt vildt som det bare skal blive godt vejr på lørdag.

Det føles lige nu virkelig som om alt bare flasker sig, og jeg glæder mig helt vildt. Har 1 mill. sommerfugle

i maven, og kan slet ikke tro, at det er lige om lidt :)

Jamen det lyder sandelig som om planlægningen er i hus. Dejligt. Vores "fejl" var, at vi ikke havde konkretiseret nok over for fotografen. Derfor blev der desværre ikke taget et billede af os i kirken, med præsten, med fam. osv. Måske er det for "normalt", men omvendt ville jeg nu gerne have haft det den dag i dag.

Så spændende at have kjolen i hus... Jeg havde den herhjemmel, og jeg skulle vitterligt være meget striks over for mig selv for ikke at suse ind og kigge hele tiden.

Og wow en billig penge for tilretning (synes jeg). Åh - jeg glæder mig sådan til at se/læse...

Jeg tror, at man uanset hvor godt man er forberedt, vil gå med nerver den sidste uge... Men husk nu at nyd det!!! Jeg gentager vist mig selv.

Min mand og jeg vil så holde 1 års bryllupsdag på søndag - vi skal nok skåle på jer :balloons:

0

Annonce ♥

:( pfft, det er liiige om lidt :cheerleader3:

:)

Er du ved at være klar?

:lol:

Ja, det er jeg faktisk :cheerleader3:

Hvad med dig ??

I morgen tidligt tager jeg ud med min søster og køber blomster til pyntning af kirken i morgen middag.

Har valgt at gøre det selv sammen med hende - så bliver det som jeg vil have :cheerleader3:

Har fri fra arbejde i morgen.

Skal så lige have færdig skrevet talen, og så er det faktisk det - tror jeg... laver nok lige en super tjek i

morgen eftermiddag :blush:

Og vejret bliver skønt :)

0

Ja, så er det i morgen :cheerleader3:

Det er bare så for vildt, at nu er det lige pludseligt så vidt når nu man har haft planlagt dette

i et år, og været med her på bk lige så længe. :(

Alle forberedelser er faktisk afsluttet nu, og vi kan nu sidde os hen og slappe lidt af - vi har fået

besked på, at vi ikke må gå nogle steder :cheerleader3:

Tror det måske er naboerne der kommer og sætter krans op om vores dør.

Jeg glæder mig bare så meget, og har 1 mill. sommerfugle i maven :cheerleader3:

Edited by IMK
0

Annonce ♥

Tak tak piger :cheerleader3:

Jeg er bare så glad og spændt i aften.

Vi er lige blevet overrasket med ca, 20 naboer som har været og sætte krans op om vores dør.

Den er bare så flot, og jeg er helt rørt over, at de alle har gjort det.

Nu begynder jeg at fatte at det er nu.... :cheerleader3:

Og jeg vil gerne lige sige tillykke til alle jer andre maj-brude som skal giftes på den vidunderlige

dag den 22.05.2010 :(

Og vejret er bestilt - 24 g. og solskin :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vejret idag skulle blive til årest første sommerdag - det er bare fantastisk

Jeg er bare så spændt og forventningsfuld - nu kom dagen :(

Edited by IMK
0