Posted September 17, 2009 · Report post Nej, hvor er det dejligt for dig - nu glæder vi os bare til at billeder!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Hvem kommer lige og holder vagt ved døren mens jeg går i bad :smoking: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post så er den her jeg har åbnet lidt i den ene ende og det ser ligtig godt ud ( jeg tuede af glæde ) nu må vi se når jeg får den på billeder kommer sener tager hjem til mine forældre med den nu og har husket camere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Christina... det unfair... jeg vil se billeder! NU! Det her bliver noget med at holde øje med nye besvarelser resten af dagen altså. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Eeejjj det kan du da ikke, hvor er det tarveligt... Ej jeg glæder mig til at se billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post BILLEDER...................... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Vi vil have billeder NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Ja ja skal nok Jeg vil lige sige at trunten her begyndte at tude da jeg kort kiggede i pakkens ene ende, Men den sidder af lort til for oven men den kunne rigtig godt være MIN KJOLE Jeg er bare meget i tvivl om den kan rettes til da den sidder alt for stramt der hvor mine babser er og alt for løst i alt over babse højde. Nå men først sløret som jeg er meget positivt overrasket over 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post og forfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post lidt for siden De er super flotte de broderinger der er på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post bagfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? Hej Nu fortæller jeg min ærlige menig og du skal huske at jeg ikke har set kjolen i virkeligheden og kun på et billed.. Jeg syntes broderierne er for dominerende og tror den ville se meget flottere ud hvis det var en sølv kjole med rød broderi. Jeg syntes ikke den giver dig det samme som kjole nr 1. Jeg kan godt se den skal rettes til og det ser jeg bort fra. På kjole 1 er broderierne enkle og her er der en masse og det syntes jeg ser forkert ud og ødelægger kjolen hvis der var mindre broderi tror jeg at jeg ville se helt anderledes på den.. Men husk nu jeg ser kun billeder og ikke kjolerne i virkeligheden. Min kjole lever slet ikke op til virkeligheden på billeder og det er derfor du ikke må tage min kritik for hårdt. Husk også det er dig der skal være vild med kjolen.. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? Der er så også lige den lille ting at jeg skal have syet et nyt skørt til så det lidt længre slæb falder bedre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? Hej Nu fortæller jeg min ærlige menig og du skal huske at jeg ikke har set kjolen i virkeligheden og kun på et billed.. Jeg syntes broderierne er for dominerende og tror den ville se meget flottere ud hvis det var en sølv kjole med rød broderi. Jeg syntes ikke den giver dig det samme som kjole nr 1. Jeg kan godt se den skal rettes til og det ser jeg bort fra. På kjole 1 er broderierne enkle og her er der en masse og det syntes jeg ser forkert ud og ødelægger kjolen hvis der var mindre broderi tror jeg at jeg ville se helt anderledes på den.. Men husk nu jeg ser kun billeder og ikke kjolerne i virkeligheden. Min kjole lever slet ikke op til virkeligheden på billeder og det er derfor du ikke må tage min kritik for hårdt. Husk også det er dig der skal være vild med kjolen.. Kh Anette :-) det er helt ok Jeg syndtes så at de er fine måske de kunne undværes på ærmerne da jeg mere syndtes det ser kikset ud at de stopper ved ærmepåsætningen og så kommer igen for neden på ærmerne jeg elsker når i er ærlige så bliv ved med det :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? Hej Nu fortæller jeg min ærlige menig og du skal huske at jeg ikke har set kjolen i virkeligheden og kun på et billed.. Jeg syntes broderierne er for dominerende og tror den ville se meget flottere ud hvis det var en sølv kjole med rød broderi. Jeg syntes ikke den giver dig det samme som kjole nr 1. Jeg kan godt se den skal rettes til og det ser jeg bort fra. På kjole 1 er broderierne enkle og her er der en masse og det syntes jeg ser forkert ud og ødelægger kjolen hvis der var mindre broderi tror jeg at jeg ville se helt anderledes på den.. Men husk nu jeg ser kun billeder og ikke kjolerne i virkeligheden. Min kjole lever slet ikke op til virkeligheden på billeder og det er derfor du ikke må tage min kritik for hårdt. Husk også det er dig der skal være vild med kjolen.. Kh Anette :-) det er helt ok Jeg syndtes så at de er fine måske de kunne undværes på ærmerne da jeg mere syndtes det ser kikset ud at de stopper ved ærmepåsætningen og så kommer igen for neden på ærmerne jeg elsker når i er ærlige så bliv ved med det :-) Det vigtigste er du er glad for kjolen.. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Nå tøser Hvad gør jeg ??????? Jeg syndtes denne kjolemodel er super MEN 1. Den sidder ikke som den skal (kan den måske tilrettes?) Jeg er ret sikker på at den kan tilrettes 2. Jeg ville nu helst ha haft et hjerte hul i ryggen. Tror et hul formet som hjerte vil give en del problemer med at sidde pænt 3. Og det broderet syndtes jeg skulle flugte kanten på slæbet lidt mere. Det kan du have ret i... Du kan måske få sendt noget blonde fra producenten og selv få syet det på langs kanten? 4. Måske det ville ha været lidt bedre kvalitet hvis en anden fx.***IKKE TILLADT***.... lavede den med deres flere lag (kan man få dem til at sy kjolen efter billeder) Det er nok klart at jo mere man giver jo bedre kvalitet er det, er den ikke foret? Hjælp da jeg sagtens tror denne model kunne være drømmekjolen Eller kan i bedre lide den anden ????????????????????????????? Jeg kan rigtig godt lide den anden og er mest til den mere afslappede brodering, men jeg synes egentlig at det er cute at det ligner et stort hjerte du har på maven og brystet. Jeg synes dog ikke der skulle være blonde på sløret til denne kjole. Modellen er flot til dig. På den anden ville jeg vælge at droppe stropperne. Jeg synes dog det er super med lace-up i din første kjole. Generelt snes jeg det er ufatteligt at du kan få sådan en flot kjole SÅ billigt. Det giver dig lidt råderum til at få den tilrettet og tilføjet blonde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Lige et billede af hvad jeg mener med lidt blonde bagerst på slæbet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 (edited) · Report post Hvordan er det der vinduesklistermærke egentlig? Er det sådan et der nemt kan fjernes? Og hvordan er trykket? Er det meget tydeligt eller ligner det "dårlig" print på plast? Edited September 18, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Lige et billede af hvad jeg mener med lidt blonde bagerst på slæbet hvor er du blæret Ja det var så der jeg ville have den eksisterendne blonde skulle sidde hvis jeg skulle have milly til at sy en magen til så den buer i stedet for at gå lige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Men du kan jo evt. forsøge at sige til din nuværende kjolemand at du ikke er helt tilfreds og om du kan få sendt lidt ekstra blonde til at sy på? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 (edited) · Report post Hvordan er det der vinduesklistermærke egentlig? Er det sådan et der nemt kan fjernes? Og hvordan er trykket? Er det meget tydeligt eller ligner det "dårlig" print på plast? Jeg har kikket på det nogel gange (ligger nu hos mine forældre) Jeg har ikke tjækket klæbeevnen da jeg ikke vil ødelægge det. Uden at syndtes at have behov for at nærstudere det ser der rigtig fint ud og trykket er tydeligt det er vista print der har lavet det og vi er meget tilfredse. Edited September 18, 2009 by cvr 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Men du kan jo evt. forsøge at sige til din nuværende kjolemand at du ikke er helt tilfreds og om du kan få sendt lidt ekstra blonde til at sy på? Problemet er så at jeg ikke vil have xtra blonde på men have den flyttet Og tvivler på at der kan ligges nok ud, da den maser mine babser helt vildt og den mindst er 5 cm. for ''høj'' i overkroppen. Så tænkte på at det måske alligevel vil komme til at koste det samme som en ny kjole (magentil på nær de ændringer jeg ønsker) åhe. . . . . syndtes det er svært. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Modellen er i hvert fald pæn til dig... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Hej Hold da op det er en flot rød farve Hvis jeg må være helt ærlig, så kan jeg helt sikkert bedst lide den første kjole på dig. Snittet på den første kjole er meget enkel og elegant, jeg syntes denne er meget bombastisk i sit udtryk .. Og så syntes jeg også den forrige sad langt bedre på dig. Jeg skriver kun dette, da du spurgte om det skulle være den nye eller den forrige.. Men når alt kommer til alt, så er det dig og din mave fornemmelse der skal styrer hvilken kjole det skal være. Hvis det bliver den nye kjole, så tror jeg sagtens du kan få den tilrettet så den passer, ved en god skrædder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites