julie&christian

der blev jeg godt nok taget i r****

13 indlæg i dette emne

Så blev det endelig min tur....

Blev taget med bukserne nede...BIG TIME

Min mor havde fødselsdag igår, og havde inviteret hele familien til brunch kl 10...

så jeg ankommer hos min forældre kl ca tyve minutter i 10, for at give en hjælpende hånd (heldigvis kender de mig, og ved at jeg ALTID kommer tidligere end inviteret)...jeg siger hej til hele familien, som til min store overraskelse alle sammen var kommet på det tidspunkt?!?!?!?!?! og hvisker faktisk også til min søster om det ikke først var kl 10??? og sager hurtigt at det vist var mellem 930-1000...skænkede det ikke en tanke yderligere....

Starter med at fortælle om at christian jo var blevet hentet tidligere til hans polterabend og skulle jo lige fortælle det hele...

på et tidspunkt spørger min far om jeg ikke gider hente noget mere toiletpapir (som ligger på deres toliet på 1. sal), siger selvfølgelig jo, og traver op ad trappen og åbner døren til toilettet......og der stod de ALLE SAMMEN og råbte SURPRISE........

NØJ hvor blev jeg forskrækket......

der tog de virkelig røven på mig....stod med åben mund og bare kiggede på dem.....

Det første jeg sagde derefter var "jamen hvem skal passe hundene???" (christian var jo som skrevet selv på polterabend)

det var der så heldigvis styr på....og det næste var så "jamen jeg har gummistøvler på!!!!" HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA

Nårh men vi fik noget morgenmad, dejlig brunch ala mor:-)

så blev vi hentet af en minibus hvor vi kørte afsted til københavn, hvor de havde bestilt en time hvor jeg skulle lære at danse STANGDANS....

HAHAHAHAHAHA mens de alle sammen, alle 12 personer familie og venner, skulle sidde og se på hvordan jeg blev ydmyget...hahaha, men det var rigtig rigtig sjovt, og var faktisk ret sej til det hvis jeg selv skulle sige det:-)

Så blev vi hentet af bussen igen, og kørt hjem til mig i melby hvor jeg skulle pakke noget tøj og makeup til om aftenen.

Vi kørte så derfra tilbage til hillerød hos en veninde, hvor vi fik frokst og sad og snakkede i haven, det var faktisk ret lækkert vejr....

så skulle der leges....jeg skulle svarepå en masse spørgsmål som de hver især havde skrevet!! hvis jeg svarede rigtig fik jeg et shot cola og hvis ikke, ja så fik jeg et shot sprut..og de gik vist lidt galt....og jo mere sprut jeg fik jo mindre kunne jeg huske....haha

derefter legede vi singstar og havde nogle rigtig hyggelige timer sammen, så fik vi sushi til aftensmad, (min livret....mums)

så gik vi ellers i bad på skift og drak en masse sprut:-) altid godt jo, og så tog vi ned til en lille pub i Hillerød hvor vi spillede billard og drak endnu mere...

så mødte vi drengene ved 01 tiden og så hyggede vi os ellers resten af natten...

En fantastisk dag.....

ps der kommer nok nogle billeder når jeg får dem:-)

Redigeret af julie&christian
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej,

Lyder til at du havde en super hyggelig dag :) var selv på min polterarbent i lørdags (d. 13 juni) og sjovt nok kan jeg jo se at vi bor tæt på hinanden (jeg bor i fredreiksværk)

Glæder mig til at se billeder, fra din PA :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig dejlig dag - havde kæresten også haft en sjov dag så? :D

Jeg har altid frygtet polterabend (har aldrig været specielt glad for at være "midtpunktet") men efter at have hørt alle beretningerne herinde vil jeg da nok egl. blive skuffet hvis jeg ikke selv fik en PA. Og jeg stoler trods alt på mine veninder, hehe... hvis de bare giver mig halvt så sjov en aften som din lyder til at have været så er det da helt ok :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lyder som en dejlig dejlig dag - havde kæresten også haft en sjov dag så? :D

Jeg har altid frygtet polterabend (har aldrig været specielt glad for at være "midtpunktet") men efter at have hørt alle beretningerne herinde vil jeg da nok egl. blive skuffet hvis jeg ikke selv fik en PA. Og jeg stoler trods alt på mine veninder, hehe... hvis de bare giver mig halvt så sjov en aften som din lyder til at have været så er det da helt ok :)

Vil i hvert fald håbe for dit vedkommende at du får en polterabend.....det har virkelig været en uforglemmelig dag, som jeg er rigtig glad for!! det er gået lige efter mit hoved, og lige min stil...

Ja min kæreste havde også haft en fantastisk dag...

der fik vi sgu en på opleveren...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer