Posted June 15, 2009 · Report post Hej. Vi har snakket frem og tilbage ang morgengaver til hinanden og vi kunne ikke blive enig om beløb så det bliver frit valg. Så fik jeg den super ide at vi kunne slå morgengave sammen og købe et eksklusiv wellness ophold i tyskland som vi kunne give hinanden, da vi ikke skal på bryllupsrejse (grunden jeg er gravid) Men kunne godt se på min kommende mand at det ikke helt passede ham at vi skulle gøre det og som kvinde bliver man jo ved med at (plage hihi). Til sidst sagde han at det var faktisk det han ville give til mig i morgengave.. Øv at jeg ved det men selvfølgelig en lækker gave. Og nu ved jeg ikke hvad jeg skal give til ham... Pro billeder fik han i en julegave for 3 år siden så det vil jeg ikke igen. Raserbiler har han også prøvet da han engang vandt et gavekort. Dyrt ur fik han til hans 30 års fødselsdag så nej.. Ja jeg har tænkt og tænkt på hvad jeg skal give og har spurgt ham mange gange uden svar selvfølgelig. Hvad skal jeg gøre tøser nogen idder vil være super?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Har han mon ikke en interesse, hvor du kan finde på noget inden for? Eksempelvis en forboldrejse... Jeg har købt en autograf af Christopher Reeve fordi Morten er SÅÅÅÅÅ vil med Supermand. Kram Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Et weekend ophold et sted hvor han gerne vil hen eller hvad med at give ham en mandetur - i sommerhus med gutterne, især nu hvor han skal være farkunne det måske være rart med en "sidste" weekend uden kone og barn? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post He jeg gik så helt i en anden grøft og gav ham et elvis bryllup i vegas. Det var SÅ morsomt!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post ja jeg må indrømme at min gave nok bliver meget traditionel. Det bliver manchetknapper og slipsenål, special lavet så de kommer til at passe med vore ringe. Det er ikke noget han bruger så ofte, men han har flere gange vist mig dem han har arvet efter sin far, som han fik i bryllupsgave... og hans stemme får en anden klang når han taler om dem, såe tænkte at det måske var en meget go idé, om ikke andet så til at han kan give videre Og så har jeg bestilt tid hos en fotograf... vil prøve at sprænge mine grænser en anelse, og får lavet et sæt billeder til ham... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 15, 2009 · Report post Georg jensen har lavet nogle rigtig fine smykker til mænd, meget maskuline. den ene hedder vist nok victoria og der er plads til der kan blive indgraveret en kort tekst på bagsiden sådan for at gøre det rigtig personligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2009 · Report post Min kommende mand elsker god whiskey :-) Så han får en ekstra god flaske, har heldigvis en af hans venner til hjælp med at vælge Og så får han et navneskilt til vores snart færdigrenoverede hus med vores fælles efternavn... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2009 · Report post Jeg ved ikke hvor langt du er henne, men ellers kunne et prof billede af din smukke mave også være en ide? Håber du finder noget kh Susanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 16, 2009 · Report post hvad med at få taget nogle bileder sammen nu du er gravid.???? de kunne blive flottet. og så når baby er født nogle billeder med far og baby??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2009 · Report post Min kommende mand elsker god whiskey :-) Så han får en ekstra god flaske, har heldigvis en af hans venner til hjælp med at vælge Og så får han et navneskilt til vores snart færdigrenoverede hus med vores fælles efternavn... Det kan godt være, at det lyder kedeligt med et navneskilt - men da min mand hentede skruetrækkeren da vi kom hjem fra vores bryllup og opsatte det fine navneskilt, han selv havde køb, så tudede jeg altså helt vildt. Selvom jeg nok på et senere tidspunkt ville have bedt ham om at skifte navneskiltet på vores hus, så var der et eller andet totalt sødt ved, at han havde købt skiltet og synes, at det skulle sættes op under et døgn efter vi var blevet viet. /goodbyehansen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2009 · Report post Hvad med et lækkert armbånd måske med halskæde. Jeg gav min mand godt nok i 1 års bryllupsgave en ring så det var også en mulighed. Chamor 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 17, 2009 · Report post Hvor er det nogle fede ideer i alle sammen har. Er specielt vild med Elvis brylluppet, specielt fordi min kæreste friede i Las Vegas. Så kunne det være lidt sjovt at komme tilbage dertil... men det kniber lidt med økonomien Jeg regner med at give ham et faldskærmsudspring da det er noget han altid har drømt om og altid vil huske. (Hvis altså ikke hans drenge har planlagt i til hans PA :smolf: ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites