FrkHelle

Farveinspiration

70 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen vi kører gennemgående lavendel, creme og sølv. Men vi har også sommerfugle som tema...

Kram Heidi

Er faldet pladask over dit billede...det er så smukt :)

må lige høre om du har flere i den stil med lilla som du kunne have lyst til at dele :)

Det har jeg desværre ikke... Men hvis du googler på rose & lavender så kommer der en hel del hits!

Kram Heidi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jamen vi kører gennemgående lavendel, creme og sølv. Men vi har også sommerfugle som tema...

Kram Heidi

Er faldet pladask over dit billede...det er så smukt :)

må lige høre om du har flere i den stil med lilla som du kunne have lyst til at dele :)

Det har jeg desværre ikke... Men hvis du googler på rose & lavender så kommer der en hel del hits!

Kram Heidi

Okay 1000 tak det vil jeg prøve :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg regner bestemt med at vores farvevalg ender med

lyserød sølv og creme

Specielt den lyserøde er essencen af bryllup og romantik i mine øjne, så derfor var det min første tanke...

omvendt vil jeg gerne prøve noget andet... støvet grøn måske....

hmm... det er vidst godt jeg ikke er begyndt at lave indbydelser osv endnu ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores farver bliver lilla, sølv og hvid. og vi er vidst ikke de eneste med de tema farver.. hi hi :fløjt:

Når jeg engang tager mig sammen så vil jeg starte en planlægningstråd herinde :thumbsupsmileyanim: og få lagt lidt billeder ind af noget af det kreative der allerede er på plads.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige nu :) er vores farver pink, sort og hvid og nok også sølv. Men lad os nu se :thumbsupsmileyanim:

Dog er der en ting, der irriterer mig - vi har købt nogle søde æsker til bordet - og nu har jeg set mig blind på et af hjerterne på lågene til æskerne - det er ORANGE og jeg kan ikke udstå den farve. Men derudover er de bare perfekte. Jeg ved godt, at det er en lille ting, men kender I det, når småting irriterer en :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi laver

sølv- i form a lyse stager, kysseklokker

babyblå - da det jo også er vores søns barnedåb, men har købt en masse balloner og bamsepynt, og små blå lys. Blå hjerter eller fondant på noget af kagen. og blå rangler mm. til bordet

rød - røde roser skal der i blomster dekorationen, og hjerter kommer der til at hænge, samt bordkort skal ha røde hjerter

grøn - er svagt med, da vores servetter er lavet som røde åkaner med grønne blade og blåt vand, og selvf. i blomsterne..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer