Guest Carina88

"HJÆLP mig Piger"

29 posts in this topic

Hej

mangleer lidt ins. billeder til min skræder

jeg vil gerne have nogle billeder hvor der er blomster på kjolen, enten i hoften også de drysser ned over kjolen, eller hvad man nu kan finde

vil måske også gerne se nogle hvor der er roser/blomser rundet om nakken, lige som lena har lavet i min tråd

bar spam mig med billeder piger, er på grådens radne, vil så gerne have en unik kjole

eller har i andre ider til hvordan denne kjole han blive anderledes?

vores farver er ivory, guld og brun

edit: kjolen er et ½ nr for lille, så det bliver rettet til, og der kommer snørreryg i, men tak oldie

post-22211-1244982393.jpg

post-22211-1244982427.jpg

post-22211-1244982439.jpg

Edited by Carina88
0

Annonce ♥

Sørg også lige for at have en corsage eller et korset på inden under, søde Carina ;) Så har du figuren lige i skabet!! :)

0

Blomster siger du? Jeg ved ikke lige om det er noget, men jeg kan da lige vise dig hvordan der er sat blomster på min kjole, jeg synes det er ret så sødt :) der er tre af dem. Du kunne jo evt. putte hvide roser på.

Ellers synes jeg også det kunne være pænt med lidt blomster i siden som du selv foreslår, men har desværre ingen billeder af det. Eller hvad med en eller anden form for bånd under barmen eller i taljen i ivory med lidt blomster i siden eller en sløjfe?

Håber du finder ud af noget der kan gøre den til den perfekte kjole for dig :cheerleader3:

post-38004-1244983388.jpg

Edited by Giftes10072010
0

Jeg vil da forsøge at komme med en række billeder af kjoler med blomster på. Farven kan du jo så selv bestemme ved din skrædder. Dette er bare til inspiration :)

post-19304-1244983676.jpg

post-19304-1244983710.jpg

0

Annonce ♥

Prøvede selv denne fine kjole fra Panayotis og er helt vild med dens halterneck og blomsterne. Det burde være noget der er til at lave og sætte på :cheerleader3:

Ps. se lige bort fra mit bøvede udtryk :)

12.jpg

0

Flere kjoler med blomster

post-19304-1244983808.jpg

post-19304-1244983904.jpg

Edited by Kinai
0

Jeg kunne jo vise min 1. kjole som input - helt anden stil, men med en lidt anderledes måde at bruge blomster på

post-36326-1244983930.jpg

0

Tak piger, men mangler barelige det der er i mit hovede :)

kan ikke forklare det, men er vild med blomster rundt i helkback (staves) som lena har lagt i min tråd

jeg har fundet et billede som minder en smugle om det, men ikk helt

det er dog kun ryggen

post-22211-1244984085.jpg

0

Annonce ♥

Flere

post-19304-1244984068.jpg

post-19304-1244984083.jpg

post-19304-1244984095.jpg

0

Wee kinai det nærmer sig

og Winnie waw hvor er den flot

0

Denne løsning synes jeg bestemt kunne være smuk, men ved ikke om det er det du søger.

post-19304-1244984326.jpg

0

Lige et billede af detaljer, der laves mørke mod det traditionelle

black-and-white-wedding-dresses-by-romona-keveza-and-bari-jay.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Ja, den var helt fantastisk...havde bare ikke lige 12.500 til en kjole - heller ikke selvom den allerede var sat ned med 50% :p

0

Hej søde

er ikke god til t manipulere billeder men i hovede tænker jeg du kunne bruge snøren i ryggen isteden for hvid så i mocca og så der hvor draperingen er ude i din højre side sætte en række blomster så det ligner drapereringen samles af en række mocca farvet blomster så den enkel og unik. og så kunne du evt sætte lidt mocca farvet palietter på overdelen samt slæbet.

Håber så meget på du snart kommer med godt nyt.

Knus

0

Og så denne her lidt dyre (300$) lige til at klipse på fra Etsy. Jeg ved hun godt vil lave i billigere materialer og andre farver. og måske vil hun sende matchende blomster med... Hun vil meget gerne hjælpe med ideer til din kjole er jeg overbevist om. http://www.etsy.com/view_listing.php?listi...sc&includes[]=tags&includes[]=title

il_430xN.58147963.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Denne løsning synes jeg bestemt kunne være smuk, men ved ikke om det er det du søger.

Waw en er bare smuk, skal hvertfald med som ins.

Tak Karina, det er også i mine tanker, det med båndet. ;) efterabet fra dig af hehe

Lena tusind tak, det var lige den jeg manglede, tror jeg skriver til hende med det samme

0

Annonce ♥

Min veninde blev gift sidste år i en Linea Raffaeli og hun havde en ikke hvid/ivory kjole, med halterneck med blomster :)

P9061661.jpg

0

Min veninde blev gift sidste år i en Linea Raffaeli og hun havde en ikke hvid/ivory kjole, med halterneck med blomster :)

P9061661.jpg

'

ej hvor er den fin

0

Waw en er bare smuk, skal hvertfald med som ins.

Tak Karina, det er også i mine tanker, det med båndet. ;) efterabet fra dig af hehe

Lena tusind tak, det var lige den jeg manglede, tror jeg skriver til hende med det samme

Selvfølgelig må du efterabe mig det da kun lækkert hvis andre synes ens ideer er gode :-) Glæder mig til at høre hvad du ender med og jeg håber virkelig at du bliver tilfreds med det endelige resultat så du ikke skal tænke på det på din store dag.

0

Når du gerne vil have det moccafarvede på , hvad så med at skrædderen indsætter en lækker moccafarvet blonde på det inderste lag? Altså der hvor der egentligt er broderi nu?? Hvis hun er en ordentlig skrædder (hvilket jeg går udfra.. hihi) kunne hun bruge en organza i samme farve som blonden til at lave blomster af som kunne sættes rundt på halternecken. Eller evt lave halternecken i moccafarvet organza og med en enkelt blomst i den ene side hvor den hæftes på brystet. Gvis du synes det vil være for meget med blonde, kunne du også vælge organza på de inderste lag.

Knus

Henriette

0

Annonce ♥

nu har jeg købt lidt på Etsy

tror i denne bolero kan sys på kjolen, også med disse roser syet på? kan det blive godt

post-22211-1245227631.jpg

post-22211-1245227642.jpg

post-22211-1245227650.jpg

0

det sidse billede kunne ill lige være med

post-22211-1245227753.jpg

0

Jeg tror roserne kan blive PERFEKTE (synes de er smukke :)), men ville passe meget på med boleroen; den kan godt virke meget voldsom hvis man ikke er en str. 34!!

0

SUPER Super lækre roser!!

Dem vil jeg mægtig gerne have et link til,

Din kjole bliver helt unik!

:)

0

Jeg er faktisk af den overbevisning at det vil være rigtig fint til kjolen - også selvom man ikke er en str 36.

Synes det er godt at du tager blomster fra boleroen og laden dem gå igen på kjolen.

0