Guest Majali

Mangler Kage hjælp - føtex

28 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har hørt at Føtex laver nogle flotte,gode og " billige " kager.

Men jeg vil gerne vide lidt mere før jeg evt. taler med dem.

Er der nogen der har erfaringer med føtex, og meget gerne billeder ?

( øv der er ikke noget på deres hjemmeside )

Knus

Majali

Redigeret af Majali
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

MIn gamle arbejdsplads købte deres kager til specielle lejligheder i Føtex, og jeg kan da huske at vi altid var enige om at de var super gode og meget rimelige i prisen. Den eneste gang vi havde et problem var da der blev bestilt en rund lagkage med tekst på og da vi fik den var kagen firkantet - og det kan jo ikke som sådan verdens undergang.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Vi var inde i Føtex i Aalborg for at høre med bryllupskage.. Vi synes det var meget forvirrende. Han begyndte med at nævne at grundprisen var 55 kr. pr. person, men så kunne man vælge en masse ting fra som så gjorde den billigere. Et minus ved Føtex er også at de ikke leverer ud.

Vi har lige bestilt vores ved Vejgaard bageri. Der skal vi ha en kage til 65 personer og den kommer til at koste 2995 - hvilket ikke kunne gøres billigere i Føtex. Derudover var han meget behjælpsom med indhold, som vi ikke rigtig har nogen fantasi til at forestille os. Han leverer den ud - og da vi først skal bruge den til kaffen kommer han ud med den mellem 23 og 24. Det synes jeg er super god service og så at det faktisk er det billigste sted vi har kigget er bare super:)

Med håber du finder ud af noget.

Kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :thumbsupsmileyanim: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :ilovebryllupsklar: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :thumbsupsmileyanim: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :ilovebryllupsklar: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Hold da op det var billigt!! Husk endelig billeder, når den er spist!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :cheerleader3: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :rolleyes: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Hold da op det var billigt!! Husk endelig billeder, når den er spist!

Kan vi ikke også få nogle billeder inden i spiser den ?? :ilovebryllupsklar::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :rolleyes: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :bearhug: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Hold da op det var billigt!! Husk endelig billeder, når den er spist!

Kan vi ikke også få nogle billeder inden i spiser den ?? :ilovebryllupsklar::thumbsupsmileyanim:

:badgirl: Der var vist lige en, der var lidt kvik i pæren :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa..

Vi var inde i Føtex i Aalborg for at høre med bryllupskage.. Vi synes det var meget forvirrende. Han begyndte med at nævne at grundprisen var 55 kr. pr. person, men så kunne man vælge en masse ting fra som så gjorde den billigere. Et minus ved Føtex er også at de ikke leverer ud.

Vi har lige bestilt vores ved Vejgaard bageri. Der skal vi ha en kage til 65 personer og den kommer til at koste 2995 - hvilket ikke kunne gøres billigere i Føtex. Derudover var han meget behjælpsom med indhold, som vi ikke rigtig har nogen fantasi til at forestille os. Han leverer den ud - og da vi først skal bruge den til kaffen kommer han ud med den mellem 23 og 24. Det synes jeg er super god service og så at det faktisk er det billigste sted vi har kigget er bare super:)

Med håber du finder ud af noget.

Kh Louise

Jeg kender godt vejgård bageri , har boet der engang lige om bag ved, og ja de er rigtig gode. Desværrer tror jeg ikke de bringer 100 km ud. :rolleyes: men tak for tippet .

Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :ilovebryllupsklar: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :cheerleader3: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Det lyder rigtig godt, hvis det altså kunne laves i etager,

Har dog set et billede i Anita80's tråd og er faktisk skræmt over udseenet, hvordan så jeres prøve kage ud ?

Tak for alle svarene

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :cheerleader3: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :rolleyes: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Det lyder rigtig godt, hvis det altså kunne laves i etager,

Har dog set et billede i Anita80's tråd og er faktisk skræmt over udseenet, hvordan så jeres prøve kage ud ?

Tak for alle svarene

:thumbsupsmileyanim:

Jeg tror umiddelbart ikke vores kan laves i etager - men jeg ved det ikke :bearhug: Vi startede med at sige vi ikke ville have i etager! Da vi ikke bryder os om de tradionelle bryllupskager :badgirl: Der synes jeg ofte det er udseendet der er vigtigere end smagen!

Vores prøvekage var utrolig flot :ilovebryllupsklar: Men igen det var jo ikke en traditionel kage, så vi havde ingen forventninger til at den skulle se ud på en bestemt måde :shooter: Den var smukt pyntet og den så på ingen måde billig ud! :biggrin:

Men igen det kommer vel an på hvad man bestiller :heart: Anita + mand, havde vel bestilt en med jordbærlåg og marcipan sider? :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har fået kage fra Føtex to gange. Da vores datter blev døbt og da vi blev gift på rådhuset.

Super god kage, ikke vammel og heller ikke for sød. Der er riiiigeligt af den.

Vi fik to kager til barnedåben til 30 personer, vi havde over 1 kage tilbage. Det var hverken fordi den ikke smagte godt eller folk tog små stykker.

Tværtimod :)

Kan kun anbefales :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa..

Vi var inde i Føtex i Aalborg for at høre med bryllupskage.. Vi synes det var meget forvirrende. Han begyndte med at nævne at grundprisen var 55 kr. pr. person, men så kunne man vælge en masse ting fra som så gjorde den billigere. Et minus ved Føtex er også at de ikke leverer ud.

Vi har lige bestilt vores ved Vejgaard bageri. Der skal vi ha en kage til 65 personer og den kommer til at koste 2995 - hvilket ikke kunne gøres billigere i Føtex. Derudover var han meget behjælpsom med indhold, som vi ikke rigtig har nogen fantasi til at forestille os. Han leverer den ud - og da vi først skal bruge den til kaffen kommer han ud med den mellem 23 og 24. Det synes jeg er super god service og så at det faktisk er det billigste sted vi har kigget er bare super:)

Med håber du finder ud af noget.

Kh Louise

Jeg kender godt vejgård bageri , har boet der engang lige om bag ved, og ja de er rigtig gode. Desværrer tror jeg ikke de bringer 100 km ud. :badgirl: men tak for tippet .

Vi har bestilt vores bryllupskage i Føtex :rolleyes: Det bliver ikke en lag på lag, da vi ønsker to enkle runde kager :bearhug: Fyldet bliver:

Chokoladebund med chokoladestykker

Chokolademousse

Chokoladebund med chokoladestykker

Råmarineret appelsinfileter

Chokolademosse

Chokoladebund med chokoladestykker

Så bliver den pyntet med chokolademousse, chokoladespåner, appelsinstøv og roser i vores farvetema (pink, rød og hvid) Vi skal give 20 kroner kuverten! :thumbsupsmileyanim: Og vi fik en prøvekage for 50 kroner, og den var såååå god :)

Det lyder rigtig godt, hvis det altså kunne laves i etager,

Har dog set et billede i Anita80's tråd og er faktisk skræmt over udseenet, hvordan så jeres prøve kage ud ?

Tak for alle svarene

:thumbsupsmileyanim:

Tak for de pæne ord! :ilovebryllupsklar:

Det skal så nævnes, at min mand lider af en stofskiftesygdom, som satte nogle begrænsninger for hvad der kunne kommes i.

Det skal også nævnes, at det var forholdsvis varmt i vejret, så det var faldet en smule sammen. Men til din information, så havde vi en god dag, trods en kage, der så skræmmende ud! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej hej,

jeg har hørt at man ikek skal sige det er en bryllupskage men en kage til fødselsdag f.eks. så bliver det ihvertfald meget billigere.

min venindes søster skulle giftes og havde bestilt 2 hjerter i sammensæng og havde fået det væsentlig billigere end end hvis det skulle have været en bryllupskage.

blot til info :))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man er ligeglad om kagen er på stativ kan det rigtig godt betale sig at få en enkel kage istedet til vores bryllup i lørdags fik vi tra kager til ialt 120 personer, kuvertpris 14 kroner fra den lokale bager. Kagerne var flotte enkle lige i vores stil og smagte himmelsk - og der var rigeligt vi har en masse i fryseren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hvis man er ligeglad om kagen er på stativ kan det rigtig godt betale sig at få en enkel kage istedet til vores bryllup i lørdags fik vi tra kager til ialt 120 personer, kuvertpris 14 kroner fra den lokale bager. Kagerne var flotte enkle lige i vores stil og smagte himmelsk - og der var rigeligt vi har en masse i fryseren :)

Har du evt billeder? Og hvilken bager var det hos? :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej angående bryllups kager fra føtex så kan de sikkert sagtens være lige så fine som hos den lokale bager , men tag lige og snak med konditoren i pågældende butik og spørg så lidt ind til om det er noget de laver ofte,hvis det ikke erså gør op med dig selv om det er det værd....at spare de penge ...

for jeg vil som de fleste andre herinde sige at udsenent på kagen betyder altså meget , ..

den kage der blev vist på siden er min værste skræk at få....

min kage skal være perfekt ....

Jeg er selv så heldig at min kæreste er bager og tillært konditor så han har sagt han vil lave kagen til vores Bryllup så får vi den som vi vil.....

VIL lige til slut sige at jeg selv arbejder i føtex, og der hvor jeg er har de et par gode konditore så havde det ikke været fordi min bedre halvdel var bager kunne jeg godt have fundet på at bestille den der....

håber du kan bruge det til noget :)

Knus Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej angående bryllups kager fra føtex så kan de sikkert sagtens være lige så fine som hos den lokale bager , men tag lige og snak med konditoren i pågældende butik og spørg så lidt ind til om det er noget de laver ofte,hvis det ikke erså gør op med dig selv om det er det værd....at spare de penge ...

for jeg vil som de fleste andre herinde sige at udsenent på kagen betyder altså meget , ..

den kage der blev vist på siden er min værste skræk at få....

min kage skal være perfekt ....

Jeg er selv så heldig at min kæreste er bager og tillært konditor så han har sagt han vil lave kagen til vores Bryllup så får vi den som vi vil.....

VIL lige til slut sige at jeg selv arbejder i føtex, og der hvor jeg er har de et par gode konditore så havde det ikke været fordi min bedre halvdel var bager kunne jeg godt have fundet på at bestille den der....

håber du kan bruge det til noget :)

Knus Trine

Jeg tror, jeg har fattet pointen! :thumbsupsmileyanim:

Endnu en gang tak for de pæne ord! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Værste skræk?

Synes jeg ikke I kan være bekendt at skrive. Måske lever den ikke op til jeres forventninger af en bryllupskage, men der sidder rent faktisk en bruger, som har haft den kage til sit bryllup og muligvis flere, som har haft lignende kager, og som har været godt tilfreds med valget.

Nu er en bryllupskage jo også smag og behag - og hvem siger, at en bryllupskage absolut skal være sirligt overtrukket med fondant og have alt muligt himstergims på for at være smuk?

Personligt vil jeg også gerne have en smuk kage (efter, hvad jeg betegner smuk!) men indholdet og smagen er bestemt det vigtigste for mig og jeg ved, at ovennævnte kage smagte himmelsk.

Sidder faktisk og har det lidt bekvemt med, at jeg linkede til billedet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Værste skræk?

Synes jeg ikke I kan være bekendt at skrive. Måske lever den ikke op til jeres forventninger af en bryllupskage, men der sidder rent faktisk en bruger, som har haft den kage til sit bryllup og muligvis flere, som har haft lignende kager, og som har været godt tilfreds med valget.

Nu er en bryllupskage jo også smag og behag - og hvem siger, at en bryllupskage absolut skal være sirligt overtrukket med fondant og have alt muligt himstergims på for at være smuk?

Personligt vil jeg også gerne have en smuk kage (efter, hvad jeg betegner smuk!) men indholdet og smagen er bestemt det vigtigste for mig og jeg ved, at ovennævnte kage smagte himmelsk.

Sidder faktisk og har det lidt bekvemt med, at jeg linkede til billedet..

Helle, det skal du absolut ikke tænke på. Ellers havde jeg jo ikke lagt et billede ind. :)

Jeg er udemærket klar over, at det ikke var jordens flotteste kage, men som du skriver, smagte den godt. Det, som jeg bliver stødt over, er ordvalget. Jeg synes, at ord som "skrækeksempel" er et meget stærkt og nedsættende ord at bruge! Og det vil jeg ikke stå ukommenteret hen, idet det var min bryllupskage. Jeg har været her på Bryllupsklar længe, og jeg er ikke stødt på sådan et ordvalg før. Jeg håber, at de pågældende brugere kan forstå, hvad jeg mener!

Jeg håber ikke, at nogen herinde skriver sådan om fx en andens kjole.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Værste skræk?

Synes jeg ikke I kan være bekendt at skrive. Måske lever den ikke op til jeres forventninger af en bryllupskage, men der sidder rent faktisk en bruger, som har haft den kage til sit bryllup og muligvis flere, som har haft lignende kager, og som har været godt tilfreds med valget.

Nu er en bryllupskage jo også smag og behag - og hvem siger, at en bryllupskage absolut skal være sirligt overtrukket med fondant og have alt muligt himstergims på for at være smuk?

Personligt vil jeg også gerne have en smuk kage (efter, hvad jeg betegner smuk!) men indholdet og smagen er bestemt det vigtigste for mig og jeg ved, at ovennævnte kage smagte himmelsk.

Sidder faktisk og har det lidt bekvemt med, at jeg linkede til billedet..

Helle, det skal du absolut ikke tænke på. Ellers havde jeg jo ikke lagt et billede ind. :thumbsupsmileyanim:

Jeg er udemærket klar over, at det ikke var jordens flotteste kage, men som du skriver, smagte den godt. Det, som jeg bliver stødt over, er ordvalget. Jeg synes, at ord som "skrækeksempel" er et meget stærkt og nedsættende ord at bruge! Og det vil jeg ikke stå ukommenteret hen, idet det var min bryllupskage. Jeg har været her på Bryllupsklar længe, og jeg er ikke stødt på sådan et ordvalg før. Jeg håber, at de pågældende brugere kan forstå, hvad jeg mener!

Jeg håber ikke, at nogen herinde skriver sådan om fx en andens kjole.....

Puha, jeg kan kun støtte op om dette. Hvor er det dog en skrækkelig måde at omtale andres ting på!

Jeg håber da, at det ikke er ordvalget, der normalt bliver brugt, for så spreder man da mere sorg end glæde omkring sig.

Mht. kagen så synes jeg den ser lækker ud med alle de røde jordbær :) Det er ikke som så mange andre bryllupskager, men hvem siger, vi alle skal være ens??

Dette var ikke et surt opstød, men bare en kort bemærkning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej ja ved godt det er måske lidt hårdt ord jeg brugte ...

hmm rødmer helt UNDSKYLD :)

det var udmiddelbart min tanke , men selv har jeg det bare sådan at jeg desværre ikke kan leve med noget der ikke er perfekt .

men ja jeg skal nok gøre en indsats og lade være med at rakke ned på den kage eller andet herinde...

synes egenlig det er et super forum....

god weekend til jer allle

Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer